Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Starcraft 2: Heart of the Swarm

31/05 -11 19:13 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Fortsättningen på ett av de största RTS spelet någonsin, Starcraft 2. Heart of the Swarm visar fortsättningen på Starcraft 2: Wings of Liberty i Kerrigans perspektiv. Spelet har för tillfället inget release datum och har sagts vara långt ifrån klart. Nya multiplayer units ska komma och storyn kommer inehålla 20 kapitel. Mer info lär komma under Blizzcon.

Bilder:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=PRsFxf...

- Jag älskar Starcraft så det här kommer bli awwwwesome! :D



Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

31/05 -11 20:25 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Blizzard borde skita i Starcraft för tillfället och se till att Diablo släpps så snabbt som möjligt!

Måste fan ha Diablo snart annars spricker jag.

OnT: Vet inte riktigt vad jag ska tro om denna expansion.. Det kommer nog iaf inte alls ha samma påverkan som Brood war hade i det första starcraft i och med att det ska släppas en till expansion med fokus på protoss.

Men det blir säkert bra.

31/05 -11 20:29 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Kastrullo skrev:
Blizzard borde skita i Starcraft för tillfället och se till att Diablo släpps så snabbt som möjligt!

...i och med att det ska släppas en till expansion med fokus på protoss.



Det är nog ingen fara. Det är helt olika team som gör Starcraft och Diablo så dem påverkar inte varandra när deet gäller tillverkning.

Aa, jag är mer peppad inför Protos expansionen eftersom dem är mina favoriter. :3

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar