Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska+

31/03 -12 23:53 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Vi har skapat en "VIP-funktion" som vi kallar för Fuska+. Detta innebär att de som registrerar sig för Fuska+ får extra förmåner, exempelvis möjligheten att kontrollera forumlistor.

Tanken är att detta ska kosta beroende på hur lång tid du vill ha det, men p.g.a. att det tar tid för SMS-servern (eller vad man ska kalla det) att registrera nya kommandon. Därför lanserar vi nu funktionen i en testomgång tills den 3:e, där du kan aktivera + i 25 dagar för 100 XP.

Ni hittar Fuska+ i Redigera profil i menyvalet med ditt användarnamn.

Mycket nöje!

/FIQ



| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

01/04 -12 00:08 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Känns som man snodde namnet lite där... och att man snodde funktioner från Fuska.se (där, vad jag har förstått, man kan betala för "premium-funktioner"). Fanns det någonting som ni inte snodde när det kommer till Fuska+?

Låter bra oavsett, och har skaffat det medan man kunde skaffa det med XP.

Tillägg: Angående klubbtips - går det göra något så den inte skickar till de som redan är medlemmar i klubben också? Man borde ha någon spärr så det inte går skicka klubbtips till de som redan är medlemmar i klubben. Har inte heller fått foruminställningarna att fungera.

01/04 -12 00:27 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
Känns som man snodde namnet lite där... och att man snodde funktioner från Fuska.se (där, vad jag har förstått, man kan betala för "premium-funktioner"). Fanns det någonting som ni inte snodde när det kommer till Fuska+?

Låter bra oavsett, och har skaffat det medan man kunde skaffa det med XP.

Tillägg: Angående klubbtips - går det göra något så den inte skickar till de som redan är medlemmar i klubben också? Man borde ha någon spärr så det inte går skicka klubbtips till de som redan är medlemmar i klubben. Har inte heller fått foruminställningarna att fungera.

Faktum är att idén har tänkts på väldigt länge -- faktiskt redan på V4, men aldrig blivit av.

Rent sammanträffande att namnet blev detsamma.

Vad gäller klubbtipsfunktionen spärras ändå skick till folk som är med i klubben.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

01/04 -12 02:45 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Riktigt bra idé!

De eller dem?

01/04 -12 09:15 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Bra idé

En bra funktion vore att man kan flytta om valen i ens medlemsmeny.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

01/04 -12 10:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Säger som Frisko och DarknessSky; bra idé!

Men, en fråga:
"* All XP du får tredubblas. Detta gäller EJ din -XP"
...va? All XP man får tredubblas? Syftar du då på att om jag exempelvis skickar in tre fusk så får jag tredubbel XP för alla tre? Eller räcker det med att jag loggar in, skriver i klubbforum och Fuska.nu's forum som vanligt för att få tredubbelt? Förstod inte det där riktigt.

01/04 -12 10:41 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

ToonLink skrev:

Men, en fråga:
"* All XP du får tredubblas. Detta gäller EJ din -XP"
...va? All XP man får tredubblas? Syftar du då på att om jag exempelvis skickar in tre fusk så får jag tredubbel XP för alla tre? Eller räcker det med att jag loggar in, skriver i klubbforum och Fuska.nu's forum som vanligt för att få tredubbelt? Förstod inte det där riktigt.

Alltså, all din XP tredubblas. Så istället för 5 XP per foruminlägg så får du 15 XP osv.

Coucou

01/04 -12 11:03 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Intressant. Funktionen känns inte helt komplett, eller hur man ska beskriva det då vad man får för pengarna verkar något tunt men annars tycker jag att det är en väldigt spännande och kul addition till de funktioner som redan erbjuds. Jag blir snudd på uppspelt, rätt konstigt egentligen.

Jag tror att funktionen kan förbättras på följande plan:
- En förklaring om hur man använder "color" någonstans på sidan där man köper funktionen.

- Fler bonusar, t.ex möjlighet att byta användarnamn varje halvår ist. för helår

7 år på fuska.nu

01/04 -12 16:30 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Plocka bort reklamen för plus medlemmar i sådant fall.

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

02/04 -12 00:21 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

April april!
Fuska+ var inte på riktigt.

Däremot viss funktionalitet i + kommer att släppas publikt efter ett par justeringar.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

02/04 -12 14:39 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Aprilskämt den sista mars?

Have I ever told you the definition of insanity?

02/04 -12 14:44 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Men va, så jag slösade 100 xp på ingenting? Fml big time! ):

02/04 -12 14:50 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Men va, så jag slösade 100 xp på ingenting? Fml big time! ):

Nä, XP'n fick man tillbaka :)

Have I ever told you the definition of insanity?

02/04 -12 17:02 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Fel datum ju. :(

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar