Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



call of duty black ops värt?

Svara
03/11 -11 15:27 tyar34

tyar34

333 XP 17 inlägg

skulle nog köpa waw mer än black ops. men om du köper black ops eller waw eller mw2 eller cod4 lägg till mig

Lägg till mig på Playstation Network. Se mitt namn i min presentation. Spelar mest: Call Of Duty Black Ops, Call Of Duty World At War och LBP2

03/11 -11 20:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Ok jag har haft BO sen det kom ut och det var roligt i början med alla nya saker och massor av grejor man kan ändra, det var roligt att spela typ 2 månader men sedan tröttnade jag och körde bara zombies på det.

06/11 -11 00:21 Hoffah

Hoffah

237 XP 9 inlägg

Om du frågar mig så är det såhär att; Det ända roliga med Black ops är zombie mode.
om du ska ha bra grejer ska du köpa  som alla andra säger Cod 4 eller modern warfare 2, modern warfare 3 kommer inte att bli så anorlunda mer än att det kommer finnas ''leveling'' på vapnen, survival och en grym kampanj.

Mw2 och Mw3 är och kommer vara grymma.

men MW2 är ändå Infinity wards bästa spel.

Sarcasm is the only service I offer.

Hoffagames.com


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar