Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Morrowind - Förbättra game performance!

03/03 -11 20:36 majinvegeta

majinvegeta

1024 XP 4 inlägg

Tjena! Som trådrubriken säger så vill jag gärna veta några tips på att förbättra själva spelkänslan. Har 2 program redan som förbättar spelet lite grann, det laggar inte fullt lika mycket nu längre. Har lirat det innan på en stationär, då funkade det bra, dock sitter jag numera på en laptop och skulle gladligen ta emot tips på vad som kan förbättra det ännu mer. Programmen jag har är Game Booster och Morrowind Fraps Optimizer. Tack på förhand!

// Majinvegeta



Jag älskar kvinnor. Varför? De är inteligenta,
snygga och de kan laga god mat. Hade de politiska
ledarna i världen varit kvinnow=NO WAR

04/03 -11 11:55 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

kolla igenom http://tesnexus.com/.
Är mestadels Oblivion mods som gäller, men om du går in på Search och väljer kategori så finns det Morrowind filer. Under den kan du leta efetr system tweaks elelr liknande, eller bara söka med specefika ord under Morrowind filer för att hitta det du vill :p

"Death is the beginning of immortality.."

07/05 -11 20:46 Flytower

Flytower

377 XP 4 inlägg

Hört att "Morrowind Comes Alive" (tror jag den heter, rätta mig om jag har fel) ska förbättra spelkänslan mycket. Den lägger till 2000 random NPCs som går lite överallt för att få spelet att kännas lite mer levande.

Själv lyckades jag inte installera det då jag har steam-versionen av Morrowind :(


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar