Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

21/10 -10 21:38 ClioSofia

ClioSofia

87 XP 3 inlägg

Förrut var jag justin bieber galen men nu gillar jag typ inte han längre. Någon som har varit besatt av han förrut men inte längre

21/10 -10 21:40 ClioSofia

ClioSofia

87 XP 3 inlägg

Jag gillar inte han längre.

21/10 -10 21:43 ClioSofia

ClioSofia

87 XP 3 inlägg

Slayer skrev:
ÄLSKAR HANS MUSIK!!!! <333333 :PPPPPPPPPPPP

tycker du om hans musik så mkt

21/10 -10 23:08 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

ClioSofia skrev:
Slayer skrev:
ÄLSKAR HANS MUSIK!!!! <333333 :PPPPPPPPPPPP

tycker du om hans musik så mkt

Jag tror att han är en gnutta sarkastisk (baserat på hans thrash metal-inspirerade användarnamn...).

Själv försöker jag undvika Justin Bieber så gott det går och hittills lyckas jag ganska bra.

~ Kigsz ~

2002-2012

23/10 -10 22:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

louie skrev:
vad tycker ni om denna 17 åriga artist

Han är 16

Och han äger <3

Wii U PS4 XBone PC

23/10 -10 22:40 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

nitrous skrev:
Satt här och läste lite. Inte för att det är min musiksmak. Men vad är det som är just speciellt med honom för alla hatar han. Han är ju inte direkt en al-Qaida medlem eller nått åt det hållet. Så varför är det så många som hatar han ??

Folk hatar honom för att dom är mainstream och har ingen egen vilja. Dom är väl antadligen rädda för att säga vad dom igentligen tycker och dom vet tydligen inte vad hata betyder C:

Wii U PS4 XBone PC

23/10 -10 23:35 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

mtx skrev:
nitrous skrev:
Satt här och läste lite. Inte för att det är min musiksmak. Men vad är det som är just speciellt med honom för alla hatar han. Han är ju inte direkt en al-Qaida medlem eller nått åt det hållet. Så varför är det så många som hatar han ??

Folk hatar honom för att dom är mainstream och har ingen egen vilja. Dom är väl antadligen rädda för att säga vad dom igentligen tycker och dom vet tydligen inte vad hata betyder C:

nej vi hatar honom för att han suger stora
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

24/10 -10 03:09 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Fään va äegd.

24/10 -10 08:57 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

pimpfreddo skrev:
Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Fään va äegd.



Jag?

*

24/10 -10 10:16 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

Eric_ skrev:
pimpfreddo skrev:
Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Fään va äegd.



Jag?

tror mera att han menade Groove

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

24/10 -10 11:02 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

smutsigare skrev:
Eric_ skrev:
pimpfreddo skrev:
Eric_ skrev:
Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Fään va äegd.



Jag?

tror mera att han menade Groove


Tänkte väl det^^

*

24/10 -10 17:35 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Har en app till Firefox som censurerar alla texter och bilder där det står nåt om bieber eller där han är på bild. Riktigt fantastiskt faktist^^

"Death is the beginning of immortality.."

24/10 -10 19:42 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

han har 2 pappor

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

24/10 -10 20:03 Kibago

Kibago

25 XP 11 inlägg

Haha. Han suger :<

25/10 -10 15:42 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

blablabla skrev:
Har en app till Firefox som censurerar alla texter och bilder där det står nåt om bieber eller där han är på bild. Riktigt fantastiskt faktist^^

Ooo, det är en app till datorn eller? ;D

Beware...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar