Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu blir sämre!

16/05 -11 18:42 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kyssen skrev:
Kyssen skrev:
Void skrev:
Forsa95 skrev:
Kommer dock bli väldigt glad när den ljusare designen publiceras då jag vet att den kommer höja besökarantalet (i varje fall om man ska utgå från vad besökarna hävdar själva) samt att den nuvarande är något för mörk för min smak.

Fick mig att tänka på, ni ser väl till nu att göra den ljusa designen tillgänglig för icke-medlemmar också? Gör någon knapp som Loading.se har till höger i menyn.

Länken funkar nt? ;o


Nintendoguy skrev:
FIQ: Kan inte du fixa skins som är från spel som Mario, Zelda, Pokemon och sånt.

Kan ni inte göra dehär till en skins:

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Kul skämt. Ska någon lägga ned timmar på att en person ska ha ett skin? Känns lite tvivelaktigt.

Jag är hiskligt entusiastisk över att FIQ bestämt sig för att göra en ljusare design. Jag bytte till ToCs design för inte så länge sedan och det har blivit mycket behagligare att vara inne här sedan dess. ToC, jag är djupt tacksam. Jag förväntar mig dock att FIQs kommer hålla bättre standard och väntar spänt så släppet av den!

7 år på fuska.nu

16/05 -11 20:40 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Apower: Trevligt att du tycker om den. Designen är gjord på tre dygn. FIQs design lär vara mer genomarbetad. Jag började med att göra en egen svart design under första dagen med enda skillnaden att lite reklam var borta, på ett ungefär. Jag fortsatte sedan och gjorde den ljusa designen. Sedan efter någon dag bestämde jag mig för att göra den till något "möjligt officiellt" skin. Vilket är där det är nu. Tre dagar arbetade jag på det, totalt sätt. Så, ja... jag längtar också till administrationen släpper ett officiellt skin som förhoppningsvis är mer genomarbetat.

16/05 -11 20:44 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det är inte FIQ som gör den nya designen, den skapas av FL-nets designer. Därav har vi i administrationen inte mycket att påverka inom arbetet eller publiceringen tidsmässigt.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

16/05 -11 21:25 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Forsa95 skrev:
Det är inte FIQ som gör den nya designen, den skapas av FL-nets designer. Därav har vi i administrationen inte mycket att påverka inom arbetet eller publiceringen tidsmässigt.


Okej, tack för informationen, det kände jag inte till.

7 år på fuska.nu

17/05 -11 13:51 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Okej en liten sak till jag glömde skriva: Jag gillar inte desagnen på V5 typ. V5 är helt okej fast V4 är bättre.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

17/05 -11 15:26 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Kyssen skrev:
Okej en liten sak till jag glömde skriva: Jag gillar inte desagnen på V5 typ. V5 är helt okej fast V4 är bättre.

Därför gör de en ny. Jag tror tyvärr inte att en officiell tråd om det finns, men läste om det i det här forumet har jag för mig.

7 år på fuska.nu

27/07 -11 11:44 Ecodot

Ecodot

51 XP 12 inlägg

skins(Styles egentligen om vi går efter webbdesign termer) låter som en max 1 dagars grej att implementera.

Det som lär ta tid är allt pixeltrix och färgfixande.
Men för er som vill ta saken i egna händer så kan ni ju alltid använda(om ni kör FF eller Chrome) stylish där ni kan styla om siten helt själv genom att definera egen style som skriver över sitens, sen kan ni ju skapa en tråd och dela ut er style så kan flera ta del av den, det är mitt förslag. :)

Sen tycker jag att det är mindre bra att utvecklarna inte tar tag i det här om folk faktiskt inte tycker om den mörka designen. personligen skulle jag aldrig klassa design som "extraarbete" utan mer av core arbete då design är en stor del för besökaren...

Filfyren.se - Ladda upp dina bilder där.

15/09 -11 22:04 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

Jag anser att v5 bör ha lite ljusare färger, mycket vitt till exempel.
Som det är just nu ser det lite väl dystert ut, vilket knappast hjälper sidan att växa och frodas!

15/09 -11 23:35 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Stegosaurus skrev:
Jag anser att v5 bör ha lite ljusare färger, mycket vitt till exempel.
Som det är just nu ser det lite väl dystert ut, vilket knappast hjälper sidan att växa och frodas!

Det är påväg. Men tyvärr verkar det ta en jävla tid, något jag faktiskt trodde vi skulle slippa den här gången.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

11/11 -11 07:29 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Forsa skrev:
Stegosaurus skrev:
Jag anser att v5 bör ha lite ljusare färger, mycket vitt till exempel.
Som det är just nu ser det lite väl dystert ut, vilket knappast hjälper sidan att växa och frodas!

Det är påväg. Men tyvärr verkar det ta en jävla tid, något jag faktiskt trodde vi skulle slippa den här gången.

Svart+Rött=Nice:)

Ride The Lightning

11/11 -11 08:53 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Tack och lov, man blir ju mörkrädd här. Nej men ... så farligt är det väl inte, påminner om Emocore haha. Fast måste typ kisa för det är så mörkt.

22/11 -11 20:10 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Kyssen skrev:
Inte för att vara taskig mot FIQ och Admin men jag tycker att med alla dessa uppdateringarna så blir fuska.nu bara sämre och sämre! Kan ni inte fixa tillbaka V4 eller något annat skit? V5 är tråkigt och suger dessutom (ta inte illa upp)


Kom med konstruktiv kritik om ni är kritiska. Att endast påstå att något "suger" tillför inget vettigt alls till diskussionen.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

19/12 -11 17:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Apower skrev:


Jag bytte till ToCs design för inte så länge sedan och det har blivit mycket behagligare att vara inne här sedan dess. släppet av den!

Finns det flera designer och isf, hur byter man?

19/12 -11 17:49 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Pudkip: Jag har skapat ett tillägg, som jag kallar Fuska+ till Google Chrome. Där kan man själv ändra på färgerna som finns på sidan, och på det sättet få en mycket ljusare design om man nu vill ha det.

Du kan läsa mer om tillägget här:
http://fuska.nu/forum/trad.php?id=2155038

20/12 -11 14:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

The_new_cake skrev:
Pudkip: Jag har skapat ett tillägg, som jag kallar Fuska+ till Google Chrome. Där kan man själv ändra på färgerna som finns på sidan, och på det sättet få en mycket ljusare design om man nu vill ha det.

Du kan läsa mer om tillägget här:
http://fuska.nu/forum/trad.php?id=2155038

Jaha ok


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar