Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.se, har några frågor

Svara
15/01 -11 16:21 gabar005

gabar005

36 XP 5 inlägg

Hej.
Jag har tidigare varit medlem på fuska.se.
Men nu är jag här.
Och har lite frågor:
1. Finns det imbazister här?
2.Hur många varningar får man innan man blir avstängd?
3. Mitt namn jag ville ha, failade.
Kan jag ändra det?
4. Är fuska.nu bättre än fuska.se?
MVH gabar005
(Men mitt namn suger)

15/01 -11 17:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

1:Ehhh...Va?Antagligen bara jag som e trög men, men.
2: Vet inte riktigt om vi har något sånt system..
3: Noep, man kan inte ändra det, tyvärr.
4: Självklart ^^

Fråga en moderator annars....

EDIT: Annars kan man göra som Apower nämde i en annan tråd och testa www.fuska.nu/hjalp.php

15/01 -11 18:04 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

1. Vad är en "imbazist"?

2. Man får varningar i form av minus XP då man har brutit mot de mindre reglerna, bannad kan man bli om man fortsätter bryta mot reglerna eller bryter mot dom värre regelbrotten.

3. En sådan funktion kommer säkert att finnas i v5, men nu kan du dock bara byta namn genom att skapa en ny användare.

4. Självklart.

15/01 -11 18:31 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

1. "Imbazister" antar jag det som "episka medlemmar", men ja, det finns ett antal enligt mig.

2. Det beror på sammanhangen, i forumet får man minus XP för regelbrott. Att bli portad från sidan blir man om man upprepar sina dåliga dygder eller fortsätter med regelbrotten inom de grövre fall. Det är dock inget som man bör önska sig, att bli portad.

3. Det kommer finnas i V5, men i denna version går det inte och då måste man skapa en ny användare. Är man missnöjd med namnet, kontaktar man en moderator om åtgärder.

4. Utan tvekan.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

15/01 -11 18:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

1. Om det nu är som ReservoirDog säger "episka medlemmar" så är det ju såklart att det finns. Det finns i princip på alla stora forum.

2. Man brukar få meddelanden om man gjort något regelbrytande av moderatorerna (eller om du gjort något i forumet så resulterar det -XP).
Det brukar f.ö vara tre varningar sen bannlysning.

3. Nope. Du måste i så fall byta användare om du nu ska ha ett nytt namn, men då försvinner allt såsom foruminlägg, XP m.m.

4. Helt klart!

15/01 -11 19:47 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Alla frågor verkar vara besvarade på ett bra sätt, men förhoppningsvis innehåller mina något som inte nämnts...

1. Svårbesvarad.

2. Man får som sagt inga varningar. Som straff för det allra mesta får man -XP. Det är extremt få som blir bannade om man bortser från användare som skapas i reklamsyfte. Jag råder dig att läsa reglerna.
Länk: http://www.fuska.nu/regler.php

3. Har ingenting att tillägga.

4. Jag har inte "djupdykt" i fuska.se utan bara testat sajten grundligt men enligt mina intryck är fuska.nu i en klass för sig i jämförelse med fuska.se. Men precis som de flesta, eller, i princip alla communities så har också fuska.nu sina baksidor. Förhoppningsvis finner du dem inte alltför störande.

7 år på fuska.nu

16/01 -11 00:17 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Stekaren skrev:
Faktiskt så är fuska.se bättre på vissa saker, tycker att deras forum är roligare och aktivare, inte lika många ungar heller..men har valt fuska.nu för att jag har vant mig vid den och att jag känner några här ifrån som jag inte kan klara mig utan :3 <3

Håller med.

Och så är Fuska.nu som just fusksajt hästlängder bättre än Fuska.se, iom att det finns ungefär hundrafemtio gånger mer fusk här än på fse. ;p

Fast totalt sett så suger båda sidorna riktigt, ruskigt hårt.

16/01 -11 00:57 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Det beror på väl på vilken sida man testade först vilken uppfattning man har?

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

16/01 -11 09:57 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


1. Finns det imbazister här?



Google ger endast träffar från fuska.se, varför förväntar du dig då att vi ska veta vad det där betyder?
Förklara dig så får du ett bättre svar.


2.Hur många varningar får man innan man blir avstängd?


Varningar får man via PM om man missköter sig rejält, men det finns ingen fix mängd som betyder ban, utan de tjänar varningarnas ursprungliga syfte, en upplysning om att ens beteende är grovt regelbrytande och kan leda till ban om man fortsätter.
Det är inte på fuska.se där alla kan se ens varningar, varningar delas ut lättvindigt, en specifik mängd måste leda till ban, och där man kan muta sidans skapare genom att köpa bort sina varningar (!), vilket ärligt talat drar ett löjets skimmer över det hela. (om de nu inte ändrat varningssystemet sedan jag var där sist, vilket jag tvivlar på)

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

17/01 -11 19:17 gabar005

gabar005

36 XP 5 inlägg

Imbazister är personer på fuska.se där jag brukar vara, och jag ogillade dem, och jag undrade om det fanns såna här.
Men det gör visst inte det Halleluja.

jag har inte gjort så många foruminlägg så att starta en ny användare blir nog inte så farligt :)

Tack för svaren!
MVH gabar005

17/01 -11 21:25 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Imbazister är personer på fuska.se där jag brukar vara, och jag ogillade dem, och jag undrade om det fanns såna här.
Men det gör visst inte det Halleluja.

Det förklarar fortfarande inte vad imbasister är.

7 år på fuska.nu

17/01 -11 21:29 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Apower skrev:

Imbazister är personer på fuska.se där jag brukar vara, och jag ogillade dem, och jag undrade om det fanns såna här.
Men det gör visst inte det Halleluja.

Det förklarar fortfarande inte vad imbasister är.

Vem bryr sig vad det är?

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

18/01 -11 16:23 gabar005

gabar005

36 XP 5 inlägg

Jag vet inte det är "en folkgrupp" på fuska.se som håller på och spammar och är taskiga mot mig. De har skapat Imbaz II, en grupp som jag inte vet vad de gör i.

En till fråga:
Hur tar jag bort min användare?
Jag vill göra en ny

18/01 -11 16:27 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

gabar005 skrev:
En till fråga:
Hur tar jag bort min användare?
Jag vill göra en ny

"Din sida" i medlemsmenyn -> "Redigera Presentation" -> "Ta bort din användare"

Sen står det vad du ska göra.

.

18/01 -11 16:45 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Du kan ta bort din användare här:
http://www.fuska.nu/medlem/profil.php...

Skulle det inte fungera första gången är det bara att testa igen.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/01 -11 16:55 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Stekaren skrev:
forza skrev:
Apower skrev:

Imbazister är personer på fuska.se där jag brukar vara, och jag ogillade dem, och jag undrade om det fanns såna här.
Men det gör visst inte det Halleluja.

Det förklarar fortfarande inte vad imbasister är.

Vem bryr sig vad det är?



Jag bryr mig. Var det något mer?

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar