Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Konstig regel?

23/03 -11 11:41 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Tja, jag kollade i forumen här om dan där jag såg en låst tråd. Jag gick in i tråden och ser att det bara var någon medlem som gjorde reklam för något man inte kunde se pga att det var bortaget av en moderator. Dock under det inlägget har moderatorn skrivit: Reklam är inte tillåten på fuska.nu.

--------------------------------------------------------------------------->
Och det där är...?

Nån som kan förklara det för mig?



What can i say i´m a bad man.

23/03 -11 14:36 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Hur svårt är det att förstå att det är stor skillnad på reklamen på sidan och reklamen medlemmar gör för egen vinning?

Sidans reklam behövs ju för att hålla den igång. Det är ju inte precis gratis. Reklam av medlemmar är bara jobbigt och görs bara för egen vinning.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

23/03 -11 16:24 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Vad vinner den personen på det om han/hon gör reklam för låt oss säga Habbo. Den personen vinner väl då inte mycket på det, va?

What can i say i´m a bad man.

23/03 -11 16:43 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Void skrev:
www.fuska.nu/forum/trad.php?id=2130194

<3

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

23/03 -11 17:52 Malia

Malia

10258 XP 970 inlägg

Det är STOR skillnad om ett företag betalar sidan för att kunna göra reklam. Detta är win-win-situation för båda parter. Om en ny medlem här skapar en tråd där det står "BESÖK MIN HEMSIDA" och länkar till sin Webs.com-sida fullproppad med reklam för egen vinning, vad vinner fuska.nu på detta? Inget.

Och förövrigt:


^
En aning lustig rubrik som jag strax ska redigera.
Tills detta, låst

Kabala
Kabala                     
                                                  


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar