Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Legendarer kvar? (:

Svara
06/02 -11 22:19 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

CloudStrife minns man ja :P
De enda legendarerna jag kan komma på var de som var aktiva i "Brudar" 2005-2007. Dvs cloudstar, D__man, Ahalbiledalb, ernil m.fl. Sen har ju jag varit medlem längre än de flesta som är här idag så jag är väl något utav en legend. Självutnämnd vill säga.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

06/02 -11 22:26 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Skulle personligen klassa mig som veteran, fast knappast legend.
Har hetat "Fredrik1994" innan, fast mitt namn lär inte vara särskilt bekant.
Känner igen ditt namn, fast kan inte placera det...

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/02 -11 23:05 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

CloudStrife skrev:
The_new_cake skrev:
Det finns en hel del kvar, ett par av de som varit på sidan längst är nog GoldenMew och Kigsz. [...]

Jo, GoldenMew och Kigsz är ju två klassiker (:

Aj, det var illa att man börjar bli klassad som "en klassiker" numera :).

Själv har jag en hel del namn på legendarer i bakhuvudet, men flera av dem har försvunnit under årens gång (på gott och ont).

~ Kigsz ~

2002-2012

07/02 -11 00:12 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag såg dig ganska mycket i forumet när jag var som ny medlem i mitten av 2007 (maj närmare sagt).

Som svar på tråden, det finns legender kvar, som i och för sig, är uppräknade. Kul att se din aktivitet igen!

Själv skulle jag kalla mig för veteran, knappast legendar/klassiker.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

07/02 -11 19:13 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Jahopp, och vad räknas som en legend dårå? :P
Själv har man varit medlem sen sköna 2005.

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

07/02 -11 19:25 TCP

TCP

2241 XP 40 inlägg

Sen 2005 med ett par olika användare.

PC: Powercolor 6970, Gigabyte 6990, Intel I7 3820 @4,3Ghz, Intel 520 250GB, Asrock extreme 7, Silverstone tj-11, Vattenkyling med 120+480 rad.

07/02 -11 20:07 Togge

Togge

352 XP 6 inlägg

Jag var aktiv på forumet sedan sommaren 2002, då v2, fram till versionsbytet till v4 under 2004. Jag var under en viss period moderator på v3. Minns inte riktigt varför jag slutade att vara aktiv under v4. Jag var väl aldrig riktigt något fan av den nya forumdesignen.

Men ja, jag skulle vilja påstå att jag är lite av en veteran på detta forum. Tror dock knappast att någon här känner igen mig.

Yo!

07/02 -11 23:47 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
CloudStrife skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Du var medlem i sonic_4_ever, så självklart att man känner igen dig.


Ah, Goten! Din gamle sjöbjörn! Dig känner man verkligen igen. Får nästan en tår i ögat :´) Hur går livet? Och hur går det för sonic_4_ever? XD^


Det går bra här på Fuska.nu och i livet också. Själv då? Sonic_4_ever har tyvärr gått ut, ska nog betala den. Men man får se.



Trevligt att höra :D Jorå, livet rullar på som vanligt. Haha, det var väl ca 5 medlemmar som var aktiva i klubben av 85? XD Fast några kronor kanske den är värd, Repli och Amelia måste ju kontaktas då för att få igång den.


*host* Jag var med aktiv i Sonic_4_ever *host* ;)

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

10/02 -11 08:24 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Jag har juh varit medlem sedan 2005 och var inne på sidan mycket innan jag bestämde mig att bli medlem.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

21/02 -11 19:59 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Känner igen CloudStrife rätt mycket, vet inte om jag haft med dig att göra på något sätt eller så men känner igen dig iaf.

Antar att du känner igen mig eftersom jag är stor, känd och svincool.



Antar att flera av dom "riktiga" legenderna är borta, då syftar jag på typ Ober, FireDragon4, Triforce och Zato.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

02/04 -11 14:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen vigge

Jag känner igen ditt användarnamn i alla fall, men inte mer. Vet inte riktigt vad man ska kalla legend men ganska många är redan uppräknade och som sagt har många försvunnit också.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar