Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



hatar du skolan

18/09 -11 11:43 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Verkligen inte. Visserligen går jag inte i grundskolan eller gymnasiet nu, men universitetet räknas. Universitetslivet är underbart. Synd bara att jag inte har någon bostad i Linköping än, annars hade det varit en hel del skojigheter samt plugg!

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

02/10 -11 00:18 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Hatade skolan när jag var liten. Men nu är det inga problem, jag gillar att gå i skolan. Hade jag inte gått i skolan hade jag varit deprimerad, bara ligga hemma hela dagen och göra ingenting. Jag hade tappat förståndet totalt(Jag har ett behov av att vara sysselsatt nästan hela tiden under min vakna tid.). Sen så har jag ju sex timmar bild på onsdagar, det är inte helt fel.XD
Dock förstår jag inte när jag kommer att ha användning för algebra i min vardag när jag är vuxen.

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

03/10 -11 16:14 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

amelia skrev:
Hatade skolan när jag var liten. Men nu är det inga problem, jag gillar att gå i skolan. Hade jag inte gått i skolan hade jag varit deprimerad, bara ligga hemma hela dagen och göra ingenting. Jag hade tappat förståndet totalt(Jag har ett behov av att vara sysselsatt nästan hela tiden under min vakna tid.). Sen så har jag ju sex timmar bild på onsdagar, det är inte helt fel.XD
Dock förstår jag inte när jag kommer att ha användning för algebra i min vardag när jag är vuxen.

Du kommer ha mer användning av det än att kunna rita, om du inte blir en konstnär förstås.

11/10 -11 15:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen icebears4eve

Jag hatar inte skolan, jag kommer att ha gått användning av det i livet, jag går i en väldigt bra klass också!

22/10 -11 18:08 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg



Dock förstår jag inte när jag kommer att ha användning för algebra i min vardag när jag är vuxen.

Algebra kan dö. Funktioner också.
Matte B tar kål på mig, hur fan tänkte jag när jag valde att läsa matte C i trean??!1 Just det, det fanns ju inget annat intressant att välja på.
Jo, jag hatar skolan ibland. Men kommer alltid på kort därefter att det är mig själv jag hatar. Hatarhatarhatar att jag alltid ska skjuta upp allt och sedan får stressa sönder.

26/10 -11 18:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

nej jag hatar inte skolan. men jag är inte direkt förtjust i den heller.

26/10 -11 23:32 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:


Dock förstår jag inte när jag kommer att ha användning för algebra i min vardag när jag är vuxen.

Algebra kan dö. Funktioner också.
Matte B tar kål på mig, hur fan tänkte jag när jag valde att läsa matte C i trean??!1 Just det, det fanns ju inget annat intressant att välja på.
Jo, jag hatar skolan ibland. Men kommer alltid på kort därefter att det är mig själv jag hatar. Hatarhatarhatar att jag alltid ska skjuta upp allt och sedan får stressa sönder.

Matte C äger iof, men Matte B var typ svåraste kursen >:

Och ja, jag skjuter också på precis allt. Mitt höstlov är i princip förstört nu. Fml.

Have I ever told you the definition of insanity?

27/10 -11 09:11 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:

Matte C äger iof, men Matte B var typ svåraste kursen >:

Och ja, jag skjuter också på precis allt. Mitt höstlov är i princip förstört nu. Fml.

På riktigt....? Blir galen, vad ska jag göra ): får prata med syven någon dag.

SAMMA HÄR </3

28/10 -11 00:35 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Danne_00 skrev:

Matte C äger iof, men Matte B var typ svåraste kursen >:

Och ja, jag skjuter också på precis allt. Mitt höstlov är i princip förstört nu. Fml.

På riktigt....? Blir galen, vad ska jag göra ): får prata med syven någon dag.

SAMMA HÄR </3

Matte B kräver ju lite tankeverksamhet. Matte C handlar bara om regler, typ. Vad är det som är svårt?

Have I ever told you the definition of insanity?

28/10 -11 08:15 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:

Matte B kräver ju lite tankeverksamhet. Matte C handlar bara om regler, typ. Vad är det som är svårt?

Vet inte vad det heter men.... allt som har med koordinatsystem och göra. Och algebra, hatar det. Alla uppgifter som inkluderar ett x eller y skrämmer livet ur mig. Okej inte direkt men på ett ungefär. Har haft en jobbig morgon
OCH NU FUNKAR INTE MIN FACEBOOK!?!?! VAD I HELVETE
:c

28/10 -11 21:53 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Danne_00 skrev:

Matte B kräver ju lite tankeverksamhet. Matte C handlar bara om regler, typ. Vad är det som är svårt?

Vet inte vad det heter men.... allt som har med koordinatsystem och göra. Och algebra, hatar det. Alla uppgifter som inkluderar ett x eller y skrämmer livet ur mig. Okej inte direkt men på ett ungefär. Har haft en jobbig morgon
OCH NU FUNKAR INTE MIN FACEBOOK!?!?! VAD I HELVETE
:c

Låter mer eller mindre som hela Matte B, jobbigt läge. >:

Lite on topic så har jag högskoleprov att gå på imorn. Kan ärligt inte komma på något tråkigare att göra en lördag.

Have I ever told you the definition of insanity?

31/10 -11 11:10 the_darkness

the_darkness

421 XP 33 inlägg

För mig är skolan inte tråkig och inte rolig men den är bra för att man kan få bra jobb och utbildning

04/11 -11 09:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Jag "hatar" inte direkt skolan. Men gillar den inte så värst mycket, om jag ska vara ärlig. Är väldigt skoltrött och är inte så värst engagerad på lektionerna heller.

Trivs bäst i arbetslivet, så jag föredrar hellre praktikdagarna som är 2-3 gånger per vecka. :P

12/11 -11 17:06 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Munchkin skrev:
amelia skrev:
Hatade skolan när jag var liten. Men nu är det inga problem, jag gillar att gå i skolan. Hade jag inte gått i skolan hade jag varit deprimerad, bara ligga hemma hela dagen och göra ingenting. Jag hade tappat förståndet totalt(Jag har ett behov av att vara sysselsatt nästan hela tiden under min vakna tid.). Sen så har jag ju sex timmar bild på onsdagar, det är inte helt fel.XD
Dock förstår jag inte när jag kommer att ha användning för algebra i min vardag när jag är vuxen.

Du kommer ha mer användning av det än att kunna rita, om du inte blir en konstnär förstås.


Emh, jag kommer ha behörighet till fortsatta studier inom ex. spelvärlden bara för att det är med. Jag skulle kunna utbilda mig till Art Director, speldesigner, spelgrafiker o.s.v Och pratar vi om pengar så kan man tjäna bra som ex. AD om man hamnar på rätt ställe. Så det är inte precis så att vi bara ritar lite random stuff där. ;) Jag går speldesign så det är anpassat. Har bara nytta för sådan matte om jag vill gå på Chalmers och det hade jag inte tänkt göra. ;p

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

22/11 -11 10:12 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Jag hatar att jag måste åka 2 timmars bil varje dag och gå upp as tidigt.

Ride The Lightning


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar