Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



All dävla bajshumor! (WoW)

29/04 -11 20:58 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Nu får det fanimig räcka! Fan heller att jag tänker att refresha min tid i WoW med ännu en månad! Seriöst, jag pallar inte all djävla bajshumor som finns i detta djävla wc3-mördare till spel!

Exempel 1: I Durotar, man får rida på en varg till Razor hill istället för att springa hela djävla vägen. Ok. Bra. Men vad fan gör den dåligt animerade vargmongot? Jo den bajsar mitt på vägen. ???!!! Vad i helvete?!?! Vad hända med den mörka och seriösa storyn från Warcraft 3?! För fan i helvetet, vilken ålder ska spela detta spel? femåringar?!

Exempel 2. Goblins har hittat en massa kristaller i Azhara och man ska fråga en stenjätte om vart de kommer ifrån, det visar sig att stenjätten bajs ser ut så. Sig mig, en ENDA person över fem som tycker att det var roligt eller nödvändigt?

Sedan ska vi ju inte nämna karaktärer som Budd eller Zuni. Vad fan har hänt med detta spel? Ifrån att vara ett av de mer mörka och seriösa fantasyspel som någonsin kommit ut så hard det blivit ersatt med BAJSHUMOR?!

Ok, jag rage:ar lite för mycket, men jag blir bara så förbannad över hur Blizzard har halshuggit Warcraft storyn som byggdes upp så bra genom Warcraft 3.

/ragequit



Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

29/04 -11 21:34 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

you take games waaay to serious!

Wii U PS4 XBone PC

29/04 -11 21:49 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

MartinMilk skrev:
you take games waaay to serious!

Lägger du hundra spänn i månaden på ett spel så är jag ganska säker på att du vill ha ett spel du gillar.

Paulinho skrev:
Nu får det fanimig räcka! Fan heller att jag tänker att refresha min tid i WoW med ännu en månad! Seriöst, jag pallar inte all djävla bajshumor som finns i detta djävla wc3-mördare till spel!

Exempel 1: I Durotar, man får rida på en varg till Razor hill istället för att springa hela djävla vägen. Ok. Bra. Men vad fan gör den dåligt animerade vargmongot? Jo den bajsar mitt på vägen. ???!!! Vad i helvete?!?! Vad hända med den mörka och seriösa storyn från Warcraft 3?! För fan i helvetet, vilken ålder ska spela detta spel? femåringar?!

Exempel 2. Goblins har hittat en massa kristaller i Azhara och man ska fråga en stenjätte om vart de kommer ifrån, det visar sig att stenjätten bajs ser ut så. Sig mig, en ENDA person över fem som tycker att det var roligt eller nödvändigt?

Sedan ska vi ju inte nämna karaktärer som Budd eller Zuni. Vad fan har hänt med detta spel? Ifrån att vara ett av de mer mörka och seriösa fantasyspel som någonsin kommit ut så hard det blivit ersatt med BAJSHUMOR?!

Ok, jag rage:ar lite för mycket, men jag blir bara så förbannad över hur Blizzard har halshuggit Warcraft storyn som byggdes upp så bra genom Warcraft 3.

/ragequit


Jag spelar inte WoW själv, men har flera vänner som gör. De tycker exakt som du! Tycker själv de kan köpa Teletubbys om Blizzard ska fortsätta så här punkt

Lespoo i WoW-forum, WOOOOOOOH

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/05 -11 00:26 DeadRising2

DeadRising2

407 XP 121 inlägg

Lespooo skrev:
MartinMilk skrev:
you take games waaay to serious!

Lägger du hundra spänn i månaden på ett spel så är jag ganska säker på att du vill ha ett spel du gillar.

Paulinho skrev:
Nu får det fanimig räcka! Fan heller att jag tänker att refresha min tid i WoW med ännu en månad! Seriöst, jag pallar inte all djävla bajshumor som finns i detta djävla wc3-mördare till spel!

Exempel 1: I Durotar, man får rida på en varg till Razor hill istället för att springa hela djävla vägen. Ok. Bra. Men vad fan gör den dåligt animerade vargmongot? Jo den bajsar mitt på vägen. ???!!! Vad i helvete?!?! Vad hända med den mörka och seriösa storyn från Warcraft 3?! För fan i helvetet, vilken ålder ska spela detta spel? femåringar?!

Exempel 2. Goblins har hittat en massa kristaller i Azhara och man ska fråga en stenjätte om vart de kommer ifrån, det visar sig att stenjätten bajs ser ut så. Sig mig, en ENDA person över fem som tycker att det var roligt eller nödvändigt?

Sedan ska vi ju inte nämna karaktärer som Budd eller Zuni. Vad fan har hänt med detta spel? Ifrån att vara ett av de mer mörka och seriösa fantasyspel som någonsin kommit ut så hard det blivit ersatt med BAJSHUMOR?!

Ok, jag rage:ar lite för mycket, men jag blir bara så förbannad över hur Blizzard har halshuggit Warcraft storyn som byggdes upp så bra genom Warcraft 3.

/ragequit


Jag spelar inte WoW själv, men har flera vänner som gör. De tycker exakt som du! Tycker själv de kan köpa Teletubbys om Blizzard ska fortsätta så här punkt

Lespoo i WoW-forum, WOOOOOOOH

Xbox 360: XtReMeZiKBoY997
PS3: zPreDaToRz997_K
BROS BEFORE HOES

04/05 -11 17:17 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Jag har slutat spela och kan väl säga att mitt liv är ganska mycket roligare, du borde också sluta. 60% av din tid i WoW är ju afk/hoppa runt i Orgrimmar. BG köerna är åt helvete också.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar