Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Legendarer kvar? (:

Svara
06/02 -11 22:19 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

CloudStrife minns man ja :P
De enda legendarerna jag kan komma på var de som var aktiva i "Brudar" 2005-2007. Dvs cloudstar, D__man, Ahalbiledalb, ernil m.fl. Sen har ju jag varit medlem längre än de flesta som är här idag så jag är väl något utav en legend. Självutnämnd vill säga.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

06/02 -11 22:26 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Skulle personligen klassa mig som veteran, fast knappast legend.
Har hetat "Fredrik1994" innan, fast mitt namn lär inte vara särskilt bekant.
Känner igen ditt namn, fast kan inte placera det...

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/02 -11 23:05 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

CloudStrife skrev:
The_new_cake skrev:
Det finns en hel del kvar, ett par av de som varit på sidan längst är nog GoldenMew och Kigsz. [...]

Jo, GoldenMew och Kigsz är ju två klassiker (:

Aj, det var illa att man börjar bli klassad som "en klassiker" numera :).

Själv har jag en hel del namn på legendarer i bakhuvudet, men flera av dem har försvunnit under årens gång (på gott och ont).

~ Kigsz ~

2002-2012

07/02 -11 00:12 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag såg dig ganska mycket i forumet när jag var som ny medlem i mitten av 2007 (maj närmare sagt).

Som svar på tråden, det finns legender kvar, som i och för sig, är uppräknade. Kul att se din aktivitet igen!

Själv skulle jag kalla mig för veteran, knappast legendar/klassiker.