Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



BRINK THA GAME

Svara
30/08 -10 21:19 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

Jag har hittat ett nytt spel jag vill diskutera. Det heter som ni ser Brink. Alla ni som har kört till ecempel Call of duty eller liknande kommer nog gilla det. Det är likt COD i grafik och stil,men det går att göra annorlunda saker,som att till exempel stila sin gubbe,välja utseende och kläder och mycket mycket mer.
http://www.youtube.com/watch?v=s-kVnw4RA80



Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

30/08 -10 21:30 kiviboy

kiviboy

1951 XP 45 inlägg

wallshadow skrev:
Jag har hittat ett nytt spel jag vill diskutera. Det heter som ni ser Brink. Alla ni som har kört till ecempel Call of duty eller liknande kommer nog gilla det. Det är likt COD i grafik och stil,men det går att göra annorlunda saker,som att till exempel stila sin gubbe,välja utseende och kläder och mycket mycket mer.
http://www.youtube.com/watch?v=s-kVnw4RA80


nytt kan jag väll inte säga att det är, såg det på E3 2008 OCH SER UT SOM COD I GRAFIK?NEJ skulle nog säga att gameplayen liknar mer killzone än Cod.

30/08 -10 21:48 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

jo,nytt e de, det kommer ut i februari,alltså väldigt nytt. och cod eller killzone, e de en sån big deal?

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

30/08 -10 22:10 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Tycker att omgivningen är lik Killzone. Om spelet är som trailern så känns det lite som Mirror's Edge enligt mig fast med lite mer vapen.
Jag kommer nog inte att köpa det i alla fall, inte min typ av spel.

Coucou

30/08 -10 22:16 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

ja det påminner mycket om mirrors edge, det är sant.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

30/08 -10 22:25 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

wallshadow skrev:
jo,nytt e de, det kommer ut i februari,alltså väldigt nytt. och cod eller killzone, e de en sån big deal?

då är det inte nytt, det finns inte äns
att det skulle komma har varit känt länge alltså är det inte särskilt nytt.

not that it matters but I had to state that out

Kingdom Hearts Rules

30/08 -10 22:46 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

true

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

31/08 -10 21:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen nelek1

Tycker att det påminner om Team Fortress 2 :p

01/09 -10 07:32 n_erik_n

n_erik_n

1643 XP 134 inlägg

nelek1 skrev:
Tycker att det påminner om Team Fortress 2 :p


ja... jag tycker också det 

..............l##l.)##).(##(....l____l##l.........
..............l##l..........)##)....l___l##l......
[  PSN:DARKNEN  ]...............l____l##l......

01/09 -10 21:45 aedam

aedam

2583 XP 42 inlägg

Va? Killzone? det där?

Finns det nåt gameplay ute än?

If, by some incredible space-time paradox,
Chuck Norris would ever fight himself,
Chuck Norris would win.PERIOD!

02/09 -10 10:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Såg riktigt nice ut.. Såg lite ut som dem tagit delar från andra spel å mixat ihop det(behöver ju inte vara negativt)

29/09 -10 11:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

ulrica skrev:
Mirrors edge rörelser
Påminner om TF2 och gow
och graffik som är enorm
Tror att det kommer att bli bra:)

Kunde inte ha sagt det bättre själv:P

20/12 -10 19:32 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

Ska någon köpa det? har ni hört talas om det?
Jag har dessutom hört talat om att skaparen för Prince of Persia har haft ett finger med i spelet när det gäller brink, med andra ord, skaparen för mitt favoritspel, assassins creed.
Nån mer som hört något liknande?stämmer infon eller är han kanske en av dom stora designersarna?
tacksam för alla svar.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

20/12 -10 23:25 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Finns så otroligt många FPS ute... så jag är inte intresserad alls. Orkar bara bry mig om det bästa av det bästa. :P
Men spelet kan säkert bli bra. Ser inte dåligt ut.

Want some chocolate?

22/12 -10 22:22 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

tydligen har skaparen av prince of persia och assassins creed varit med att göra det. hela spelet är som en blandning av cod, fallout och parkour.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

23/12 -10 11:35 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

wallshadow skrev:
tydligen har skaparen av prince of persia och assassins creed varit med att göra det. hela spelet är som en blandning av cod, fallout och parkour.

Ojoj det låter ju ännu bättre än innan:)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar