Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nya iPhone 4

27/06 -10 01:22 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
ShadowKid skrev:
Skulle helst vilja ha den för kameran, låter som en dröm att kunna spela in HD-filmer med en mobil. Men imo så är designen mycket fulare än föregångarna.

Finns redan telefoner som gör det.

Finns det? Trodde det var exklusivt för iPhone 4G eftersom att det blev så överhyppat. Oh well, har ändå inga planer på att skaffa mig en iPhone. Kommer antagligen få en Ipod Touch tills nu på Onsdag då jag fyller år.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

27/06 -10 03:48 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Nembo skrev:
ShadowKid skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
ShadowKid skrev:
Skulle helst vilja ha den för kameran, låter som en dröm att kunna spela in HD-filmer med en mobil. Men imo så är designen mycket fulare än föregångarna.

Finns redan telefoner som gör det.

Finns det? Trodde det var exklusivt för iPhone 4G eftersom att det blev så överhyppat. Oh well, har ändå inga planer på att skaffa mig en iPhone. Kommer antagligen få en Ipod Touch tills nu på Onsdag då jag fyller år.


Att filma i 720 har funnits i typ 1 år?
Klart det är hypat, det är Apple.

Lol, känner mig lite efter här nu. Men kollade upp det och såg att jag lika väl kunde skaffa mig en Android mobil istället ifall jag vill filma i HD. Orkar inte ha både en iPod Touch och en iPhone, och sen priset ofc.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

27/06 -10 16:09 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Apple har ju överhypat "videosamtalen" också, som fanns för flera år sen och funkade på den tiden. Användes redan då av döva som talade teckenspråk.

720p filmning vet jag inte hur länge det har funnits, till vanliga videokameror? Hur länge som helst. Mobiler? Rätt nytt på den fronten.

Tonight's the night.

27/06 -10 17:08 wfps_105

wfps_105

9571 XP 656 inlägg

Apple överhypar allt som är nytt på deras front, oavsett om det är nytt eller gammalt hos konkurrenter. Apple gör en stor sak av videosamtalen för att de tror att deras videosamtal kommer bli såpass populära att de faktiskt kommer att ändra på hur människor kommunicerar med varandra.

Visst, en iPhone 4 hade varit rätt schysst att skaffa, men den kommer att vara saftigt dyr och eftersom jag bara har haft min 3GS i ett halvår blir det nog ingen 4G för mig (på ett tag iaf).

28/06 -10 00:16 wfps_105

wfps_105

9571 XP 656 inlägg

Nembo skrev:
wfps_105 skrev:

men den kommer att vara saftigt dyr


Beräknas kosta 6k för 16GB och 7,3k för 32GB, alltså som 3GS.


Så sade man om iPaden också, och de priserna gällde för Storbrittanien. Tror den blir dyrare i Sverige men det återstår väl att se :)
6k låter absolut inte farligt TBH men har verkligen svårt att tänka mig att den blir såpass billig... :O

28/06 -10 14:53 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Låter nice. Men tror inte det blir ett köp för mig. Har redan en Samsung, men får väl fråga farsan om han tänkt att köpa en för sig själv.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

30/07 -10 00:29 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Blir en iPhone 4G för mig iallafall. Men måste tyvärr vänta tills Oktober då vårat abonnemang vi har hos Tre tar slut då.

- Och jag har en fråga Nembo. När du säger att kameran är "kass", hur menar du då? Är själv imponerad av hur kvalitén ser ut när jag har kollat på filmer ifrån Youtube.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

07/08 -10 18:24 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Ah, okej. Låter bra det. Utifrån det jag har sett så tror jag att jag kommer att bli nöjd, kräver inte det bästa.

Måste ändå vänta tills Oktober innan jag kan skaffa min då vårat abonnemang hos Tre går ut då, vi hade tänkt att ha Halebop eller Telia. Tre har vi haft riktigt dålig service hos, så det är anledningen till att vi byter.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

07/08 -10 21:28 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Har planer på att byta upp mig till en iPhone 4... får se om det överhuvudtaget blir av.

Saknar utbudet av apps på min HTC Hero just nu. Har dessutom blivit väldigt intresserad av iPad dessutom, så köper jag iPhone  4 köper jag troligtvis även iPad 3G.

Tonight's the night.

10/08 -10 19:29 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

KOMMER ALDRIG KÖPA EN IPHONE!


Varför inte köpa en Iphone? Gillar inte Apple...

Varför inte köpa en Iphone 4? För att den har så himla dålig kritik och allt bara krånglar för dem...

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

10/08 -10 19:46 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

kan du uttrycka dej lite mer varför du inte gillar apple?

PS. Man vet inget 100% förrän man själv har testat! ;)

13/08 -10 03:03 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Dålig kritik? Det är ingenting jag har märkt iallafall. Antennproblemet märks knappt här som jag förstår det.

Själv så vart jag så jädra nöjd med min iPod Touch så att jag bestämde mig för att skaffa en iPhone 4.

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

15/08 -10 17:37 jepoyes

jepoyes

1016 XP 65 inlägg

Skulle vilja ha en men det blir bara en ipod tuch

28/09 -10 20:03 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

Verkar som man kastar en hel del pengar i sjön.
Jag smsar och ringer bara med min mobil och den mobilen jag har köpte jag för 400kr inkl startpaket. Har haft den i ett år ungefär, krånglar aldrig, i princip vattentät (tappade den i ett glas cola och den funkar fortfarande.), stöttålig. Svinbra mobil.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

29/09 -10 07:06 ulrica

ulrica

941 XP 184 inlägg

dålig!

Run away, no what?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar