Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pågående diskussion, PANELEN: Hääääng meeed! :D

Svara
09/12 -11 15:58 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Om du återigen byter trådtitel till en titel som inte representerar trådens ämne så låser jag tråden.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

09/12 -11 18:02 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Som konsol är väl Wii inte mycket mer än skräp i jämförelse med 360 och PS3... och då de redan är rätt gamla så blir väl Wii till och med dubbelskräp? =O
Så att Wii är en sämre maskin än konkurrenterna är det väl inte mycket snack om.

Men det spelar egentligen ingen roll. Jag bryr mig bara om spelen, och nog finns det kvalitetsspel till Wii. Eller... det är kanske där folk har olika syn på saken.
Men egentligen, det man får ut av konsolen är ju olika beroende på vem som spelar, då vi alla har olika smak och värderingar.
Jag får personligen ut mer av PS3, men nog finns det spel till Wii jag också gillar. Robb får tvärtom mest utav Wii då han gillar de spelen mest, men han gillar ett par spel till PS3 med.

Want some chocolate?

09/12 -11 18:05 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

repli skrev:
Som konsol är väl Wii inte mycket mer än skräp i jämförelse med 360 och PS3... och då de redan är rätt gamla så blir väl Wii till och med dubbelskräp? =O
Så att Wii är en sämre maskin än konkurrenterna är det väl inte mycket snack om.

Men det spelar egentligen ingen roll. Jag bryr mig bara om spelen, och nog finns det kvalitetsspel till Wii. Eller... det är kanske där folk har olika syn på saken.
Men egentligen, det man får ut av konsolen är ju olika beroende på vem som spelar, då vi alla har olika smak och värderingar.
Jag får personligen ut mer av PS3, men nog finns det spel till Wii jag också gillar. Robb får tvärtom mest utav Wii då han gillar de spelen mest, men han gillar ett par spel till PS3 med.

Prisa Jesus för någon med ett normalt tankesätt och flersidiga vyer! Var på tiden.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

09/12 -11 18:06 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tydligen är det väldigt svårt att hålla sig till reglerna. Tråd låst.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar