Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Saints Row: The Third Xbox eller PC?

Svara
22/11 -11 21:40 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:

Kan du förklara vad du menar med bättre spelkänsla? Jag personligen föredrar att spela immersiva spel såsom Skyrim eller S.T.A.L.K.E.R. med hörlurar och 3 skärmar (sheet vad bortskäms känner mig när jag säger det. Srsly tho så har det vart arbete för att köpa dem.). Jag har svårt att se samma effekt från en platt tv med ganska abysmal fov. I andra spel såsom DMC4 kan gameplayet ändras. Ny svårighetsgrad, turboläge och fler fiender t.ex.

Well, det är där problemet ligger. Jag kan inte förklara det riktigt. Jag har helt enkelt inte lika kul när jag spelar på dator. Jag kan sitta hela natten och spela ett spel på PS3 medan jag tröttnar efter en timme eller något när jag spelar på datorn. Dator har samma effekt som CoD har på mig. Fast det betyder inte att jag inte förstår varför folk uppskattar datorer mer.

Coucou

22/11 -11 21:45 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:

Well, det är där problemet ligger. Jag kan inte förklara det riktigt. Jag har helt enkelt inte lika kul när jag spelar på dator. Jag kan sitta hela natten och spela ett spel på PS3 medan jag tröttnar efter en timme eller något när jag spelar på datorn. Dator har samma effekt som CoD har på mig. Fast det betyder inte att jag inte förstår varför folk uppskattar datorer mer.


Welp. Verkar inte finnas något mer att säga isåfall. Tumme upp till att du föredrar PS3 framför 360 iallafall.

22/11 -11 21:48 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:

Welp. Verkar inte finnas något mer att säga isåfall. Tumme upp till att du föredrar PS3 framför 360 iallafall.

Jo, men tack för en bra diskussion eller något!

Coucou

23/11 -11 10:31 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:

Welp. Verkar inte finnas något mer att säga isåfall. Tumme upp till att du föredrar PS3 framför 360 iallafall.

Jo, men tack för en bra diskussion eller något!


No offense, men skulle inte säga att detta var en tillfredställande diskussion då ingen lösning som gägnar båda parterna har funnits. Men ye, tackar tillbaks.

11/02 -12 00:31 Macko8

Macko8

416 XP 6 inlägg

Xbox helt klart!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar