Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Counter Strike anthology Cd Key

04/02 -11 23:03 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Hej jag har spelat counter strike på min gamla dator men nu har jag köpt en ny och vill gärna kunna spela Counter Strike på min nya dator men man måste ja en Cd Key som jag redan använt.Så om nån vet hur jag kan få tag på en ny gratis så skulle jag va tacksam.


Tack i förhand. :D



Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

05/02 -11 00:08 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Du spelar ju online? Då är det bara att ladda ner steam, logga in på ditt  vanliga account och laddda ner därifrån.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

05/02 -11 04:28 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Fresh skrev:
Du spelar ju online? Då är det bara att ladda ner steam, logga in på ditt  vanliga account och laddda ner därifrån.

Citera för svar!

08/02 -11 11:57 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Jo, om du har köpt spelet någon gång, kan du spela på steam, alltid.
Om inte, var det olagligt, och du bör känna dig dålig.

Citera för svar!

08/02 -11 21:32 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Men jag körde inte på steam nån gång utan satte i skivan körde offline hela tiden min dator blev gammal köpte en ny och vill spela det på den nya också.Men kan inte för det står att jag använt den cd key som jag har gjort också men undrar om man kan få en ny cd key utan att det kostar nåt.

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

08/02 -11 22:12 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

falla skrev:
Men jag körde inte på steam nån gång utan satte i skivan körde offline hela tiden min dator blev gammal köpte en ny och vill spela det på den nya också.Men kan inte för det står att jag använt den cd key som jag har gjort också men undrar om man kan få en ny cd key utan att det kostar nåt.

Jo tjena, du försöker utnyttja oss att fixa ett CSS gratis.

No words, gtfo!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

09/02 -11 09:54 filmer518

filmer518

938 XP 126 inlägg

Fresh skrev:
falla skrev:
Men jag körde inte på steam nån gång utan satte i skivan körde offline hela tiden min dator blev gammal köpte en ny och vill spela det på den nya också.Men kan inte för det står att jag använt den cd key som jag har gjort också men undrar om man kan få en ny cd key utan att det kostar nåt.

Jo tjena, du försöker utnyttja oss att fixa ett CSS gratis.

No words, gtfo!


GÅ OCH KÖP DET PÅ STEAM VI FIXAR INTE GRATIS SPEL HÄR!

halflife i 1080p HD ÄGER :D
Left 4 dead 2 och Warsow äger ju ofc också :D
KILL ALL SONCE OF BITCHES :D

09/02 -11 11:54 Crazie

Crazie

1637 XP 10 inlägg

Om det nu står att den redan använts så logga in på ditt steamkonto, gå till "Library" så ska ditt spel finnas där.

WhuzzuP?

09/02 -11 20:33 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Crazie skrev:
Om det nu står att den redan använts så logga in på ditt steamkonto, gå till "Library" så ska ditt spel finnas där.

men jag gjorde aldrig ett steam konto på min gammla dator för jag hade inget Internet på den. Och ni som tror att jag lurar er kan ju sluta gå in på den här tråden då.

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

10/02 -11 15:54 Crazie

Crazie

1637 XP 10 inlägg

Okej. Men du har använt CD Keyn?

WhuzzuP?

10/02 -11 17:45 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

falla skrev:
Crazie skrev:
Om det nu står att den redan använts så logga in på ditt steamkonto, gå till "Library" så ska ditt spel finnas där.

men jag gjorde aldrig ett steam konto på min gammla dator för jag hade inget Internet på den. Och ni som tror att jag lurar er kan ju sluta gå in på den här tråden då.

Mjo men det har väll aldrig behövts användas en CD-Key för att installera CSS? Bara för att få tillstånd att spela online liksom på Steam. Dessutom om du nu så gärna bara vill spela vanliga helt vanligt så finns TPB @ your service.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

10/02 -11 18:10 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Det är faktis olagligt, och är piracy.
För den delen, varför böhöver du en CD-key då?

Citera för svar!

11/02 -11 17:59 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Allt e lungt jag har fixat det nu.

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

22/02 -11 12:57 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

falla skrev:
Hej jag har spelat counter strike på min gamla dator men nu har jag köpt en ny och vill gärna kunna spela Counter Strike på min nya dator men man måste ja en Cd Key som jag redan använt.Så om nån vet hur jag kan få tag på en ny gratis så skulle jag va tacksam.









Tack i förhand. :D



Kontakta Valve så kan dom ge dig ett nytt.

Fucking weebs...

19/03 -11 20:59 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Fresh skrev:
falla skrev:
Crazie skrev:
Om det nu står att den redan använts så logga in på ditt steamkonto, gå till "Library" så ska ditt spel finnas där.

men jag gjorde aldrig ett steam konto på min gammla dator för jag hade inget Internet på den. Och ni som tror att jag lurar er kan ju sluta gå in på den här tråden då.

Mjo men det har väll aldrig behövts användas en CD-Key för att installera CSS? Bara för att få tillstånd att spela online liksom på Steam. Dessutom om du nu så gärna bara vill spela vanliga helt vanligt så finns TPB @ your service.



Det är ju cs anthology han vill ha hjälp med

Fucking weebs...

24/03 -11 13:49 filmer518

filmer518

938 XP 126 inlägg

Du kan inte köra cs utan cd key även om du har cd key.
Cd key tillåter dig att spela det. Det är olagligt om du har kört utan. Men du sa att du fixat det så antagligen så har jag inget mer att säga.

halflife i 1080p HD ÄGER :D
Left 4 dead 2 och Warsow äger ju ofc också :D
KILL ALL SONCE OF BITCHES :D


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar