Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Topplistor ska bort

21/02 -11 14:54 Kike_Man97

Kike_Man97

4944 XP 270 inlägg

Topplistor ska bort.
Har aldrig använt det, man har ingen nytta av det.
Lika onödigt att ha kvar som mix-mess var.



21/02 -11 15:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Det onödigaste som finns på Fuska.nu är nog Topplistor.

Bort med dem. :P

21/02 -11 15:35 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Tycker att vi återinför mix-mess och tar bort topplistor...!

Ne.

21/02 -11 16:53 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Då är vi 4 om saken.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

21/02 -11 17:09 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Varför ska den tas bort? För att ni inte använder det? Tänk på att andra kanske använder det. Ingen tvingar er att använda det.

Coucou

21/02 -11 17:11 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Hade faktiskt samma förslag hos moderatorerna under utvecklingen, men blev nedröstad... :)

EDIT: Att ta bort topplistor dvs, införandet av MIX-mess är jag neutral till, och jag tror Admin ställer sig negativ till detta.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

21/02 -11 18:19 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Fix_d skrev:
Varför ska den tas bort? För att ni inte använder det? Tänk på att andra kanske använder det. Ingen tvingar er att använda det.

Vad väljer du? Topplistor eller MIX-mess?

Topplistor tar bara plats och används av ytterst få personer. Och när jag säger "tar plats" menar jag inte på servern utom i menyn som det blev att FIQ tog bort "klubbar" för att ta dit "Medlemstoppar" rätta mig om jag har fel...

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

21/02 -11 20:10 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Darkness_sky skrev:
Fix_d skrev:
Varför ska den tas bort? För att ni inte använder det? Tänk på att andra kanske använder det. Ingen tvingar er att använda det.

Vad väljer du? Topplistor eller MIX-mess?


Topplistor, visserligen använder jag inte topplistor men jag skulle inte använda Mix-mess heller. Jag tycker dock att Mix-mess känns onödigare.


Topplistor tar bara plats och används av ytterst få personer. Och när jag säger "tar plats" menar jag inte på servern utom i menyn som det blev att FIQ tog bort "klubbar" för att ta dit "Medlemstoppar" rätta mig om jag har fel...


Vad har Medlemstoppar med det här att göra? Fast jag kanske har fattat det hela fel? Menade han inte Topplistor där man får ranka olika grejer som spel, musik eller vad som helst i en egen lista? Jag ser inte heller något fel med att länken till klubbar är där den är nu.

Coucou

21/02 -11 20:21 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Jag tror inte att topplistor är speciellt krävande att ha kvar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

21/02 -11 21:39 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Fix_d skrev:
Darkness_sky skrev:
Fix_d skrev:
Varför ska den tas bort? För att ni inte använder det? Tänk på att andra kanske använder det. Ingen tvingar er att använda det.

Vad väljer du? Topplistor eller MIX-mess?


Topplistor, visserligen använder jag inte topplistor men jag skulle inte använda Mix-mess heller. Jag tycker dock att Mix-mess känns onödigare.


Topplistor tar bara plats och används av ytterst få personer. Och när jag säger "tar plats" menar jag inte på servern utom i menyn som det blev att FIQ tog bort "klubbar" för att ta dit "Medlemstoppar" rätta mig om jag har fel...


Vad har Medlemstoppar med det här att göra? Fast jag kanske har fattat det hela fel? Menade han inte Topplistor där man får ranka olika grejer som spel, musik eller vad som helst i en egen lista? Jag ser inte heller något fel med att länken till klubbar är där den är nu.


Du missförstår bara en liten pytte grej fel det med att det förut fanns både klubbar där den är nu och en klubbar i menyn och den klubbar i menyn gick då till dem klubbarna man själv var med i som jag behöver mycket efterså jag håller på mycket inom klubbarna.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

21/02 -11 22:35 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Darkness_sky skrev:
Fix_d skrev:
Darkness_sky skrev:
Fix_d skrev:
Varför ska den tas bort? För att ni inte använder det? Tänk på att andra kanske använder det. Ingen tvingar er att använda det.

Vad väljer du? Topplistor eller MIX-mess?


Topplistor, visserligen använder jag inte topplistor men jag skulle inte använda Mix-mess heller. Jag tycker dock att Mix-mess känns onödigare.


Topplistor tar bara plats och används av ytterst få personer. Och när jag säger "tar plats" menar jag inte på servern utom i menyn som det blev att FIQ tog bort "klubbar" för att ta dit "Medlemstoppar" rätta mig om jag har fel...


Vad har Medlemstoppar med det här att göra? Fast jag kanske har fattat det hela fel? Menade han inte Topplistor där man får ranka olika grejer som spel, musik eller vad som helst i en egen lista? Jag ser inte heller något fel med att länken till klubbar är där den är nu.


Du missförstår bara en liten pytte grej fel det med att det förut fanns både klubbar där den är nu och en klubbar i menyn och den klubbar i menyn gick då till dem klubbarna man själv var med i som jag behöver mycket efterså jag håller på mycket inom klubbarna.

Inga problem, bara att gå in via forumet eller via din presentation.

Edit: Vad har det med trådens ämne att göra btw? Det var ju Medlemstoppar som tog bort länken till klubbar, inte Topplistor.

Coucou

22/02 -11 10:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Tycker med att topplistor kan tas bort, så lite medlemmar som gör toplistor är det inte lönt att ha det kvar, satsa ist. på mix-mess

25/02 -11 11:12 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Finns dom ens nu när V5 kommit? (ja håller nt koll på allt)

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar