Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



STAR WARS JEDI ACADEMY

03/01 -12 11:09 Ackinna

Ackinna

685 XP 31 inlägg

Hejsan alla!

Jag spelar jedi academy och som kanske några av er känner till så kan man ju spela online.

Nu undrar jag, när man laddar ner mappar, alltså spelplaner (det finns att göra det) var någonstans ska den filen ligga för att spelet ska kunna känna av/ och mata upp mappen?

03/01 -12 13:29 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Ackinna skrev:
Hejsan alla!

Jag spelar jedi academy och som kanske några av er känner till så kan man ju spela online.

Nu undrar jag, när man laddar ner mappar, alltså spelplaner (det finns att göra det) var någonstans ska den filen ligga för att spelet ska kunna känna av/ och mata upp mappen?



Har inte spelet själv men eftersom att det är ett spel man installerar på datorn så borde det finnas en mapp(mapp, som i datormapp, där man kan förvara filer). Om du vet vart spelets installationsmapp är så är det bara att du dubbelklickar på den mappen och letar efter någon mapp som heter t.ex Mods.

Observera att mappen inte måste heta Mods. Det kan lika gärna vara Maps, downloads, Online mods osv.

Hoppas det hjälpte :).

What can i say i´m a bad man.

03/01 -12 15:23 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Testade att ladda ner en bana för att se vad man fick med. När jag hade packat upp den så fick jag en fil med banan och en readme-fil. I readme-filen så stod det instruktioner vilka var väldigt lätta att följa.

Du ska alltså bara kopiera in filen med banan till rätt ställe och den ska in i (Dator>ProgramFiles>LucasArts>Star Wars Jedi Knight Jedi Academy>GameData>Base). När du sedan har kopierat in banan i Base-mappen så ska du starta spelet och ladda banan.

Nu har jag inte tillgång till spelet just nu, så jag kan inte försäkra dig om att detta fungerar.

readme-filen skrev:
-HOW TO USE THIS FILE-

extract [banans namn] into your base folder
(\..\LucasArts\Star Wars Jedi Knight Jedi Academy\GameData\base), load with the ingame
menu.

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar