Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Måste man googla en fråga innan man ställer en här?

Svara
13/11 -11 19:08 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Stör mig sjukt på fjollor som måste facepalma ninen och andra till varje pris sen kan man inte ens ställa en fråga om något utan att ha googlat det? Det finns ingen regel att man måste googla allt före man frågar här FIQ gjorde ett tappert försök genom att göra en ny funktion så man kan dela ut XP till den som svarar på frågan i en tråd men då var det så att XP inte är coolt längre? Jag menar vad vill ni ha? Repekt för att lägga upp en bild? Får man många nya vänner genom att facepalma andra? Får man tjejer? Eller är det så svårt och ge ett enkelt svar? Den som kan svara på alla mina frågor kommer få XP!!!!



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

13/11 -11 19:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Självklart får man brudar och fett med respekt

13/11 -11 19:36 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Kom igen, du är ju typ den som facepalmade honom mest..

13/11 -11 19:47 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Men snälla du..
http://lmgtfy.com/?q=M%C3%A5ste+en+fr...

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

13/11 -11 20:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Cappelito

**Facepalm**

13/11 -11 21:02 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Agreed. Man söker i google för att hitta svar i bl.a. forum. Fuska.nu är för det mesta ett forum så varför bör vi då inte ha många svar här till frågor som kanske andra "googlare" är ute efter? (och då menar jag inte svar som "sök i google")

Ssssssssssss...

13/11 -11 21:16 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Ett svar ifrån en människa värderas (oftast flera!) av mig högre än ett svar ifrån en sökmotor, i nio fall av tio. Jag håller med dig, och tycker vissa har tråkig attityd. Låt det stå för dem, tycker jag.

7 år på fuska.nu

13/11 -11 21:30 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Apower skrev:
Ett svar ifrån en människa värderas (oftast flera!) av mig högre än ett svar ifrån en sökmotor, i nio fall av tio. Jag håller med dig, och tycker vissa har tråkig attityd. Låt det stå för dem, tycker jag.


Finns lila ankor?

Fem av fem personer i din tråd säger ja.

Du skulle alltså nöjja dig med det och börja tro att det finns lila ankor då? Istället för att bara enkelt googla det och få fram en vetenskaplig artikel som säger det motsatta?

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

13/11 -11 21:55 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

19Robb92 skrev:
Apower skrev:
Ett svar ifrån en människa värderas (oftast flera!) av mig högre än ett svar ifrån en sökmotor, i nio fall av tio. Jag håller med dig, och tycker vissa har tråkig attityd. Låt det stå för dem, tycker jag.


Finns lila ankor?

Fem av fem personer i din tråd säger ja.

Du skulle alltså nöjja dig med det och börja tro att det finns lila ankor då? Istället för att bara enkelt googla det och få fram en vetenskaplig artikel som säger det motsatta?


Jag tyckte jag var tydlig med att det gällde nio fall av tio. Självklart måste man använda sitt sunda förnuft därtill.

Nästan alltid svarar dessutom flera personer, och det är då enklare att urskilja felaktiga svar ifrån korrekta.

7 år på fuska.nu

13/11 -11 22:46 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

För att svara på elvirs fråga:
Ja man måste Googla. Ja man får mer respekt, kompisar och brudar om man facepalmar andra.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

13/11 -11 23:15 Crystallis

Crystallis

7540 XP 28 inlägg

Nej man behöver inte googla, detta är ett forum. Men om du vill slippa dessa patetiska svar man brukar få från vissa personer som inte har något bättre för sig än att klaga på minsta lilla så kan du lika gärna googla.

Eller så biter du i äpplet och skiter i dessa kommentarer, för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.

13/11 -11 23:22 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Crystallis skrev:
för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.

Sant. Så länge som det kommer finnas pubertala finnmongon, som av någon anledning inte håller sig till sin egen sort (se: fragbite och existenz), så kommer problemet antagligen att bestå.

Klokt svar i övrigt, sötnöt :)

13/11 -11 23:45 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Håller med Munchkin. Hypokrit i sikte.

Have I ever told you the definition of insanity?

14/11 -11 03:35 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Håller för det första med Munchkin, eftersom det var du som var värst när det gällde ninen. Men om man bortser från ditt hycklande så håller jag med dig. Det är ju frågor ett forum är till för, och om alla skulle googla efter svar så skulle det ju knappast bli aktivare här.

Techno uttryckte det bra förövrigt.

Coucou

14/11 -11 08:08 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Void skrev:
Crystallis skrev:
för det är inget som kommer försvinna på ett bra tag.. om det ens kommer att hända vill säga.

Sant. Så länge som det kommer finnas pubertala finnmongon, som av någon anledning inte håller sig till sin egen sort (se: fragbite och existenz), så kommer problemet antagligen att bestå.

Klokt svar i övrigt, sötnöt :)

Det roligaste med ditt inlägg är att det faktiskt är hormontomtarna som håller på med sådant.

Tycker f.ö att Crystallis skrev någonting väldigt klokt.

7 år på fuska.nu

15/11 -11 20:57 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

http://lmgtfy.com/?q=M%C3%A5ste+man+g...

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar