Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



VARNING! Undvik dessa dåliga filmer.

12/08 -10 23:09 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

House of the dead
Ännu en klassisk Uwe Boll, svårt att förklara egentligen, bara väldigt usel och dålig.

The lovely Bones
PJ visar här att han är en av världens ojämnaste regissörer, från Superba SoR trilogin till denna, clichéfyllda apbajs.

Hook
Barn film som direkt riktar sig till små skitungar som tycker att en fet svart skitunge rullar ihop sig till en boll och "rulalr" över en massa pirater. Lita på mig, det är mycket tråkigare än det låter.

Avatar
Visserligen inte en usel film, men så jävla clichéfylld som denna är det svårt att nå.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

12/08 -10 23:16 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Fix_d skrev:
Alien Vs Predator 2. Var ett tag sen jag såg den men jag kommer ihåg att jag aldrig ska se den igen.

Kan bara hålla med. Även fast att 1:an också var riktigt usel så njöt jag ändå av den filmen, men gjorde det inte när jag kollade på 2:an. Får hoppas att Predators är lite bättre iallafall nu när jag ska se den på Tisdag.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

13/08 -10 00:33 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

EkoSalvation skrev:
KloakWetterl skrev:
EkoSalvation skrev:
Shutter Island, efter ett tag förstår man inte någon ting. Och Motorsågmassakern både urkass och äcklig. Varning köp inte Shutter Island hyr den i stället och Motorsågsmassakern köp den inte!



Jag antar att lillponken (Var bara tvungen) förväntade sig action från Shutter Island, men det är den inte.
Shutter Island är en psykologisk drama-thriller enligt min bedömning, och längtar verkligen efter att få låna boken av far min.

Vad det gäller Texas Chainsaw Massacre så antar jag att herrn såg den för att hört om den (Möjligtvis för att vara 'cool' (Fyfan vad jag HATAR det ordet)), men du ska veta att The Texas Chainsaw Massacre är en av de bästa skräckfilmerna som någonsin gjorts, om inte den bästa.

Jag är inte cool, och det vill inte jag vara heller. Men jag tycker att motorsågsmassakern är en dålig film, enligt mig. Detsamma med Shutter Island. Men vi har två stycken motorsågsmassakern hemma, en original och sen en annan omgjord säkert?



Trollade bara ner mig lite...

Men för övrigt så är originalet, The Texas Chain Saw Massacre (1974), och Shutter Island filmer som är gjorde för att få en att tänka.
Visserligen på olika sätt, men t.ex TCSM är smått baserad på en mördare som var efterbliven, hade gjort masker av människoansikten och gjort möbler av människodelar. Grunna på det.
Och Shutter Island handlar om hur människans psyke fungerar, ska få låna boken av far samtidigt som jag får Låt Den Rätte Komma In och Männsikohamn.

Ne.

17/08 -10 20:46 tompus

tompus

3284 XP 203 inlägg

House Of Blood. Kanske världens sämsta skräckfilm någonsin! Kolla inte på den!

25/08 -10 22:47 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

Shoot Em Up, herregud vad dålig den var. FÖR löjlig action. Löjlig action är roligt ibland, men det där var bara hemskt.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

28/08 -10 22:50 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

KloakWetterl skrev:

Visserligen på olika sätt, men t.ex TCSM är smått baserad på en mördare som var efterbliven, hade gjort masker av människoansikten och gjort möbler av människodelar.

Ed Gein?

R.I.P. Osama Bin Laden

29/08 -10 15:51 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

The Human Centipede. Inte läskig bara sjuk. Helt värdelös.

Coucou

12/09 -10 10:50 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

The Ghost Writer
En mer långtråkig film får man leta efter. Den klassades som en "thriller", men "drama" hade varit en mer korrekt bedömning. Ingenting händer i filmen och slutet var det sämsta jag har sett på länge.

Mitt Afrika
Ännu en långtråkig film där det inte händer någonting i. Det var några år sedan jag tvingades att se den, men den var verkligen urtråkig.

~ Kigsz ~

2002-2012

13/09 -10 15:31 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

Valhalla Rising

Herregud, 1 timma och 36 minuter kunde inte gått långsammare, det är bara en massa obskyra bilder och jag tror inte det är över 50 repliker eller något. Huvudkaraktären är säger ABSOLUT ingenting. Bort kastat tid som fan.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

13/09 -10 20:33 Stefan_92

Stefan_92

1209 XP 312 inlägg

American History X
Fick se den i skolan och den är tråkig. handlar om nazister och lite annat dåligt.

Titanic
Så himmla lång och tråkig att det inte är klokt. Fick se denna film också i skolan och den var verkligen dödande.

Oliver Twist
Fick se den i skolan. Också tråkig, kommer inte ihåg vad den handlade riktigt om men den var tråkig.

The Auditore are not dead!
I'm still here! Me!
Ezio; Ezio Auditore da Firenze!

17/09 -10 18:25 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

Pulse 2.

Till skilnad från Pulse 1 som var urgrymt läskig och bra så är 2an som inte ens har samma karaktärer urkass.
De borde gjort 2an med samma karaktärer och inte nya som inte ens kunde spela.

Skit film.

Pulse 1 var en riktigt bra skräckfilm, se den!
Pulse 2 suger bajjs xD

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

28/09 -10 23:05 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Jealous_Guy skrev:
emma_dockan skrev:
God Will Hunting [Tror den stavas så.]
Den var riktigt tråkig och det hände typ ingenting. Typ nästan som att titta på när morsan och syskonet bråkar sådanana bråk var det i. Massa strunt.

Vi såg den i skolan jag pallade sitta och titta i 5-10min sedan blev jag och min bänk granne så jävla uttråkade så jag tog upp min Ipod i fickan för att spela istället och hon tog upp sin mobil och spelade -.-'

...och YouTube-generationen visar åter sitt fula ansikte.


Word.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

29/09 -10 15:48 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

SBTK skrev:
Jealous_Guy skrev:
emma_dockan skrev:
God Will Hunting [Tror den stavas så.]
Den var riktigt tråkig och det hände typ ingenting. Typ nästan som att titta på när morsan och syskonet bråkar sådanana bråk var det i. Massa strunt.

Vi såg den i skolan jag pallade sitta och titta i 5-10min sedan blev jag och min bänk granne så jävla uttråkade så jag tog upp min Ipod i fickan för att spela istället och hon tog upp sin mobil och spelade -.-'

...och YouTube-generationen visar åter sitt fula ansikte.


Word.



Make that two.

Ne.

07/10 -10 20:16 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

Resident evil 1 den sämsta zombie film som någonsin släppts ut. :(

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him

06/11 -10 23:54 tr0llface

tr0llface

50 XP 20 inlägg

Alla American Pie
Töntig humor och porr för 10åringar

The Pool Boys
Värdelösa skåderspelare och en dålig story

I Love You Phillip Morris
Bögporr

Paranormal Activity
Fjantig och inte ett dugg läskig

m.m


Trodde det skulle vara rå action där nazisterna fick stryk så att de teg om det, men istället handlar den om en jävla bio ca 60% av filmen, WHO GIVES A SHIT? Jovisst, alla höjdare skulle ju vara på just den här bio:n men de hade kunnat göra det på ett mycket råare och bättre sätt än att tutta eld på hela skiten.

Haha, att kalla den för värdelös är ju lika korkat som att påstå att Aoc inte sitter och snackar skit i varannan tråd...

IB innehåller grymt bra skådespeleri förutom Brad Pitt som är något överdriven.
Waltz var helt awesome och dialogerna kan endast jämföras med ett fåtal filmer. De första tjugo minuterna är mästerliga och den som påstår något annat kan inte ett skit om film.

Råa krigsfilmer finns det mycket av. Vill du se nazister "få stryk" rekommenderar jag Defiance, peace.

jag store en polisen
wnuxx:D
klippa av hans toung


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar