Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

21/09 -10 16:59 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Spanska läraren. Visst är han trevlig och snäll, men han gör det för lätt... man lär sig nästan inget av honom.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

28/09 -10 18:14 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Det finns en lärare eller ja ''lärare'' Han heter Snäcke. Hans jobb på skolan är att han tar hand om en liten grupp för dom som har svårt att klara av skol systemet i kunskapsskolan. Jag går som tur är inte där men endå så hackar han på mig som fn han försöker skrämma mig så att jag börjar jobba. Och han är verkligen vidrig emot just mig! Jag vet faktiskt inte vart jag ska ta mig till.

Eftersom att han och rektorn verkar va fett kåta.. ja kåta på varandra så har jag inget att säga till om. Jag får ta fett mycket skit och ingen kan göra något. Asså det är hemskt det är pågrund utav honom jag inte gillar att gå till skolan.

Wii U PS4 XBone PC

28/09 -10 18:18 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

timbol skrev:
min no lärare svär åt min klass en gån gpratade många så blev han skitarg och typ svärde åt oss så fick vi bara sitta i klassrummet sen och om nån sa nått typ ett ord bara så var vi tvungna och sluta senare

låter inte så farligt. Min lärare svär varje dag och hela tiden. Han slängde ut mig och mina kompisar helt utan anledning en gång. Sen nästa dag så sa han förlåt och att han gjorde det för att han hade en dålig dag.

Wii U PS4 XBone PC

28/09 -10 18:19 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

yeehaa91 skrev:
En vikarie...(borta nu).
Läraren: Gör den här uppgiften NU (Skriker som faan)
Jag: Okej (Typ 200 sidor matte)
Läraren: Du får en 1 timme på dig

PS. Det är helt seriöst, har hänt mig en gång
PS 2. I HATE SHE        

i hate her heter det *

Wii U PS4 XBone PC

28/09 -10 19:30 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

Matte läraren. Han förklarar dåligt och kompicerat så man blir helt förvirrad. Sen förstår man inte hans skånska :-?

Beware...

29/09 -10 18:26 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Engelskalärarn.. typ efterbliven^^

"Death is the beginning of immortality.."

11/01 -11 19:15 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Bildläraren. Hon är typ efterbliven och allmänt fjantig.
"Ja, nu ska vi göra det där, mina kära, små underbara, fina elever."
Eh....?

11/01 -11 20:38 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

Min kompis har haft en vikarie som sa att hon gjorde inte jobbet för dem hon gjorde det för pengarna

V4 <3
Wow<3

11/01 -11 20:40 svintosigne

svintosigne

1297 XP 311 inlägg

Betyder altså hon var bara där för pengarna

V4 <3
Wow<3

11/01 -11 21:08 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

svintosigne skrev:
Betyder altså hon var bara där för pengarna


Vilken lärare/vikarie jobbar inte för pengarna?

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

11/01 -11 22:28 potatismos11

potatismos11

2435 XP 543 inlägg

Tatsu skrev:
Bildläraren. Hon är typ efterbliven och allmänt fjantig.
"Ja, nu ska vi göra det där, mina kära, små underbara, fina elever."
Eh....?

Min bildlärare börjar flabba om man säger ''penis''...

Kolla in min Hardstyle lista!

Hardstyle will newer die!

22/01 -11 20:45 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

i min förr förra skola (0-5an)
så hade vi 2 lärare i 4an o 5an som alltid hjälpte tjejer först fastän vi killar hade räckt upp i en halv timme!
och nån gång när vi åkte till en annan skola för slöjd så gick vi killar till en mac en bit ifrån den skolan som vi igentligen inte fick.
så var det nån som såg detta och skvallrade och lärarna blev as sura sen när vi gjorde det igen nästa vecka fast denna gång så var typ alla tjejer med och då fick de ju reda på det med men de sa inte ett skit de sa bara att de visste att vi hade gått dit! Men om det hade varit vi killar igen då hade de fan gått i taket!

22/01 -11 20:58 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Mario1000fb skrev:
i min förr förra skola (0-5an)
så hade vi 2 lärare i 4an o 5an som alltid hjälpte tjejer först fastän vi killar hade räckt upp i en halv timme!
och nån gång när vi åkte till en annan skola för slöjd så gick vi killar till en mac en bit ifrån den skolan som vi igentligen inte fick.
så var det nån som såg detta och skvallrade och lärarna blev as sura sen när vi gjorde det igen nästa vecka fast denna gång så var typ alla tjejer med och då fick de ju reda på det med men de sa inte ett skit de sa bara att de visste att vi hade gått dit! Men om det hade varit vi killar igen då hade de fan gått i taket!

Extremfeministiska lärare har jag stött på många gånger. Jag blir till och med undervisad av sådana.
Vet dock inte om det handlar om fördomar om könens beteende i skolan:
Killar: Stökiga, skrikiga, IG
Tjejer: Tysta, flitiga, MVG
Eller om det helt enkelt bara är extremfeminism.

7 år på fuska.nu

22/01 -11 21:08 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

Apower skrev:
Mario1000fb skrev:
i min förr förra skola (0-5an)
så hade vi 2 lärare i 4an o 5an som alltid hjälpte tjejer först fastän vi killar hade räckt upp i en halv timme!
och nån gång när vi åkte till en annan skola för slöjd så gick vi killar till en mac en bit ifrån den skolan som vi igentligen inte fick.
så var det nån som såg detta och skvallrade och lärarna blev as sura sen när vi gjorde det igen nästa vecka fast denna gång så var typ alla tjejer med och då fick de ju reda på det med men de sa inte ett skit de sa bara att de visste att vi hade gått dit! Men om det hade varit vi killar igen då hade de fan gått i taket!

Extremfeministiska lärare har jag stött på många gånger. Jag blir till och med undervisad av sådana.
Vet dock inte om det handlar om fördomar om könens beteende i skolan:
Killar: Stökiga, skrikiga, IG
Tjejer: Tysta, flitiga, MVG
Eller om det helt enkelt bara är extremfeminism.



stämmer väl faktist,
om vi fick en planering på var vi skulle vara i matten och svenskan osv. så hade vi ungefär 2 veckor på oss och tjejerna gjorde klart det på typ 3-5 dagar och sedan bara tog det lugnt och typ löste extra uppgifter och löste sudoku o satt vid datorn medans vi killar hann typ klart med det i slutet av veckan eller inte alls men jag var väl en av dem som inte gjorde ett skit hela veckan och sen jobbade på som fan i slutet.
var alltid så att jag typ inte "kunde" jobba i början men i slutet gick det undan! :P

22/01 -11 21:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Mario1000fb skrev:
Apower skrev:
Mario1000fb skrev:
i min förr förra skola (0-5an)
så hade vi 2 lärare i 4an o 5an som alltid hjälpte tjejer först fastän vi killar hade räckt upp i en halv timme!
och nån gång när vi åkte till en annan skola för slöjd så gick vi killar till en mac en bit ifrån den skolan som vi igentligen inte fick.
så var det nån som såg detta och skvallrade och lärarna blev as sura sen när vi gjorde det igen nästa vecka fast denna gång så var typ alla tjejer med och då fick de ju reda på det med men de sa inte ett skit de sa bara att de visste att vi hade gått dit! Men om det hade varit vi killar igen då hade de fan gått i taket!

Extremfeministiska lärare har jag stött på många gånger. Jag blir till och med undervisad av sådana.
Vet dock inte om det handlar om fördomar om könens beteende i skolan:
Killar: Stökiga, skrikiga, IG
Tjejer: Tysta, flitiga, MVG
Eller om det helt enkelt bara är extremfeminism.



stämmer väl faktist,
om vi fick en planering på var vi skulle vara i matten och svenskan osv. så hade vi ungefär 2 veckor på oss och tjejerna gjorde klart det på typ 3-5 dagar och sedan bara tog det lugnt och typ löste extra uppgifter och löste sudoku o satt vid datorn medans vi killar hann typ klart med det i slutet av veckan eller inte alls men jag var väl en av dem som inte gjorde ett skit hela veckan och sen jobbade på som fan i slutet.
var alltid så att jag typ inte "kunde" jobba i början men i slutet gick det undan! :P


På mig stämmer det inte alls. Jag presterar bättre än de flesta tjejer i min årskurs. Så alla killar är ju inte så.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar