Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Då var det dags igen - V6

31/03 -12 20:22 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Upptäckte en bugg när man går in på XP/Poäng, så står det att man får $totxp vid nästa uppdatering.

Edit: Verkar som att länken i mitt inlägg inte fungerar när man klickar på den. :/

Fixat

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 20:48 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

FIQ, tolka detta som fjäsk eller vad fan som helst men jag måste säga att sajten är fantastisk!
Gränssnittet, framförallt är sanslöst bra!

Vad är då mindre bra? Inte mycket, men det jag reagerar på är att å, ä och ö inte verkar fungera i "Nyast trådar" likväl som "Hetaste".

7 år på fuska.nu

31/03 -12 21:27 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Apower skrev:
FIQ, tolka detta som fjäsk eller vad fan som helst men jag måste säga att sajten är fantastisk!
Gränssnittet, framförallt är sanslöst bra!

Vad är då mindre bra? Inte mycket, men det jag reagerar på är att å, ä och ö inte verkar fungera i "Nyast trådar" likväl som "Hetaste".

Det gör det, men den bröts av mitt i en teckensekvens (Fuska.nu kör någto som kallas för unicode, för att få tillgång till en väldig massa tecken istället för 256 som på V4). Borde gå att lösa, ska kolla på det

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

31/03 -12 22:17 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Tycker likt många andra att denna design är underbart bra. Äntligen är det svart-på-vitt så att man inte får ont i ögonen! :)

Om jag ska hitta något att klaga på så tycker jag att textfärgen t.ex här i skriv-rutan är lite väl ljus, och det samma gäller forumkategoriernas namn. Sedan är jag inte så insatt i vad ni kan och inte kan göra, men det känns som att "loggan" uppe i flikar/navigeringsfält borde bytas till det klassiska f-et.

Have I ever told you the definition of insanity?

31/03 -12 22:26 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Om den förra var för mörk är den här fanemej för ljus ._.

"Death is the beginning of immortality.."

31/03 -12 22:34 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Danne_00 skrev:
Tycker likt många andra att denna design är underbart bra. Äntligen är det svart-på-vitt så att man inte får ont i ögonen! :)

Om jag ska hitta något att klaga på så tycker jag att textfärgen t.ex här i skriv-rutan är lite väl ljus, och det samma gäller forumkategoriernas namn. Sedan är jag inte så insatt i vad ni kan och inte kan göra, men det känns som att "loggan" uppe i flikar/navigeringsfält borde bytas till det klassiska f-et.

Det har redan skett, du har en cachad version. Uppdatera

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

01/04 -12 00:12 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Verkar även som de flesta besöker "Ej giltig sida" sedan lanseringen av V6. Håller man muspekaren ovanför den status som visar vad någon är någonstans (exempelvis "Visa presentation") så får man upp meddelandet "HALLÅ DÄR VAD HÄNDISH", något som känns fel.

01/04 -12 00:20 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag hade personligen inga problem med den förra versionen. Jag tycker att den här kanske kan vara lite för ljus, men än så länge är jag neutral på V6 (om det nu är V6). Personligen tyckte jag bäst om layouten på V4 även fast V5 och V6(?) har många bra funktioner som V4 inte hade.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

01/04 -12 00:42 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

DarkMasters skrev:
Jag hade personligen inga problem med den förra versionen. Jag tycker att den här kanske kan vara lite för ljus, men än så länge är jag neutral på V6 (om det nu är V6). Personligen tyckte jag bäst om layouten på V4 även fast V5 och V6(?) har många bra funktioner som V4 inte hade.

+1

... Bara att jag tycker den här är myyyyycket bättre än v5. :) Men saknar ändå v4, förutom alla värdelösa fel och dåligt uppdaterade funktioner (där v6 äger ut totalt).

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

01/04 -12 01:33 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Apower skrev:
FIQ, tolka detta som fjäsk eller vad fan som helst men jag måste säga att sajten är fantastisk!
Gränssnittet, framförallt är sanslöst bra!
Danne_00 skrev:
Tycker likt många andra att denna design är underbart bra. Äntligen är det svart-på-vitt så att man inte får ont i ögonen! :)

Underbart! :D

The_new_cake skrev:
Håller man muspekaren ovanför den status som visar vad någon är någonstans (exempelvis "Visa presentation") så får man upp meddelandet "HALLÅ DÄR VAD HÄNDISH", något som känns fel.

Hahaha, my bad! Får ta och hitta ett bättre ställe att utöva min förortssvenska på :) Fixas snart.
Danne_00 skrev:
Om jag ska hitta något att klaga på så tycker jag att textfärgen t.ex här i skriv-rutan är lite väl ljus, och det samma gäller forumkategoriernas namn.

Ska titta på't.

01/04 -12 07:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Snyggt! Nu är sidan riktigt bekväm att läsa på! :D

01/04 -12 08:11 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

helt ok design har ändå blivit inaktiv så jag bryr mej inte så mycket den är bättre än V5 men sämre än V4

Medlem sedan version 4.

01/04 -12 11:22 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Värdelöst att man inte kan redigera trådskaparinlägget.
Gör man misstag när man skapat en tråd pallar man ju inte be en moderator redigera varje gång.

7 år på fuska.nu

01/04 -12 12:37 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Apower skrev:
Värdelöst att man inte kan redigera trådskaparinlägget.
Gör man misstag när man skapat en tråd pallar man ju inte be en moderator redigera varje gång.

Det ska du kunna?

Får kolla på det!

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

01/04 -12 13:29 brisenx2

brisenx2

287 XP 1 inlägg

Har inga proplem med denna design men den föra var bättre=)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar