Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Saknade saker till V5

Svara
06/02 -11 17:57 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Hej!

Det är ju så att det kommit över kanske 150 idéer till V5 under V4 och över 500 idéer totalt under hela V4 och det är ju många idéer inom klubbar bla som inte kommit med men jag tänkte då man skriver i den här tråden lite vad man hade velat ha till V5 som inte kom med så allt får en så kallad "andra chans"

här är då en lista med saker till klubbar jag skulle vilja ha.

* Klubb XP (Gillade den idén)
* Forum som bara moderatorer i klubben och den som är huvudansvarig kan komma in i.
* Fördela privilegier (Kunna ge moderatorerna möjlighet att tex ändra bland forumen och ta bort privs..)
* Lägga till levlar (Tex hjälpare, cooling osv + kunna ge dem olika privilegium som leder till den över)


Jag kan komma och lägga till något nån gång men... Sen har jag inte haft någon polare som bytt sitt användarnamn men vore det inte bra om man fick ett pm när sin polare bytt användarnamn?



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/02 -11 18:01 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Darkness_sky skrev:

* Lägga till levlar (Tex hjälpare, cooling osv + kunna ge dem olika privilegium som leder till den över)


Denna idé gillar jag.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

06/02 -11 18:03 _j_o_n_a_s_

_j_o_n_a_s_

907 XP 71 inlägg

Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)

Go fuska :P

06/02 -11 18:17 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

_j_o_n_a_s_ skrev:
Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)

Jag vet inte om jag tycker att det är en bra idé då nästan alla sidor har det (jag menar så fuska är lite annorlunda).

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

06/02 -11 18:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tycker att endast en tumme upp knapp vore bättre för att inte folk ska bli ledsna...eller?

7 år på fuska.nu

06/02 -11 18:22 _j_o_n_a_s_

_j_o_n_a_s_

907 XP 71 inlägg

Kevinek skrev:
_j_o_n_a_s_ skrev:
Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)

Jag vet inte om jag tycker att det är en bra idé då nästan alla sidor har det (jag menar så fuska är lite annorlunda).



Ja, jag förstår hur du tänker men det kanske skulle vara kul :D

Go fuska :P

06/02 -11 18:50 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag skulle gilla ranker. Som ger en extra saker.

Ett galleri skulle va kul och ju högre rank man har ju fler bilder kan man ha i galleriet. Osv..

Wii U PS4 XBone PC

06/02 -11 18:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

_j_o_n_a_s_ skrev:
Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)

Luktar Facebook här... =/

Har inte kollat om någon annan tagit upp det, men att kunna skriva anledning till varför man anmäler inlägg/tråd underlättar ju även för moderatorerna, så varför inte?

06/02 -11 19:15 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Ezlo skrev:
Har inte kollat om någon annan tagit upp det, men att kunna skriva anledning till varför man anmäler inlägg/tråd underlättar ju även för moderatorerna, så varför inte?

Bl.a. jag har tagit upp det med flera som höll med, men inget har hänt med den idén...

Förövrigt gillar jag idén med "tummen upp". Som Apower sa kan folk ta illa upp om det finns en "tumme ner", så endast tummen upp i så fall.

.

06/02 -11 19:58 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

Darkness_sky skrev:

hjälpare, cooling osv


Hahaha...

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

06/02 -11 20:01 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

mtx skrev:
Jag skulle gilla ranker. Som ger en extra saker.

Ett galleri skulle va kul och ju högre rank man har ju fler bilder kan man ha i galleriet. Osv..

*Plingar i ''Bra-idé klockan''* :]

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

06/02 -11 20:01 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Spiner_ skrev:
Darkness_sky skrev:

hjälpare, cooling osv


Hahaha...

Är det fel att ge dig positionen som cooling? Haha lol. Jao, jag lol:ade mig själv när jag skrev det.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

06/02 -11 20:50 SvampBob3

SvampBob3

1095 XP 33 inlägg

Mina önskemål:

*Klubb XP var en bra idé.
*Rankning var en bra idé.
*Jag gillar också idén med att moderatorerna i en klubb samt huvudansvarige ska kunna ha ett eget forum tillsammans där de diskuterar idér och o.s.v.
*Idén med att man kan köpa/göra grejer med XP skulle vara en bra idé som te.x när man har 2000 XP, att man skulle kunna skapa en klubb eller något sånt. Då kommer säkert fler logga in, klubbarnas forum kanske blir aktivare, forumen och att fusken och testerna ökar för att man får mer XP för det!!!

Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!

Forza Bajen!!!
Gör det som står nedan!!!
Tryck CTRL+W sen händer nåt häftigt!!!!!!

06/02 -11 22:11 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

SvampBob3 skrev:
Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!


Även klubbmärken blir konstiga (kolla min klubb METAL så ser ni att det blir helt sjukt konstigt).
Vill ju inte ta bort den heller för om det fixas så ser det skitbra ut.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

06/02 -11 22:19 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

SvampBob3 skrev:
Mina önskemål:
*Idén med att man kan köpa/göra grejer med XP skulle vara en bra idé som te.x när man har 2000 XP, att man skulle kunna skapa en klubb eller något sånt.

Noo, föfan. ;_;
XP ska vara som det är nu!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

06/02 -11 23:20 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Darkness_sky skrev:
* Forum som bara moderatorer i klubben och den som är huvudansvarig kan komma in i.

Funktionen finns (och används för ett av två forum i Moderatorer, istället för att ha just det forumet som "specialforum" som på v4), men inte tillgänglig för medlemmar än.


* Fördela privilegier (Kunna ge moderatorerna möjlighet att tex ändra bland forumen och ta bort privs..)
* Lägga till levlar (Tex hjälpare, cooling osv + kunna ge dem olika privilegium som leder till den över)

Ska fundera på saken.

_j_o_n_a_s_ skrev:
Jag skulle tycka att det vara nice med en ''tumme upp och ner'' knapp vid sidan av ett inlägg, d.v.s. om man tycker om det den personen har skrivit kan man ''gilla det'' eller om det är något man ogillar ett inlägg kan man trycka på ''tumme ner''. (Ungeför som på youtube)

Har föreslagits många gånger. Om flera tycker detsamma så fixar jag det!

mtx skrev:
Jag skulle gilla ranker. Som ger en extra saker.

Ett galleri skulle va kul och ju högre rank man har ju fler bilder kan man ha i galleriet. Osv..

Säger tyvärr nej till ranker, då XP fungerar ungefär så.

Ezlo skrev:
Har inte kollat om någon annan tagit upp det, men att kunna skriva anledning till varför man anmäler inlägg/tråd underlättar ju även för moderatorerna, så varför inte?

Har varit uppe jätteofta, och jag kommer fixa det. Dock inte högsta prioritet just nu.


Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!

Ska kolla på det, gäller bara IE (som jag inte använder som standardwebbläsare...)


Även klubbmärken blir konstiga (kolla min klubb METAL så ser ni att det blir helt sjukt konstigt).
Vill ju inte ta bort den heller för om det fixas så ser det skitbra ut.

Tyvärr blir detta något ni får leva med. Vi har bytt fonten på v5, därför ser många loggor väldigt konstiga ut numera...
Man får helt enkelt göra nya.

En XP-affär har varit uppe massor, och jag säger "nej".

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar