Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Officiell frågetråd för Pokémonspel

30/12 -10 22:44 tyar34

tyar34

333 XP 17 inlägg

emma_dockan skrev:
Leta efter några clowner. 4st tror jag det ska vara, sedan när du gjort det kan du komma vidare :)

Inget händer när jag pratar med de!!! De bara säger tips!!! behöver hjälp innan min stora match med min kompis        

Lägg till mig på Playstation Network. Se mitt namn i min presentation. Spelar mest: Call Of Duty Black Ops, Call Of Duty World At War och LBP2

30/12 -10 22:53 tyar34

tyar34

333 XP 17 inlägg

jag ska krossa stenar men hur  

Lägg till mig på Playstation Network. Se mitt namn i min presentation. Spelar mest: Call Of Duty Black Ops, Call Of Duty World At War och LBP2

30/12 -10 23:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen McDuck

Om det är sådana stenar jag tror att det är, så måste du använda ett HM som heter "Rock Smash" på stenen. Tyvärr så minns jag inte var man hittar den. Skicka ett PM till SuperJOCKE här på sidan. Han vet allt om Pokémon spelen.

02/01 -11 13:39 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Hejsan. Jag hade tänkt börja med EV-träning och jag förstår till viss del, dock har jag en liten fråga som jag tänkte att någon av er kanske kan svaret på.

Om man ska ev-träna ett stat står det ju hur mycket man ska ev träna det (På smogon tänker jag ju mest på då,) men när det är gjort vad ska man göra då? För när man fortsätter träna så går ju det statset fortfarande upp? Alltså jag kanske är helt ute och cyklar nu men tänkte om någon kanske kunde hjälpa mig förstå xP

~ Aye!

02/01 -11 14:39 DaveDeBrave

DaveDeBrave

1896 XP 329 inlägg

EV-träning? under hela min ungdom har jag aldrig hört talas om det O_o vad är detta för hokuspokus egentligen? D: skulle också gärna vilja veta : <

Humanity being the biggest flaw
Like an inverted King Midas
We turn everything we touch to shit

02/01 -11 14:44 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

DaveDeBrave skrev:
EV-träning? under hela min ungdom har jag aldrig hört talas om det O_o vad är detta för hokuspokus egentligen? D: skulle också gärna vilja veta : <

http://www.playhaven.com/guides/nds/p...

Detta är en ganska bra guide.

~ Aye!

04/01 -11 19:30 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Hejsan. Det är så att jag har börjat med EV-träning och ska ev träna min Ninetails i Speed och Sp. attack, jag vet vilka pokemon och tränar jag ska möta men en sak förstår jag inte riktigt. Man kan ju bara maxa två stats vart går gränsen. När ska man sluta maxa dom statsen eller så?
Skulle vara SUPER om någon kunde ge ett litet svar.

Ps. Vore kul om någon som är duktig på ev-träning kunde ta min Ninetails och bara kolla på den och se så jag gör rätt? :D

~ Aye!

05/01 -11 16:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Du skulle frågat mig för 2 månader sedan...   Glömt lite, nån annan får svara

05/01 -11 19:23 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Varför skriva något då.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

05/01 -11 21:15 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

ShinyLucario skrev:
Varför skriva något då.

~ Aye!

09/01 -11 02:51 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

ShinyLucario skrev:
Varför skriva något då.

För exp'ns skull såklart. Tänk lite

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

09/01 -11 11:27 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Han kanske tyckte att vi behövde veta att han kan vara glömsk ibland.........

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

10/01 -11 17:15 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Eller att vi ska tro att han vet hur man gör. Och att han gör det.... men det tror jag inte riktigt.... :S

För man glömmer inte bara "sådär" >__<

~ Aye!

10/01 -11 19:35 ingen

ingen

1623 XP 172 inlägg

Krulle skrev:
Krulle skrev:
kan någon svara på dessa frågor?
Måste man använda music box för att locka till sig mew eller räcker det med att bara ha den med sig?
Vilken lv. är mew i? Kan man bara ha en musicbox?
och kan man få starters att joina?
Tack på förhand!
:)

(Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team)


Du behöver bara ha den med... men jag kommer inte ihåg vilken lvl... Jag dödade den utan att veta det på grund av att den maskerade sig till Elekid xD

The one, the only, the superlative (only good stuff), the master, the n00b, the C.Q.B:er, the sneaky bastard, the mayonnaise muncher, The artist...

11/01 -11 18:42 Nhp

Nhp

100 XP 7 inlägg

Jag har en fråga angående pokemon ranger guardians signs, när man reser tillbaka i tiden måste man vara fler än 1 player för att kunna göra uppdragen där?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar