Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nintendo VS Sony

Svara
24/05 -11 20:09 DaveDeBrave

DaveDeBrave

1896 XP 329 inlägg

Nintendo :s Gameboy och Gamecube gjorde min barndom underbar<3

Humanity being the biggest flaw
Like an inverted King Midas
We turn everything we touch to shit

24/05 -11 20:50 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

DaveDeBrave skrev:
Nintendo :s Gameboy och Gamecube gjorde min barndom underbar<3

Samma här...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

31/05 -11 11:02 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

Slickepinnen skrev:
19Robb92 skrev:
ozzy15RDR skrev:
Sony! Nintendo har bara Super Mario och Zelda.

Sony har ju bara... typ ingenting. :o

Uncharted, LittleBigPlanet, God of War, och massa spel som finns också till Xbox
Dock har de inga iconiska karaktärer som mario, Zelda m.m.

Uncharted, LittleBigPlanet, God of War, Gran Turismo, Ratchet And Clank, InFamous, Wipeout, Dead Nation, Killzone, Spyro, Final Fantasy, SOCOM, Tekken, Kingdom Hearts, Buzz, Singstar, Resistance, Heavenly Sword, MotorStorm, Heavy Rain

Ride The Lightning

04/06 -11 16:42 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Beror på hur du menar, om du tänker på hur kraftfull konsolen är i sig...ja då är det bara att skratta åt Nintendo och ge Sony tummen upp.

Men om de menar med...ja spel och allt. Lugnt Sony, Nintendo har ju ingenting nu för tiden. Samma skit om och om igen. Var Nintendofan när jag var yngre, men de bara tappade stinget. Eller...TP är bra. XD

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

04/06 -11 17:25 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

PS3GAMER skrev:

Spyro, Final Fantasy, Tekken, Kingdom Hearts


Wut? Inget Sony där du.

amelia skrev:

Lugnt Sony, Nintendo har ju ingenting nu för tiden. Samma skit om och om igen.

Wut?
The Last Story, Xenoblade, Endless Ocean, Fling Smash, Wii Sport, Wii Fit, Trauma Center, Disaster Day of Crisis, Excite Truck, Wing Island från vad jag kan komma på i minnet bara.

Dem gör ju nya IPs hela tiden. Det är ju bara för Wii också. Nintendo DS har väldigt många grymma nya IP's. Och jag antar att 3DS kommer få många också.

Om något så är det ju Sony som langar samma sak hela tiden. 3 Uncharted spel skickas ut på vadå? 4 år?

Det är samma tid det tar att göra 1 Zelda.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar