Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klantigt/Misstag

Svara
10/01 -11 19:40 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

svintosigne skrev:
Jag tog och klarade 4 gym i pokemon soul silver ett av dem var pewter city och där fick jag rain bow wing och åkte deräkt till di ho - oh var sen råkade jag döda han och hade inte sparat på hella spel omgången så jag fick göra om allt men nu har jag klarat spelet

Samma här (typ)... men jag palla inte köra om xD

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

21/02 -11 18:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen DevilDoom3

Det måste vara...mött en shiny Tentacruel i Crystal - på den tiden då jag inte visste vad en shiny var.

Trodde att det var något fel...så jag besegrade den och surfade vidare...

20/03 -11 20:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

När jag hade fixat ett hack på diamond med min AR så att om man hade sparat kom inte menyn upp, utan spelet startade direkt. Jag hade kört typ 250 timmar på spelet och skulle testa en sak jag såg i en video, "How to get Darkrai using Tweaking glitch" så jag testade och kom in I voiden men råkade spara.. Då fick jag dampet och skulle ta new game men glömde att jag hade meny-hacket. Dessutom gick min AR sönder. Så mitt diamond är för evigt fast I voiden..

Hur som helst köpte jag ett nytt Diamond och lyckades med glitchen.

En annan klantig sak var på Emerald när jag råkade kasta masterball på en Geodude.. (Lyckligtvis sparade jag ej)

En till sak är (inte klantigt men oturligt) när jag var mindre och skulle på bil-semester satt jag och spelade pokemon Ruby. Då hände det, jag mötte Latios. Jag fick ryck eftersom helt plötsligt kom en legendarisk ur gräset. Men precis när jag skulle kasta masterball (visst var jag dum) så tog batteriet slut..

20/03 -11 21:23 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

J0KUc skrev:
När jag hade fixat ett hack på diamond med min AR så att om man hade sparat kom inte menyn upp, utan spelet startade direkt. Jag hade kört typ 250 timmar på spelet och skulle testa en sak jag såg i en video, "How to get Darkrai using Tweaking glitch" så jag testade och kom in I voiden men råkade spara.. Då fick jag dampet och skulle ta new game men glömde att jag hade meny-hacket. Dessutom gick min AR sönder. Så mitt diamond är för evigt fast I voiden..

Hur som helst köpte jag ett nytt Diamond och lyckades med glitchen.

En annan klantig sak var på Emerald när jag råkade kasta masterball på en Geodude.. (Lyckligtvis sparade jag ej)

En till sak är (inte klantigt men oturligt) när jag var mindre och skulle på bil-semester satt jag och spelade pokemon Ruby. Då hände det, jag mötte Latios. Jag fick ryck eftersom helt plötsligt kom en legendarisk ur gräset. Men precis när jag skulle kasta masterball (visst var jag dum) så tog batteriet slut..

Det är inte dumt att använda Master Ball på Latios på Ruby? Vem annars ska man ha Master ball på? :S

~ Aye!

20/03 -11 22:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

emma_dockan skrev:
J0KUc skrev:
När jag hade fixat ett hack på diamond med min AR så att om man hade sparat kom inte menyn upp, utan spelet startade direkt. Jag hade kört typ 250 timmar på spelet och skulle testa en sak jag såg i en video, "How to get Darkrai using Tweaking glitch" så jag testade och kom in I voiden men råkade spara.. Då fick jag dampet och skulle ta new game men glömde att jag hade meny-hacket. Dessutom gick min AR sönder. Så mitt diamond är för evigt fast I voiden..

Hur som helst köpte jag ett nytt Diamond och lyckades med glitchen.

En annan klantig sak var på Emerald när jag råkade kasta masterball på en Geodude.. (Lyckligtvis sparade jag ej)

En till sak är (inte klantigt men oturligt) när jag var mindre och skulle på bil-semester satt jag och spelade pokemon Ruby. Då hände det, jag mötte Latios. Jag fick ryck eftersom helt plötsligt kom en legendarisk ur gräset. Men precis när jag skulle kasta masterball (visst var jag dum) så tog batteriet slut..

Det är inte dumt att använda Master Ball på Latios på Ruby? Vem annars ska man ha Master ball på? :S


Haha venne xD

22/03 -11 07:43 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

Igår... mötte en Shiny Sawk, men jag såg det inte förrens jag besegrade den... Precis innan livet tog slut fick jag en blick på den -.-

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

22/03 -11 21:07 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Första gången jag spelade pokémon, då var jag klantig

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

31/03 -11 18:56 Rikimaru

Rikimaru

233 XP 29 inlägg

emma_dockan skrev:
J0KUc skrev:
När jag hade fixat ett hack på diamond med min AR så att om man hade sparat kom inte menyn upp, utan spelet startade direkt. Jag hade kört typ 250 timmar på spelet och skulle testa en sak jag såg i en video, "How to get Darkrai using Tweaking glitch" så jag testade och kom in I voiden men råkade spara.. Då fick jag dampet och skulle ta new game men glömde att jag hade meny-hacket. Dessutom gick min AR sönder. Så mitt diamond är för evigt fast I voiden..

Hur som helst köpte jag ett nytt Diamond och lyckades med glitchen.

En annan klantig sak var på Emerald när jag råkade kasta masterball på en Geodude.. (Lyckligtvis sparade jag ej)

En till sak är (inte klantigt men oturligt) när jag var mindre och skulle på bil-semester satt
jag och spelade pokemon Ruby. Då hände det, jag mötte Latios. Jag fick ryck eftersom
helt plötsligt kom en legendarisk ur gräset. Men precis när jag skulle kasta masterball
(visst var jag dum) så tog batteriet slut..


Men han menade ju att det var otur att batteriet tog slut! Och det är alltid samma sak för mig... Hände typ nu när jag mötte palkia :O

(fast jag skulle precis möta den)
Det är inte dumt att använda Master Ball på Latios på Ruby? Vem annars ska man ha Master ball på? :S

Säg till fall du tradar på pkmn d/p eller är duktig på BO ps3 :D

08/04 -11 17:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Det låter lite konstigt, men jag älskar sånna här trådar eftersom man får skratta lite.

30/05 -11 15:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

min kompis kusin råkade fånga en Magikarp med en masterball och så spara han. Plus han gjorde det med sin brorsas spel : (

30/05 -11 15:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle



daniel79 skrev:
min kompis kusin råkade fånga en Magikarp med en masterball och så spara han. Plus han gjorde det med sin brorsas spel : (



Lolz XD

31/05 -11 14:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Jag har bara kört pokemon i 40 timmar. Men min värsta fail en så länge är när jag hade alla pokemon förutom en faintad så mötte jag en kille och det var precis innan jag kom till nästa stad. Då man kan komma till ett pokemoncenter  a och då mötte jag en kille  som hade två pokemon som var lika bra som min och genom upphetsning så använde jag en revive på han som redan levde och han hade jätte lite hp kvar och så klart dog han : (


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar