Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snabba frågor och svar

02/02 -11 14:37 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Ezlo skrev:
Nonzi skrev:
Ezlo skrev:
Eric_ skrev:
MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

Råkade du spara över en gammal fil? I så fall vet jag hur det känns, det svider.

Är det någon här som vet var jag kan få tag på en Action Replay/Game Shark till GBA Advance (SP)? Har börjar lira Pokémon igen och vill gärna ha Lugia, Ho-oh och Deoxys. (:

Kolla i närmaste spelbutik


Syftar du på GAME eller GameStop så säljer de inte Action Replay/Game Shark längre. Om de nu inte får in begagnade vilket de aldrig får, då spelarna vet själva oftast att de är svåra att få tag på.

Kolla Tradera, E-bay eller blocket?

~ Aye!

02/02 -11 14:54 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Skulle lite snabbt vilja veta vad en bussbiljett till Sthlm från Härnösand går på i nu läget. Om det spelar någon roll så ska biljetterna till dit resan vara den 15e April och återresan den 17e April.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

02/02 -11 18:07 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

niwn skrev:
Skulle lite snabbt vilja veta vad en bussbiljett till Sthlm från Härnösand går på i nu läget. Om det spelar någon roll så ska biljetterna till dit resan vara den 15e April och återresan den 17e April.


Mellan 200-300 biljett med Swebus, beror också hur tidigt du beställer biljetterna, kunde inte kolla så långt fram men jag tog 2 veckor från nu och då kostar det 200kr dit och 200kr hem.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

05/02 -11 11:50 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Tråd klistrad

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

05/02 -11 12:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Är Chatten bort från menyn? Varför i så fall?

05/02 -11 12:25 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Ja, som jag kan se är chatten borta men jag vet inte varför den är det, testa att skicka ett meddelande till FIQ.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

05/02 -11 15:20 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Det passar bäst såhär.
Kanaladministrationen ville inte att fuska.nus regler skulle gälla på samma sätt även i chatten, och att regelbrott i chatten skulle bestraffas på fuska.nu.
Detta tillsammans med antalet personer som gnällt på hur chatten styrs gjorde helt enkelt att vi fick välja mellan att anpassa chatten till fuska.nu eller att chatten återigen gjordes inofficiell.
Valet var självklart: chatten är numera inofficiell igen.
Ni kan nå chatten här:
http://webchat.quakenet.org/?channels...

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

05/02 -11 18:54 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Mitt Xbox vill inte sammarbeta. När jag trycker på "on-knappen" så lyser det tre röda lampor istället för en grön. Är det detta som kallas för "Red Ring Of Death" och isåfall, blir jag tvungen att skicka det till microsoft och fixa det eller finns det ställen i Sverige (eller kanske till och med i närheten av Stockholm) som kan fixa det?

05/02 -11 19:20 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Yobbo skrev:
Mitt Xbox vill inte sammarbeta. När jag trycker på "on-knappen" så lyser det tre röda lampor istället för en grön. Är det detta som kallas för "Red Ring Of Death" och isåfall, blir jag tvungen att skicka det till microsoft och fixa det eller finns det ställen i Sverige (eller kanske till och med i närheten av Stockholm) som kan fixa det?


Har hört att man måste skicka det till Tyskland.

*

05/02 -11 19:21 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Yobbo skrev:
Mitt Xbox vill inte sammarbeta. När jag trycker på "on-knappen" så lyser det tre röda lampor istället för en grön. Är det detta som kallas för "Red Ring Of Death" och isåfall, blir jag tvungen att skicka det till microsoft och fixa det eller finns det ställen i Sverige (eller kanske till och med i närheten av Stockholm) som kan fixa det?

Kolla med en OnOff, expert eller liknande butik.

Och ja, det är ring of death. (:

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

06/02 -11 20:27 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Är det värt att lägga ~2k på det här chassit?

http://www.sweclockers.com/galleri/6798-cm-a...

Säljaren är beredd att släppa det för 1,5k-2k och kan slänga på fläktkontrollern för en billig peng.

Tonight's the night.

06/02 -11 21:23 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Nembo skrev:
Yobbo skrev:
Mitt Xbox vill inte sammarbeta. När jag trycker på "on-knappen" så lyser det tre röda lampor istället för en grön. Är det detta som kallas för "Red Ring Of Death" och isåfall, blir jag tvungen att skicka det till microsoft och fixa det eller finns det ställen i Sverige (eller kanske till och med i närheten av Stockholm) som kan fixa det?


Ring Microsoft så hämtar dom ditt Xbox med DHL eller något, sen tar det någon vecka innan du får tillbaka det. Detta är kostnadsfritt. Tror jag.

Ja, det är kostnadsfritt om man har garantin kvar...vilket jag dessvärre inte har (jag tror det är så det funkar iaf). Aja jag får kolla på Microsofts hemsida eller något, tack för svaren iaf.

06/02 -11 21:44 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
Är det värt att lägga ~2k på det här chassit?

http://www.sweclockers.com/galleri/6798-cm-a...

Säljaren är beredd att släppa det för 1,5k-2k och kan slänga på fläktkontrollern för en billig peng.

Nope, skit i den. Köp nått billigare...

07/02 -11 17:55 Percytheman

Percytheman

3162 XP 112 inlägg

Vart kan man skaffa tunna sommarchinos? skall vara silkesliknande/glansiga.

07/02 -11 19:09 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Percytheman skrev:
Vart kan man skaffa tunna sommarchinos? skall vara silkesliknande/glansiga.

Vilken färg ska dom vara i?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar