Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nya iPhone 4

30/09 -10 22:43 ATIFanBoy

ATIFanBoy

28 XP 7 inlägg

tycker själv att bara Gränssnittet gör att iPhonen är ett självklart val men det är ju lite smaksak

"Det är inte sanningen som räknas, utan segern."

30/09 -10 23:09 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Nembo skrev:
Iphone 4
*Jailbreak behövs

Därför jag inte skaffar en iphone. Ovärt som fasen.

Have I ever told you the definition of insanity?

01/10 -10 21:11 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

Iphone 3Gs är bättre enligt mig efter som man typ betalar 2000 mer får 4 när inte så mycket har ändrats kameran,lampa och design.Iphone 4 är ganska ful också.

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

25/10 -10 11:18 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Är i Kina atm, har tänkt att köpa en 32GB:are när vi kommer tillbaka till Hongkong.

Priset är c:a 2k billigare här (cash), fast jag måste ändå köpa abonnemang från telia när jag kommer hem och då går jag plusminus noll - jag kan lika gärna köpa telefonen hemma.

Fast köper jag den här så får jag ju den på direkten, jag behöver inte vänta 6-8 veckor på den...

Tonight's the night.

25/10 -10 16:39 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
Är i Kina atm, har tänkt att köpa en 32GB:are när vi kommer tillbaka till Hongkong.

Priset är c:a 2k billigare här (cash), fast jag måste ändå köpa abonnemang från telia när jag kommer hem och då går jag plusminus noll - jag kan lika gärna köpa telefonen hemma.

Fast köper jag den här så får jag ju den på direkten, jag behöver inte vänta 6-8 veckor på den...


Akta dig för piratkopior, för det finns det gott om kan jag säga av egen erfarenhet.

*

25/10 -10 16:41 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

Ska kanske få en i julklapp! C:

Beware...

25/10 -10 17:14 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Eric_ skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Är i Kina atm, har tänkt att köpa en 32GB:are när vi kommer tillbaka till Hongkong.

Priset är c:a 2k billigare här (cash), fast jag måste ändå köpa abonnemang från telia när jag kommer hem och då går jag plusminus noll - jag kan lika gärna köpa telefonen hemma.

Fast köper jag den här så får jag ju den på direkten, jag behöver inte vänta 6-8 veckor på den...


Akta dig för piratkopior, för det finns det gott om kan jag säga av egen erfarenhet.

Tror du verkligen jag tar och köper i någon random butik längs gatan? :P
Nejdu, kollat upp vilka butiker i Hongkong som är resellers till Apple, skulle deras prylar vara fake så ligger de risigt till.

Tonight's the night.

25/10 -10 18:07 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Iphone 4 suger. :S

~ Aye!

25/10 -10 18:58 Kibago

Kibago

25 XP 11 inlägg

Gillar inte den.

26/10 -10 04:28 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Nembo skrev:
GOGOGOG AIRPHONE 4!!!111

Åkte du utan att säga hejdå? Besviken.

HAHAH :D, kan säkert köpa en sån till någon kompis och säga att den är äkta - och han kommer att tro på det.

Men du märker ju inte ens att jag har åkt, sitter fortfarande vid datorn varje dag :P


btw, needar hjälp. MBP är 5k billigare här, ifån + mbp 15"? isf skippar jag padda helt.
annars ifån + "halv" padda - farsgubben betalar halva.

om inte MBP, MBA då? :P

Tonight's the night.

26/10 -10 16:43 Malia

Malia

10258 XP 970 inlägg

emma_dockan skrev:
Iphone 4 suger. :S


Kibago skrev:
Gillar inte den.


Hej dubbelanvändare!

Kabala
Kabala                     
                                                  

26/10 -10 17:08 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Nembo skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Nembo skrev:
GOGOGOG AIRPHONE 4!!!111

Åkte du utan att säga hejdå? Besviken.

HAHAH :D, kan säkert köpa en sån till någon kompis och säga att den är äkta - och han kommer att tro på det.

Men du märker ju inte ens att jag har åkt, sitter fortfarande vid datorn varje dag :P


btw, needar hjälp. MBP är 5k billigare här, ifån + mbp 15"? isf skippar jag padda helt.
annars ifån + "halv" padda - farsgubben betalar halva.

om inte MBP, MBA då? :P



Skippa paddan imo, MBP är roligare än den. ;P

Sant, praktiskt taget bara en storvuxen iPhone.
Farbrodern tyckte att man skulle köpa en padda ifall man redan laptop, eftersom det bara är ett mellanting.

Men MBA då och vilken version isf? MBP är ju det givna valet, men diggar MBA:n också.

Tonight's the night.

26/10 -10 20:23 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Usch. Hatar iPhone -.-

26/10 -10 20:28 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

Tatsu skrev:
Usch. Hatar iPhone -.-

Evul. och så ska jag få en också :<

Beware...

27/10 -10 17:35 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Nembo skrev:
Om du har pengar, kör på 15" MPB, tycker personligen 13" är för lite, då kan du lika bra köpa en Air.
15" med prollen på 2,4GHz ligger på ~14HKD vilket motsvarar typ 12kkr. Tror dollarn ligger på 6,6 just nu.
Du får dock en MBA med 256GB SSD lagring, 4gig minne för 14k HKD.

Du vet att jag har råd, frågan jag ställer mig är ifall jag ska köpa eller inte. Kommer att behöva en bärbar, men över 13k för en sådan?

Funderar mest på standardversionen av MBP 15" med hi-res skärm. Har de en sån version i lager så slår jag troligtvis till.
Annars lutar det mer åt en MBA, 128GB med 2GB/4GB (jag hoppas att det går att sätta i mer minne i efterhand om så är fallet). 256GB tror jag inte jag har någon nytta av, men kommer självklart att överväga större HDD.

MBP 13" kör ju dessutom med C2D, det diggar jag inte och sämre grafikkort.

Tonight's the night.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar