Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Battlefield 3 eller annat krigspel?

Svara
22/02 -12 14:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Slickepinnen skrev:

Grafiken är ju samma så påriktigt är MW3 bara en 600kr map pack.

Äntligen någon som fattar det

22/02 -12 18:52 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Jag har provat både Modern Warfare 3 och Batllefield 3 (till dator). Jag föredrar mycket hellre MW3 framför BF3. Varför? Jo, BF3 är så stort så det tar (iaf på vissa banor, vet inte hur alla banor ser ut) väldigt lång tid att nå fienderna. I MW3 är banorna mycket mindre och där är man i hetluften så gott som hela tiden. Gillar även spelkänslan mer i MW3, även om BF3 har bättre grafik osv.

Jag har själv varit i samma situation som dig där jag höll på att köpa BF3, men ändrade mig tack vare vänner som spelar MW3. Jag är glad att jag valde Modern Warfare framför Battlefield, och jag blev rätt besviken när jag testade BF3 senare hos min kusin.

Kan dock informera dig att du KOMMER stöta på hackare om du köper MW3. Men det är bara att reporta och byta lobby.


Kom ihåg, det är ditt val. :)

.

24/02 -12 01:14 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Flyttad från Annat > Speljämförelser & Speltips.

Coucou

24/02 -12 02:43 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Anyo13 skrev:
Jag har provat både Modern Warfare 3 och Batllefield 3 (till dator). Jag föredrar mycket hellre MW3 framför BF3. Varför? Jo, BF3 är så stort så det tar (iaf på vissa banor, vet inte hur alla banor ser ut) väldigt lång tid att nå fienderna. I MW3 är banorna mycket mindre och där är man i hetluften så gott som hela tiden. Gillar även spelkänslan mer i MW3, även om BF3 har bättre grafik osv.

Jag har själv varit i samma situation som dig där jag höll på att köpa BF3, men ändrade mig tack vare vänner som spelar MW3. Jag är glad att jag valde Modern Warfare framför Battlefield, och jag blev rätt besviken när jag testade BF3 senare hos min kusin.

Kan dock informera dig att du KOMMER stöta på hackare om du köper MW3. Men det är bara att reporta och byta lobby.


Kom ihåg, det är ditt val. :)

tror du skulle tyckt mera om battlefield om du skulle ha prövat det mera än i en match...

(????)??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar