Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Slaget om Midgård

24/11 -11 21:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Hej hej! Skulle bara fråga om det är någon av er som känner till strategispelet Slaget om Midgård (The Battle for Middle-Earth). Det är ett spel som är baserat på Sagan om Ringen-filmerna. Det går ut på att samla resurser för att sedan bygga byggnader för att sedan skapa arméer som man ska använda för att förstöra motståndarens alla byggnader. Det är nämligen så att jag körde nästa spel av BFME (som det förkortas) Battle For Middle-Earth II, där det fanns nya saker osv. Det var MITT spel, skulle man kunna säga. Jag spelade spelet i 7 år. På spelet kunde man gå upp i level. Där man börjar i level 1, behöver 10 vinster för level 2, behöver 35 vinster för level 3, 50 för level 4, 100 för level 5, 230 för level 6, 300 för level 7, 500 för level 8, 999 för level 9 och sedan 2000 vinster för att nå level 10. Det var ytterst sällan man såg någon som var i level 10 eftersom varje match kan ta ca 15-45 minuter. Jag hade 4371 vinster och var i level 10. Det var roligt eftersom att jag hade så höga stats så att jag var känd på spelet. Så om jag joinade en server visste alla vem jag var och alla ville vara i mitt lag. Men sedan den 31 December 2010 så hände det. Serverarna stängdes ner. Nu är spelet så gott som dött men jag brukar köra det lite då och då med vissa spelare som fortfarande kör det via programmet GameRanger.

24/11 -11 21:06 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Självklart, älskade det. Men tvåan var bättre imo. Spelade dock inte online. Eftersom jag var rätt ung när det första kom ut och jag piratade tvåan.

midgard här på fuska.nu var rankade 4 i världen har jag för mig, så prata med honom du.

Coucou

25/11 -11 23:16 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Kul som fan att lira med polare. Det är ett måste varje gång man nattgibbar. Lirar dock inte spelet när jag är hemma.

12/12 -11 22:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Fix_d skrev:
Självklart, älskade det. Men tvåan var bättre imo. Spelade dock inte online. Eftersom jag var rätt ung när det första kom ut och jag piratade tvåan.

midgard här på fuska.nu var rankade 4 i världen har jag för mig, så prata med honom du.


Trevligt men tror inte att hab var 4:a för jag har aldrig hör det namnet och jag har checkat in top 10 ranken ett par gånger..


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar