Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Legendarer kvar? (:

Svara
06/02 -11 14:26 CloudStrife

CloudStrife

5429 XP 28 inlägg

Kom helt plötsligt att tänka på denna klassiska hemsida... så jag tänkte kolla in vad som händer. Mitt konto var ju också kvar, så jag testade att logga in. Fuska.nu har ju uppdaterats...rejält, ny version och allt.

Så frågan är nu, vilka "klassiska" användare är kvar, och är rätt så aktiva? :D Originalen så att säga.

Och varför har jag bara 28 foruminlägg? XD



"Im lightning, the rain transformed"

06/02 -11 14:43 CloudStrife

CloudStrife

5429 XP 28 inlägg

Vad tror du? -_-

En gammal användare såklart, "29/06 2005, kl 18:07" (detta är dock mitt andra konto, hade ett ännu äldre), jag undrade bara vilka gamla användare som är kvar. Har inte varit här på något år. Du blev ju medlem 2010 så inte konstigt att du inte känner igen mig, inte för att jag var stor och välkänd, men ändå.

Coolt att du kan svära iallafall (: Respekt.

"Im lightning, the rain transformed"

06/02 -11 15:01 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Det finns en hel del kvar, ett par av de som varit på sidan längst är nog GoldenMew och Kigsz. Sidan uppdaterades till en ny version igår, så det var inte så länge sedan.

Jag har haft ett par gamla användare också, där den äldsta är från 2004. Känner faktiskt igen dig, kommer inte ihåg något om dig men känner igen ditt användarnamn.

Bör även påpekas att svordomar numera är tillåtna (däremot inte angrepp mot personer med mera).

06/02 -11 15:19 CloudStrife

CloudStrife

5429 XP 28 inlägg

Nahkzul skrev:
CloudStrife skrev:
Vad tror du? -_-

En gammal användare såklart, "29/06 2005, kl 18:07" (detta är dock mitt andra konto, hade ett ännu äldre), jag undrade bara vilka gamla användare som är kvar. Har inte varit här på något år. Du blev ju medlem 2010 så inte konstigt att du inte känner igen mig, inte för att jag var stor och välkänd, men ändå.

Coolt att du kan svära iallafall (: Respekt.




Jag har varit här sedan 2005 med. Var det något mer?

Coolt att du tror att du är känd. All respekt till dig.


Du är så söt (: Du har ju tydligen inte läst mitt inlägg eftersom att jag skrev att jag INTE är stor alls, undrade enbart vilka som var kvar. Då du tydligen är från 2005 kunde du skrivit det, men nej det kan du såklart inte. Puss (:


The_new_cake skrev:
Det finns en hel del kvar, ett par av de som varit på sidan längst är nog GoldenMew och Kigsz. Sidan uppdaterades till en ny version igår, så det var inte så länge sedan.

Jag har haft ett par gamla användare också, där den äldsta är från 2004. Känner faktiskt igen dig, kommer inte ihåg något om dig men känner igen ditt användarnamn.

Bör även påpekas att svordomar numera är tillåtna (däremot inte angrepp mot personer med mera).


Trevligt trevligt, trodde inte nån kände igen mig :D Jo, GoldenMew och Kigsz är ju två klassiker (:

"Im lightning, the rain transformed"

06/02 -11 15:37 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.

Watch Symphogear

06/02 -11 15:38 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Ptja, Majora har väl också varit här länge.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

06/02 -11 15:40 CloudStrife

CloudStrife

5429 XP 28 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.


Ah, Goten! Din gamle sjöbjörn! Dig känner man verkligen igen. Får nästan en tår i ögat :´) Hur går livet? Och hur går det för sonic_4_ever? XD



GoldenMew skrev:
Ptja, Majora har väl också varit här länge.


Majora ja, kommer man också ihåg.

"Im lightning, the rain transformed"

06/02 -11 15:45 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.


Ah, Goten! Din gamle sjöbjörn! Dig känner man verkligen igen. Får nästan en tår i ögat :´) Hur går livet? Och hur går det för sonic_4_ever? XD^


Det går bra här på Fuska.nu och i livet också. Själv då? Sonic_4_ever har tyvärr gått ut, ska nog betala den. Men man får se.

Watch Symphogear

06/02 -11 15:47 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Nja jag vet inte vem du är, Goten_ssj3, GoldenMew och Majora är väl några som vart här ett tag, sen finns ju alltid Admin kvar :D

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

06/02 -11 15:48 CloudStrife

CloudStrife

5429 XP 28 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.


Ah, Goten! Din gamle sjöbjörn! Dig känner man verkligen igen. Får nästan en tår i ögat :´) Hur går livet? Och hur går det för sonic_4_ever? XD^


Det går bra här på Fuska.nu och i livet också. Själv då? Sonic_4_ever har tyvärr gått ut, ska nog betala den. Men man får se.



Trevligt att höra :D Jorå, livet rullar på som vanligt. Haha, det var väl ca 5 medlemmar som var aktiva i klubben av 85? XD Fast några kronor kanske den är värd, Repli och Amelia måste ju kontaktas då för att få igång den.

"Im lightning, the rain transformed"

06/02 -11 15:53 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.


Ah, Goten! Din gamle sjöbjörn! Dig känner man verkligen igen. Får nästan en tår i ögat :´) Hur går livet? Och hur går det för sonic_4_ever? XD^


Det går bra här på Fuska.nu och i livet också. Själv då? Sonic_4_ever har tyvärr gått ut, ska nog betala den. Men man får se.



Trevligt att höra :D Jorå, livet rullar på som vanligt. Haha, det var väl ca 5 medlemmar som var aktiva i klubben av 85? XD Fast några kronor kanske den är värd, Repli och Amelia måste ju kontaktas då för att få igång den.

Hehe Det är sant. Har ju kontakt med Repli genom MSN, men vissa medlemmar tas bort från sidan på grund av att de inaktiva.

Watch Symphogear

06/02 -11 16:00 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Malia har ju vart på sidan sen 2005.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

06/02 -11 16:19 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Generationsskifte = king. 8)

7 år på fuska.nu

06/02 -11 16:50 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

Kevinek skrev:
Malia har ju vart på sidan sen 2005.

Han suger.

jag e legend ascool på dena sida har över 3000xp

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

06/02 -11 18:52 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag är fett legend asso!

Wii U PS4 XBone PC

06/02 -11 19:11 brutus

brutus

4212 XP 446 inlägg

Jag hoppas att någon ser mig som en legendar, vid det här laget!

Byt klimat nu!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar