Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

01/03 -11 16:07 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

SBTK skrev:
Gullig skrev:
Fresh skrev:
SBTK skrev:
Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

Hehe ni borde skämmas ännu mer för att ha kollat upp JBs födelsedag. (:

Hahaha x']


Haha, låter lite suspekt men jag och min kompis såg han på tv så sa han att han var 14 och jag hade hört att han var lika gammal som mig och min kompis så var tvungen att kolla upp det. 1 mars 1994 stod det. Och han är tillsammans med min drömtjej :'(

:O Trodde att jag var din drömtjej ... :'(

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

01/03 -11 18:48 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Gullig skrev:
SBTK skrev:
Gullig skrev:
Fresh skrev:
SBTK skrev:
Gullig skrev:
Något ganska kul är att de flesta killar (Säger killar nu, då det oftast är killar det handlar om) dömmer Justin utifrån hur han ser ut. Många killar man frågar kan oftast inte sätta fingret på vilka låtar han sjunger, eller om man spelar upp en låt av Justin och att det inte vet vem sångaren är. Ganska kul :]
Jag var en riktig Justin Bieber nörd förra sommaren. Nu tycker jag bara att han fått ett riktigt storhetvansinne (Då han nu ska regissera sin egen film, som kommer komma ut på bio tex.), och så tycker jag att han är överskattad. :]


Regissera? Han är ju för fan lika gammal som mig xD kollade upp det, han fyller år samma dag som min kompis. Han skäms rätt mycket över det.

Hehe ni borde skämmas ännu mer för att ha kollat upp JBs födelsedag. (:

Hahaha x']


Haha, låter lite suspekt men jag och min kompis såg han på tv så sa han att han var 14 och jag hade hört att han var lika gammal som mig och min kompis så var tvungen att kolla upp det. 1 mars 1994 stod det. Och han är tillsammans med min drömtjej :'(

:O Trodde att jag var din drömtjej ... :'(

Sorry :/

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

07/03 -11 18:53 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Uch! Justin bieber. Om jag minns rätt så gillade Julia honom som hon sa. Hon visade fullt med bilder på honom på msn och gjorde "<3" o massa sånt. :]

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

23/03 -11 15:10 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

Han är inte bög. Det är bara killar som kan vara det. :]

Nae men jag gillar inte honom men jag respekterar dom som gör det, alla har inte samma musiksmak.

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

26/03 -11 16:57 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

I didn´t know that they stacked shit that high..

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

26/03 -11 18:40 DeadRising2

DeadRising2

407 XP 121 inlägg

http://jesper.nu/spel/skjutspel/14099-kill_justin_beaver/

Xbox 360: XtReMeZiKBoY997
PS3: zPreDaToRz997_K
BROS BEFORE HOES

27/03 -11 13:37 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

liverpool93 skrev:
Han är inte bög. Det är bara killar som kan vara det. :]

Nae men jag gillar inte honom men jag respekterar dom som gör det, alla har inte samma musiksmak.

Jag respekterar inte dom som lyssnar på honom 8D

"Death is the beginning of immortality.."

01/04 -11 23:19 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

http://jesper.nu/spel/skjutspel/14100-call_of_bieber/

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/04 -11 23:24 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Ni måste se detta http://www.youtube.com/watch?v=pualZ66WgEY

Fucking weebs...

30/04 -11 21:13 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

......................SUGER.......................

Ride The Lightning

01/05 -11 10:36 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Jag måste säga att jag inte HATAR honom, jag gillar bara inte hans musik...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

31/05 -11 18:17 Gustavia

Gustavia

707 XP 66 inlägg

Personen åvanför mig behöver psykisk hjälp.

01/07 -11 22:55 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

ju[stink] beaver är sämst.
"baby" är den sämsta låten jag har hört, han är ful, kan inte fatta att det finns nåra som gillar honom ens... ja det skulle ta nåt år att berätta alla hans fel!

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/07 -11 03:00 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

omg justin bäver bög liten penis osv. osv.
Seriöst, jobbigare med alla jävla 12-åringar som skriker ut hur mycket de hatar honom hela jävla tiden.

R.I.P. Osama Bin Laden

02/07 -11 09:55 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Jag hörde att Youstink Biever har en 17cm penis, men den är i hans mun och tillhör Rebecca Black...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar