Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu Radio?

Svara
17/03 -12 21:32 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Härligt initiativ! Ska testa lyssna, bra musik verkar det vara också!

*

18/03 -12 10:48 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Det kan vara problem med sändningen idag, jag är inte på plats så jag kan streama och servern kan stängas ner. Radion bör fungera som den ska redan på måndag...


Tanken är att fuska.nu showen ska sändas på söndag och sedan sändas varannan vecka. Om ni har några tips på vad som ska sägas, göras och om ni vill att vi ska svara på några frågor så kan ni skicka ett meddelande till mig.
Om ni vill vara med i showen så får ni skicka erat Skype-namn till mig så lägger jag till dig i min lista och då om vi har tid ringer vi upp dig. Vi ringer BARA om din status är online.


Så, om ni har NÅGRA idéer alls är det bara att skicka ett pm till mig med tips på vad vi ska göra, prata om och dylikt.
För att hålla #fuska.nu någorlunda igång så kan ni även kommunicera med främst mig via chatten, om ni har någon fråga vi ska besvara i radion så är det som sagt bara att skriva till mig ;)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

31/03 -12 13:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Haha rätt skoj idé faktiskt..

Men snälla, ring upp malia/alex, hade varit riktigt kul

såg att det var rätt länge sen..sysslar ni fortfarande med det?

31/03 -12 15:16 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Housecat skrev:
Haha rätt skoj idé faktiskt..

Men snälla, ring upp malia/alex, hade varit riktigt kul

såg att det var rätt länge sen..sysslar ni fortfarande med det?

Vi håller på med radion, ja. Denna vecka har/kommer det inte bli något av olika skäl. Vårat schema kommer även under nästa vecka göras om.

Fuska.nu Showen kommer förhoppningsvis vara nästa vecka och fortsätta varannan vecka.

Vi kan inte ringa upp vem som helst. Det som krävs är att denne person ska visas som online på Skype och då även finnas i min kontaktlista så ringer vi upp någon.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

31/03 -12 17:52 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Synd att ni drar ut på det så.

7 år på fuska.nu

31/03 -12 17:56 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Apower skrev:
Synd att ni drar ut på det så.

Hade inte kunnats göra mycket snabbare.

Sen kommer ju det ni får den första gången inte vara det bästa. Att komma på samtalsämnen, prata etc är inte det enklaste. Jag kommer finnas i #fuska.nu under showen där ni då kan säga om ni vill vi ska ta upp något eller dylikt.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

31/03 -12 20:50 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

DarknessSky skrev:
Apower skrev:
Synd att ni drar ut på det så.

Hade inte kunnats göra mycket snabbare.

Sen kommer ju det ni får den första gången inte vara det bästa. Att komma på samtalsämnen, prata etc är inte det enklaste. Jag kommer finnas i #fuska.nu under showen där ni då kan säga om ni vill vi ska ta upp något eller dylikt.

Klart det hade gått att sätta igång showen för en vecka sedan men ni har ju helt enkelt inte haft tid.

7 år på fuska.nu

02/04 -12 17:03 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Apower skrev:
DarknessSky skrev:
Apower skrev:
Synd att ni drar ut på det så.

Hade inte kunnats göra mycket snabbare.

Sen kommer ju det ni får den första gången inte vara det bästa. Att komma på samtalsämnen, prata etc är inte det enklaste. Jag kommer finnas i #fuska.nu under showen där ni då kan säga om ni vill vi ska ta upp något eller dylikt.

Klart det hade gått att sätta igång showen för en vecka sedan men ni har ju helt enkelt inte haft tid.


Vet inte exakt hur lång tid det tagit men ingen har varit riktigt beredd på det.

Kan även passa på att nämna att om man vill ladda ner filen så kan man bara köra den i VLC och Winamp. Vi rekommenderar VLC då det är en delay mellan när vi faktiskt gör något och när det hörs vilket som inte går att göra något åt. Men med VLC kan man hoppa fram så man kommer ner till 3 sekunders delay.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/04 -12 18:11 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Ett problem har uppstått som gör att showen på söndag inte kan hållas.

Jag ska på påskfest nu på söndag och kan därför inte hosta eller något, men showen blir av. Den kommer istället ske på måndag som sista show (den kommer inte stå på webbsidan men jag kör den från 21-23)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar