Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Polarna pallar inte längre att jag blir kaxig när vi spelar

09/03 -12 21:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Ingen vill spela med mig längre för de säger att jag blir för kaxig när jag spelar. Men jag vill inte spela SNES ensam! Eller typ Mario Mart för det är värsta team-spelen! Men mina polare pallar inte att jag sitter och skriker "vafan haru för fel din jävla idiot" till spelkaraktärerna när det inte går som jag vill. Mina polare fattar inte att det bara är på skoj och att jag bara blir mer taggad att klara spelet när jag är kaxig! Hur ska jag göra så att polarna vill spela med mig igen? Inte ens killarna vill spela med mig längre!

09/03 -12 21:42 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Snacka med de och säg till de varför du gör så. Finns säkert en massa av de som sitter och ragear i ensamhet och skulle förstå

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

09/03 -12 22:51 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Troll?

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

09/03 -12 23:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Jag är fan inget jävla troll jag har bara förlorat mina hjärnceller

10/03 -12 00:23 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Man ska ju inte ändra sig själv helt så ens kompisar vill vara med en och man ska inte heller låta bli en förändring. Försök hitta något medel där du trivs med dig själv och dina kompisar också finner det trivsamt.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

10/03 -12 02:03 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Brukar också bli sådär förbannad när jag spelar. Fast jag tycker det är onödigt att folk ska ta så illa upp, det är ju ändå inte dem svordomarna är riktade åt.
Men klargör för dem hur det ligger till och varför du reagerar som du gör. Om de inte accepterar det får du väl hitta andra personer att spela med, eller helt enkelt börja jobba med ditt beteende. Lättare sagt än gjort kanske, ibland går det verkligen inte att hantera ilskan. :c

10/03 -12 02:46 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Herregud, halva grejen är ju att skryta när det går bra och svära när det går skit. Det ska ju vara lite intense när man spelar! Hitta nya kompisar för fan!

Fast ett tips är att dra till med en riktigt grov svordom istället för att dra många milda ;)

Have I ever told you the definition of insanity?

10/03 -12 16:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Danne_00 skrev:
Herregud, halva grejen är ju att skryta när det går bra och svära när det går skit. Det ska ju vara lite intense när man spelar! Hitta nya kompisar för fan!

Fast ett tips är att dra till med en riktigt grov svordom istället för att dra många milda ;)


Ja visst är det det hör ju fan till
Men det är kaxigare att dra flera milda svordomar än en grov, tycker jag, det blir liksom mer ettrigt och man får mer sagt. Tycker jag iaf.

12/03 -12 14:27 Noxman

Noxman

2678 XP 164 inlägg

Du anar inte hur mycket jag å min bror och polare skriker när vi kör BF3, alla är 18+ och skriker som 13 - åringar... Det är ganska normalt att klaga, det är nog dina polare som är smått veka och inte pallar med trycket. ;)

FX8350 @ 4.4GHz || 16GB 1600MHz Corsair
ASUS CROSSHAIR V FORMULA-Z || R9 280X
FD Newton R2 800W || Corsair H80

26/07 -12 11:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Glagglamagg

Mesiga kompisar, klart man måste kunna dampa när spelet beter sig taskigt.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar