Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Gifta sig med spel karaktärer?

Svara
18/06 -11 14:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Halloj, hörde nyss något väldigt förvånande.
Japanen vid smeknamnet Sal9000 gifte sig med Nene Anegasaki, en spelkaraktär från DS-spelet Love Plus. Vigseln skedde inför en riktig präst med både verklig publik och tusentals nätåskådare. Sal9000 var glad, men vågade inte berätta för sina föräldrar om giftermålet.
Det finns även bilder på google där han sitter och gör ''sandslott'' med henne. Alltså han sitter på höger sidan av det och hans DS på vänster sidan. Så han går alltså runt med sitt DS med en bild på henne och är stålt över det.


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om detta mer än att det är sjukt. Visst är det så att man kan tycka vissa karaktärer är söta och så men visst fan gifter sig inte en fullvuxen man men en spelkaraktär.

vad tycker ni och vad tror ni om hans framtid?

18/06 -11 15:42 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Haha, fyfan vad sjukt! Ungefär som att gifta sig med en plastdocka, varför är han inte inspärrad än?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

18/06 -11 15:43 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Antagligen skämtar han, eller så är han allvarligt sjuk och behöver vård. Mycket vård.

*

18/06 -11 17:05 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Viktore2 skrev:
Halloj, hörde nyss något väldigt förvånande.
Japanen...

Där försvann min förvåning.

Japanerna verkar kunna göra det mesta, så jag har ingen större kommentar på det hela.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/06 -11 17:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Forsa95 skrev:
Viktore2 skrev:
Halloj, hörde nyss något väldigt förvånande.
Japanen...

Där försvann min förvåning.

Japanerna verkar kunna göra det mesta, så jag har ingen större kommentar på det hela.


Jo det ligger fan något i det.

18/06 -11 18:19 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Viktore2 skrev:


Jo det ligger fan något i det.

Föräldrarna sätter en djävla press på dem när de är unga att få bra betyg. Då släpper ju hjärnan när man blir vuxen och inte behöver plugga mer, vilekt mynnar ut i tentakelporr, Pokemon i vuxen ålder eller sådant här.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

18/06 -11 18:34 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Japanerna gör allting som vi gör, fast extremare :P

*

18/06 -11 21:05 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Såg engång på TV en man som älskade sin bil mera en kvinnor, så dethär förvånar mej inte, specielt för att han var japan.

(????)??

19/06 -11 01:33 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Paulinho skrev:
Haha, fyfan vad sjukt! Ungefär som att gifta sig med en plastdocka, varför är han inte inspärrad än?


Om du har rätt plastdocka kan du ju åtminstone ligga med henne...

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

19/06 -11 02:20 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

niwn skrev:
Paulinho skrev:
Haha, fyfan vad sjukt! Ungefär som att gifta sig med en plastdocka, varför är han inte inspärrad än?


Om du har rätt plastdocka kan du ju åtminstone ligga med henne...

Tänkte samma sak bro...

... vilket borde innebära att detta är ÄKTA kärlek och inte enbart köttsliga lustar.

Have I ever told you the definition of insanity?

19/06 -11 11:39 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Danne_00 skrev:
niwn skrev:
Paulinho skrev:
Haha, fyfan vad sjukt! Ungefär som att gifta sig med en plastdocka, varför är han inte inspärrad än?


Om du har rätt plastdocka kan du ju åtminstone ligga med henne...

Tänkte samma sak bro...

... vilket borde innebära att detta är ÄKTA kärlek och inte enbart köttsliga lustar.

Vilket betyder att vi bör se upp till och hylla denna man! Han har sett förbi världens försök till att hjärntvätta honom och gått sin egen väg.

En sann hjälte...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

19/06 -11 16:20 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Paulinho skrev:
Danne_00 skrev:
niwn skrev:
Paulinho skrev:
Haha, fyfan vad sjukt! Ungefär som att gifta sig med en plastdocka, varför är han inte inspärrad än?


Om du har rätt plastdocka kan du ju åtminstone ligga med henne...

Tänkte samma sak bro...

... vilket borde innebära att detta är ÄKTA kärlek och inte enbart köttsliga lustar.

Vilket betyder att vi bör se upp till och hylla denna man! Han har sett förbi världens försök till att hjärntvätta honom och gått sin egen väg.

En sann hjälte...


Vilken rebell!

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

19/06 -11 22:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Sann kärlek, mina vänner. Sann kärlek.

7 år på fuska.nu

20/06 -11 00:00 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Hur sjutton funkar det? Jag menar, vad äre som är så speciellt med tjejen i spelet? Kan man prata med henne eller vad?

Ssssssssssss...

21/06 -11 21:32 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Ja, men, så ni tycker inte om det? jag som tänkte gifta mig med Prinsessan Peach. Om inte henne så Zelda.=( Nähä vad synd..(=O)

22/06 -11 00:00 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Munchkin skrev:
Ja, men, så ni tycker inte om det? jag som tänkte gifta mig med Prinsessan Peach. Om inte henne så Zelda.=( Nähä vad synd..(=O)

Peach är nice som fan!

Sedan kommer emellertid inte Zelda på andra plats, men hade Peach funnits IRL hade jag kidnappat henne :3

Have I ever told you the definition of insanity?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar