Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



CoD7: Black Ops Teaser Video

Svara
01/05 -10 12:11 EDWIN

EDWIN

1179 XP 14 inlägg

Teasern har jag laddat upp idag:
http://www.youtube.com/watch?v=p98HZwBd-R8
http://www.youtube.com/watch?v=p98HZwBd-R8

För mer infomation gå med i klubben CoD7

http://www.fuska.nu/klubbar/visa.php?id=12082
http://www.fuska.nu/klubbar/visa.php?id=12082



Edwin - Fuska.nu

01/05 -10 14:03 Kazeko

Kazeko

3474 XP 135 inlägg

Men skipa numret och säg bara Cod Black Ops.
Men äntligen ett cod av treyarch och inte skit iw.

"Detta inlägg skall betraktas som ett...
...kulturhistoriskt dokument...
...och bör därför inte smygmodereras..."

01/05 -10 14:15 ShadowKid

ShadowKid

5117 XP 304 inlägg

Blir nog ett köp! Har länge väntat på ett Vietnam spel! + Att det är Treyarch som gör det gör inte det sämre heller!

Boobs...
The one thing that men will stand up
for everything!

01/05 -10 14:33 EDWIN

EDWIN

1179 XP 14 inlägg

jag med, hoppas ni går med i klubben. :)
Jag har redan förbokat det :D

Edwin - Fuska.nu

01/05 -10 15:03 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Jag har också en CoD klubb och var dock den första som skapade en.. tror jag.

OnT: Ser fram emot att köpa det. Men för gudsskull Treyarch .. GÖR INTE ETT SPEL SOM LIKNAR COD 5 FÖR DET VAR DET SISTA SÄMSTA SPELET SOM JAG NÅGONSIN KOMMER SPELA! TRODDE DOM HADE FÅTT NY TEKNIK MED BÄTTRE GRAFIK OCH SÅ KOMMER DET UPP EN JÄVLA HITLER GRAFIK!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

01/05 -10 15:13 Kazeko

Kazeko

3474 XP 135 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Jag har också en CoD klubb och var dock den första som skapade en.. tror jag.

OnT: Ser fram emot att köpa det. Men för gudsskull Treyarch .. GÖR INTE ETT SPEL SOM LIKNAR COD 5 FÖR DET VAR DET SISTA SÄMSTA SPELET SOM JAG NÅGONSIN KOMMER SPELA! TRODDE DOM HADE FÅTT NY TEKNIK MED BÄTTRE GRAFIK OCH SÅ KOMMER DET UPP EN JÄVLA HITLER GRAFIK!

Tirky Tirky. Waw äger. Mw2 är ett halv färdigt spel mad massa bugar och problem. och de har gjort online läget för eneklt som Mw2 är ren skit.

"Detta inlägg skall betraktas som ett...
...kulturhistoriskt dokument...
...och bör därför inte smygmodereras..."

01/05 -10 16:28 Dragonit

Dragonit

671 XP 41 inlägg

CoD7=FTW ska lungt köpa det.

01/05 -10 18:17 microfan

microfan

1602 XP 39 inlägg

blir nog ett köp

Play god or do not play!

02/05 -10 10:22 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Kazeko skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag har också en CoD klubb och var dock den första som skapade en.. tror jag.

OnT: Ser fram emot att köpa det. Men för gudsskull Treyarch .. GÖR INTE ETT SPEL SOM LIKNAR COD 5 FÖR DET VAR DET SISTA SÄMSTA SPELET SOM JAG NÅGONSIN KOMMER SPELA! TRODDE DOM HADE FÅTT NY TEKNIK MED BÄTTRE GRAFIK OCH SÅ KOMMER DET UPP EN JÄVLA HITLER GRAFIK!

Tirky Tirky. Waw äger. Mw2 är ett halv färdigt spel mad massa bugar och problem. och de har gjort online läget för eneklt som Mw2 är ren skit.


Med buggar, glitches och allmänna problem så vinner MW2. Men WaW's grafik gjorde dom dålig med flit. Dom la såna prickar i grafiken. Svårt att säga, men det kändes ungefär såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=PFbCGT_AWBI
Heltjävla random.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

02/05 -10 11:55 Kazeko

Kazeko

3474 XP 135 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Kazeko skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag har också en CoD klubb och var dock den första som skapade en.. tror jag.

OnT: Ser fram emot att köpa det. Men för gudsskull Treyarch .. GÖR INTE ETT SPEL SOM LIKNAR COD 5 FÖR DET VAR DET SISTA SÄMSTA SPELET SOM JAG NÅGONSIN KOMMER SPELA! TRODDE DOM HADE FÅTT NY TEKNIK MED BÄTTRE GRAFIK OCH SÅ KOMMER DET UPP EN JÄVLA HITLER GRAFIK!

Tirky Tirky. Waw äger. Mw2 är ett halv färdigt spel mad massa bugar och problem. och de har gjort online läget för eneklt som Mw2 är ren skit.


Med buggar, glitches och allmänna problem så vinner MW2. Men WaW's grafik gjorde dom dålig med flit. Dom la såna prickar i grafiken. Svårt att säga, men det kändes ungefär såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=PFbCGT_AWBI
Heltjävla random.

Grafiken gör inte ett spel bra gameplayet gör det bra. Och waw grafik anpsar sig till andra världs kriget som det ser bra ut waw skulle inte passat med samma grafik motor som mw.

"Detta inlägg skall betraktas som ett...
...kulturhistoriskt dokument...
...och bör därför inte smygmodereras..."

02/05 -10 18:27 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Kommer nog köpa. (:

02/05 -10 19:27 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Kazeko skrev:
UnlimitedDri skrev:
Kazeko skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag har också en CoD klubb och var dock den första som skapade en.. tror jag.

OnT: Ser fram emot att köpa det. Men för gudsskull Treyarch .. GÖR INTE ETT SPEL SOM LIKNAR COD 5 FÖR DET VAR DET SISTA SÄMSTA SPELET SOM JAG NÅGONSIN KOMMER SPELA! TRODDE DOM HADE FÅTT NY TEKNIK MED BÄTTRE GRAFIK OCH SÅ KOMMER DET UPP EN JÄVLA HITLER GRAFIK!

Tirky Tirky. Waw äger. Mw2 är ett halv färdigt spel mad massa bugar och problem. och de har gjort online läget för eneklt som Mw2 är ren skit.


Med buggar, glitches och allmänna problem så vinner MW2. Men WaW's grafik gjorde dom dålig med flit. Dom la såna prickar i grafiken. Svårt att säga, men det kändes ungefär såhär:
http://www.youtube.com/watch?v=PFbCGT_AWBI
Heltjävla random.

Grafiken gör inte ett spel bra gameplayet gör det bra. Och waw grafik anpsar sig till andra världs kriget som det ser bra ut waw skulle inte passat med samma grafik motor som mw.


Okej, Grufalo din jävla professor :A
Skiteri, ett bra spel ska ha bra grafik också. Ett roligt gameplay blir roligt om man OCKSÅ har bra grafik. Då blir det ju roligare. Som Bad Company 2.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

02/05 -10 20:04 Kazeko

Kazeko

3474 XP 135 inlägg

Crysis har jävligt bra grafik men spelet suger tirky.

"Detta inlägg skall betraktas som ett...
...kulturhistoriskt dokument...
...och bör därför inte smygmodereras..."

02/05 -10 20:31 potatis

potatis

3602 XP 65 inlägg

[i]Call of Duty: Modern Warfare 2 var ju inte så lyckat enligt mig, men WaW var ännu sämre... Black Ops ser väl okej ut, men ifall det är gammaldags så kommer det väl vara lika dåligt som WaW. Call of Duty 4: Modern Warfare är det ENDA bra spelet i serien, då man aldrig kan tröttna på det...

Jag åt, Jag hatade, Jag förlorade!
Dator, Xbox 360, PSP och PS2. Vad mer behöver man?
CSS pro, naat!

03/05 -10 14:33 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

potatis skrev:
[i]Call of Duty: Modern Warfare 2 var ju inte så lyckat enligt mig, men WaW var ännu sämre... Black Ops ser väl okej ut, men ifall det är gammaldags så kommer det väl vara lika dåligt som WaW. Call of Duty 4: Modern Warfare är det ENDA bra spelet i serien, då man aldrig kan tröttna på det...

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

03/05 -10 14:34 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Kazeko skrev:
Crysis har jävligt bra grafik men spelet suger tirky.


Du suger. Jag sa inte att ett spel ENDAST blir bra genom okej grafik. Men det blir BÄTTRE och ROLIGARE med bra grafik. Förstår du vad jag menar eller ska jag skriva med stora bokstäveRR?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar