Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Köpa MacBook?

Svara
02/06 -11 22:25 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Håller villkorslöst med Dexter här. Jag tror inte att Mac är rätt för dig. Mac-datorerna kostar i regel mer än de med Windows och du verkar inte ha mer nytta av Mac än Windows, snarare tvärtom.

7 år på fuska.nu

03/06 -11 21:26 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

Dessutom är allt apple gör bara skit som kostar alldeles för mycket.. macfags are welcome :) köp en pc ist du kommer nog ha mer nytta av de och mer pengar kvar i fickan :)

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

04/06 -11 00:53 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Jag tror att du behöver växa till dig lite, växa ifrån det där med att "Alla rika människor har Apple", "Apple = Respekt" och förstå vad det faktiskt är du köper, vad det är du betalar extra för att få.

När du själv vet varför du köper en Macbook, när du kan motivera dig själv till att köpa en Macbook med vettiga argument så kommer inte jag stå ivägen för dig - för då köper du en Macbook av rätta anledningar.

Tonight's the night.

04/06 -11 17:10 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Du GosseN, du skall absolut inte ha Mac! Köp en helt vanlig PC från ex. Asus eller Acer. Mac är överdrivet dyrt, har mycket sämre kvalitet och har mycket mindre program. Mac har mindre virus för att virusmakarna inte har så stort intresse för Mac än. Men det kommer garanterat att få fler virus nu när alla ungdomar tror att de är nått då de har något från Apple. Själv så har jag aldrig haft ett virus på någon av mina PC maskiner. :P
Jag är ingen PC fangirl eller så, men asså...Mac är ren skit. Men trivs man med Mac, vet vad det är och hur den fungerar...ja då kan man ha en Mac. Men du borde definitivt köpa en PC med tanke på att du ser inte ut att ha någon vidare koll överhuvudtaget. PC är dessutom lättare att hantera, det ser du ut att behöva. Och om du skall ha en så dyr Mac för att göra det du tänker göra...ja du är dum om du köper Mac då.
Köp en liten lätt mini laptop(INTE från Apple), svårare är det inte.

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

05/06 -11 02:13 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

amelia skrev:
Du GosseN, du skall absolut inte ha Mac! Köp en helt vanlig PC från ex. Asus eller Acer. Mac är överdrivet dyrt, har mycket sämre kvalitet och har mycket mindre program. Mac har mindre virus för att virusmakarna inte har så stort intresse för Mac än. Men det kommer garanterat att få fler virus nu när alla ungdomar tror att de är nått då de har något från Apple. Själv så har jag aldrig haft ett virus på någon av mina PC maskiner. :P
Jag är ingen PC fangirl eller så, men asså...Mac är ren skit. Men trivs man med Mac, vet vad det är och hur den fungerar...ja då kan man ha en Mac. Men du borde definitivt köpa en PC med tanke på att du ser inte ut att ha någon vidare koll överhuvudtaget. PC är dessutom lättare att hantera, det ser du ut att behöva. Och om du skall ha en så dyr Mac för att göra det du tänker göra...ja du är dum om du köper Mac då.
Köp en liten lätt mini laptop(INTE från Apple), svårare är det inte.

Du kanske borde ta reda på lite fakta innan du uttalar dig om saker som du verkligen inte vet ett smack om.

Tonight's the night.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar