Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Return of Zul'Aman & Zul'Gurub

28/02 -11 12:18 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Vad tycker ni ang. Zul'aman & Zul'Gurub som skall komma i 4.1?

Själv tycker jag att Blizzard börjar göra ett extremt bra jobb med att återuppliva se gamla instancerna. Dock är det dags att farma fram sitt tiger mount om du vill ha det =/



People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

28/02 -11 14:56 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Tror inte dom gamla mountsen kommer komma tillbaka. Utan att det kommer nya. Men förövrigt så verkar det najs. Tyckte nån på youtube sa att man måste typ ha ilvl 359 som req i instancen..Men de är bra då slipper man alla jävla n44ps

Annars då?

01/03 -11 16:13 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Hoppas bara att det inte blir skit av det hela som med allt annat de har rehashat.

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

02/03 -11 05:39 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Kommer antagligen bli som med Deadmines och Shadowfang Keep, sjukt tråkigt efter 4-5 runs. IMO så är Cataclysm sjukt tråkigt, till och med slutat spela. :>

02/03 -11 08:01 JODI

JODI

2702 XP 77 inlägg

Ja, tråkigt när blizzard tar tillbaka gamla saker eftersom dom är så utblåsta på ideér...

Annars då?

23/03 -11 09:50 Devil_Jim

Devil_Jim

2565 XP 14 inlägg

De börjar visst få slut på ideér. Fräschar upp de gamla instancerna och kastar ny usel lore bakom dem.

24/04 -11 20:43 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Jag tycker att det är kul och bra att liva upp allt det gamla.
Men problemet jag finner dock är väll att hela Cataclysm har varit en "förbättring". I Burning Crusade och Lich King kom iallafall nåt nytt. Nu är allt bara gammalt. Deadmines, Shadowfang Keep, Zul'Aman, Zul'Gurub och dom gamla zonerna omgjorda. Allting är saker som vi redan betalat för. Även att dom lägger arbete på dom istället för att fixa Firelands är väldigt irriterande.
Men som sagt, kul att få dom igen...

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

25/04 -11 09:17 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Devil_Jim skrev:
De börjar visst få slut på ideér. Fräschar upp de gamla instancerna och kastar ny usel lore bakom dem.

Har Blizzard någon gång sedan gamla hederliga Warcraft 3 kommit upp med någon bra lore.

Seriöst, fuck Uldum och Redridge!

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

03/09 -11 14:01 Devil_Jim

Devil_Jim

2565 XP 14 inlägg

Paulinho skrev:
Devil_Jim skrev:
De börjar visst få slut på ideér. Fräschar upp de gamla instancerna och kastar ny usel lore bakom dem.

Har Blizzard någon gång sedan gamla hederliga Warcraft 3 kommit upp med någon bra lore.

Seriöst, fuck Uldum och Redridge!


Det är det jag menar. De svartmålar Zandalar trollen som onda med en helt slumpdragen anledning, linkar Vol'jin med Alliance osv... Jag står inte ut.

Jag är faktiskt glad att vi har Garrosh som ledare, han sätter prägel på Horde. Men hur länge han kvarstår är osäkert. Chris Metzen, en av lore-författarna sa i en intervju att han ville sätta tillbaks Thrall som Warchief. Då kan de väl byta namn från "World of Warcraft" till "World of Peacecraft", eftersom fred är det enda Thrall tänker på, eller Go'el som han nu heter(snygg Superman referens, Blizzard). Har för mig att han ville återuppliva Illidan Stormrage också.

Seröst, har fått nog av alla setbacks och omgjorda instanser.

05/09 -11 00:02 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Devil_Jim skrev:
Det är det jag menar. De svartmålar Zandalar trollen som onda med en helt slumpdragen anledning, linkar Vol'jin med Alliance osv... Jag står inte ut.

Jag är faktiskt glad att vi har Garrosh som ledare, han sätter prägel på Horde. Men hur länge han kvarstår är osäkert. Chris Metzen, en av lore-författarna sa i en intervju att han ville sätta tillbaks Thrall som Warchief. Då kan de väl byta namn från "World of Warcraft" till "World of Peacecraft", eftersom fred är det enda Thrall tänker på, eller Go'el som han nu heter(snygg Superman referens, Blizzard). Har för mig att han ville återuppliva Illidan Stormrage också.

Seröst, har fått nog av alla setbacks och omgjorda instanser.

Hur orkar du seriöst bry dig om sådan skit?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar