Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Min nya TV

06/02 -11 18:48 DarkKeyBlade

DarkKeyBlade

465 XP 40 inlägg

Hej, jag köpte en ny tv för någon vecka sedan, men jag har lite problem med den.

Till att börja med så är det nytt problem med rösterna när dem pratar i spelet(jag menar inte ''voice chat'')

för det andra, så är ljuset(eller grafiken) ovanligt Ljust

Är det någon här som kan hjälpa mig att fixa dessa eller någon utav dessa problem.

Det här är min tv http://www.cobrason.com/toshiba-26-sl...



Fast car means fast responsibility
Det är bättre att vara sur än att vara arg
Vänj dig innan du blir gammal

06/02 -11 18:51 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Du kan ju prova med att ändra ljus inställningarna och ändra ljud inställningarna?

Wii U PS4 XBone PC

06/02 -11 19:19 DarkKeyBlade

DarkKeyBlade

465 XP 40 inlägg

mtx skrev:
Du kan ju prova med att ändra ljus inställningarna och ändra ljud inställningarna?


menar du TVns eller PS3ans, för att jag har provat ''ALLT jag kan med att hitta en typ av inställning på fjärkontrollen på TVn, och jag har gått lite här och där på PS3ans system, men jag hittar inget system som har med grafiken/ljuset och ljudet att göra

Fast car means fast responsibility
Det är bättre att vara sur än att vara arg
Vänj dig innan du blir gammal

06/02 -11 19:52 apans

apans

191 XP 16 inlägg

Kanke ska läsa manualen eller ta hjälp av vuxna!

06/02 -11 20:29 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

LED har en ljus och "stickig" bild. Om du är van vid plasma så kan det bli lite svårt att vänja sig till en början. :P Men det borde ju bara vara att ändra på TVns bildinställningar? På i alla fall min TV finns det också olika sorters lägen: Dynamisk, Standard och film. Har du på dynamisk så är den väldigt ljus och stark. Rekommenderar film i ett mörkt rum. Men det kanske bara är på min TV. :P

Röster i spel vet jag dock inget om... :/

Want some chocolate?

06/02 -11 20:33 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

DarkKeyBlade skrev:
mtx skrev:
Du kan ju prova med att ändra ljus inställningarna och ändra ljud inställningarna?


menar du TVns eller PS3ans, för att jag har provat ''ALLT jag kan med att hitta en typ av inställning på fjärkontrollen på TVn, och jag har gått lite här och där på PS3ans system, men jag hittar inget system som har med grafiken/ljuset och ljudet att göra

På TV'n ändrar du det.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

07/02 -11 12:41 DarkKeyBlade

DarkKeyBlade

465 XP 40 inlägg

Swires skrev:
DarkKeyBlade skrev:
mtx skrev:
Du kan ju prova med att ändra ljus inställningarna och ändra ljud inställningarna?


menar du TVns eller PS3ans, för att jag har provat ''ALLT jag kan med att hitta en typ av inställning på fjärkontrollen på TVn, och jag har gått lite här och där på PS3ans system, men jag hittar inget system som har med grafiken/ljuset och ljudet att göra

På TV'n ändrar du det.


Det har jag gjort, men skillnaden är inte så stor när jag ändrar ljudet, och det spelar ingen roll vilken meny jag ändrar ljuset, Solid Snakes ansikte lyser som en lampa :'(

Fast car means fast responsibility
Det är bättre att vara sur än att vara arg
Vänj dig innan du blir gammal


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar