Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



För många Pokemon-spel till DS????

Svara
22/03 -12 19:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Jamen frågan är ju när ska vi få ett riktigt pokemon spel till 3DS-inte någon spin off som det där spelet som var pokemon rumble, nu menar jag ett riktigt pokemon spel som Red och Blue.

22/03 -12 20:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

H..O...L...Y S*it vad många Pokemon spel till DS! O_O

Till 3DS:

Pokedex 3D
Pokemon Rumble Blast

22/03 -12 22:07 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Det är inte bra att Nintendo har helt gett upp hoppet på 3DS och släpper Black/white 2 på en gammal handhållen.

Nintendo har inte gett upp hoppet om du ville veta så har jag skrivit tidigare, men kan göra det fler gånger: Nintendo släpper ut Black 2 och White 2 till DS för att alla inte har en 3DS. Många som har B/W vill väl ha B/W 2 och ska inte behöva köpa en ny konsoll bara för ETT/TVÅ spel. Snappa upp lite fakta åtminstone..

Läs här: Pokémon Black 2 & Pokémon White 2

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

26/03 -12 16:52 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

ShinyLucario skrev:



Varför har isåfall Nintendo alltid släppt nya pokemonspel på nästa konsol tidigare? Om du tycker det är ok att de helt ignorerar 3DS och istället väljer att ha ett väldigt attraktivt spel på en 8 år gammal konsol så är du antingen väldigt dum eller bara en Nintendofanboy. Om Nintendo överhuvudtaget brydde sig om 3DS så skulle B2/W2 vara där för att sälja system så att fler spel till det utvecklas.

26/03 -12 18:07 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
ShinyLucario skrev:



Varför har isåfall Nintendo alltid släppt nya pokemonspel på nästa konsol tidigare? Om du tycker det är ok att de helt ignorerar 3DS och istället väljer att ha ett väldigt attraktivt spel på en 8 år gammal konsol så är du antingen väldigt dum eller bara en Nintendofanboy. Om Nintendo överhuvudtaget brydde sig om 3DS så skulle B2/W2 vara där för att sälja system så att fler spel till det utvecklas.

Du är ju bara en riktig pajas du. Nintendo har själva sagt att det är så som jag nämnde. Snälla skaffa på dig fakta innan du publicerar något allmänt för att visa din tröghet offentligt och ska behöva gå mot person angrepp lilla p12:a Varför påstår du att jag är dum eller en Nintendofanboy? Vill gärna veta varför du säger något så omoget.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

26/03 -12 18:51 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

ShinyLucario skrev:



Du är dum nu, men jag antar att du endast skriver det du skrev för att du är upprörd.

Din post kan summeras med att du är riktigt korkad och inte förstod varför det är dåligt att B2/W2 är till NDS istället för 3DS och istället använder dig av personangrepp. Låt mig då formulera det på ett sätt som till och med en blandras som du bör förstå.

Tänk dig att du har spenderat dina pengar (din veckopeng) på att köpa ett 3DS. Du planerar att spela alla roliga spelen på den såsom Super Mario 3D Land, Megaman Legends 3 (lol), Kid Icarus: Uprising eller kanske det nya Pokemonspelet. Du hör att det kommer ett nytt pokemonspel och blir glad, sedan hör du att det är till NDS och att du köpt ditt 3DS i onödan.

Det gör lyckligtvis inte något eftersom jag är helt villig att spela det nya pokemonspelet på ett sämre system med sämre hårdvara för Nintendo har sagt att det är okej! De tycker att det är bra att alla ska kunna spela B2/W2 även om det förstör för de som betalat Nintendo för 3DS. Det är sannerligen inte för att det kommer sälja mer på NDS än på 3DS, vem skulle kunna tro det om Nintendo? Det är ju världens bästa tv spelsföretag!

26/03 -12 21:20 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
ShinyLucario skrev:


Du är dum nu, men jag antar att du endast skriver det du skrev för att du är upprörd.

Din post kan summeras med att du är riktigt korkad och inte förstod varför det är dåligt att B2/W2 är till NDS istället för 3DS och istället använder dig av personangrepp. Låt mig då formulera det på ett sätt som till och med en blandras som du bör förstå.

Tänk dig att du har spenderat dina pengar (din veckopeng) på att köpa ett 3DS. Du planerar att spela alla roliga spelen på den såsom Super Mario 3D Land, Megaman Legends 3 (lol), Kid Icarus: Uprising eller kanske det nya Pokemonspelet. Du hör att det kommer ett nytt pokemonspel och blir glad, sedan hör du att det är till NDS och att du köpt ditt 3DS i onödan.

Det gör lyckligtvis inte något eftersom jag är helt villig att spela det nya pokemonspelet på ett sämre system med sämre hårdvara för Nintendo har sagt att det är okej! De tycker att det är bra att alla ska kunna spela B2/W2 även om det förstör för de som betalat Nintendo för 3DS. Det är sannerligen inte för att det kommer sälja mer på NDS än på 3DS, vem skulle kunna tro det om Nintendo? Det är ju världens bästa tv spelsföretag!


Förlåt för att jag lägger  mig i, men 3DS är ju bakåtkompatibel med DS-spel. Jag förstår dock vad du menar.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

27/03 -12 17:07 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

DarkMasters skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
ShinyLucario skrev:


Du är dum nu, men jag antar att du endast skriver det du skrev för att du är upprörd.

Din post kan summeras med att du är riktigt korkad och inte förstod varför det är dåligt att B2/W2 är till NDS istället för 3DS och istället använder dig av personangrepp. Låt mig då formulera det på ett sätt som till och med en blandras som du bör förstå.

Tänk dig att du har spenderat dina pengar (din veckopeng) på att köpa ett 3DS. Du planerar att spela alla roliga spelen på den såsom Super Mario 3D Land, Megaman Legends 3 (lol), Kid Icarus: Uprising eller kanske det nya Pokemonspelet. Du hör att det kommer ett nytt pokemonspel och blir glad, sedan hör du att det är till NDS och att du köpt ditt 3DS i onödan.

Det gör lyckligtvis inte något eftersom jag är helt villig att spela det nya pokemonspelet på ett sämre system med sämre hårdvara för Nintendo har sagt att det är okej! De tycker att det är bra att alla ska kunna spela B2/W2 även om det förstör för de som betalat Nintendo för 3DS. Det är sannerligen inte för att det kommer sälja mer på NDS än på 3DS, vem skulle kunna tro det om Nintendo? Det är ju världens bästa tv spelsföretag!


Förlåt för att jag lägger  mig i, men 3DS är ju bakåtkompatibel med DS-spel. Jag förstår dock vad du menar.

Hahaaaaaa...

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar