Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

11/07 -10 14:11 hyperaktiv

hyperaktiv

1267 XP 166 inlägg

JUN_92 skrev:
de e inget fel på negrar alla borde ha en

Haha :P

http://thatlifeisme.blogspot.com/
http://dubluu.blogspot.com/

11/07 -10 14:33 JUN_92

JUN_92

410 XP 5 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Det finns väldigt många som (som Ramo sa) hatar invandrare men säger ingenting framför dom, men istället går in på Flashback och skapar trådar där dem skriver att invandrare gör det och det. Varför vågar dom inte säga det framför en då? Nej, för dom vet att det blir bråk och det vill dom undvika. Så hälften av alla som var emot invandrarna vågar inte ens öppna munnen och säga hej till dom i verkligheten för dom är rädda att få sina mjölktänder och bl.a hela käken bruten om dom säger något rasistiskt. Men här, bakom skärmen leker dom Internet-Rambo och säger vad dom tycker för dom känner sig säkra.
Tro mig jag är själv halvt invandrare, vet inte vad man ska kalla det om man är född i Sverige och är 16 men jag vet dock att mina invandrarkompisar ofta råkar ut för rasimsm och går och plockar ut tänder på folk. Troligen för att 1 invandrare gjort något fel mot den svensken och gett svensken ett minne som lyder såhär ''Alla invandrare försöker förstöra, om du ser någon bemöt denna person med 0% respekt'' och då hatar han plötsligt alla invandrare.

Jag har varit med om allt som ni beskriver här. Då menar jag knivattacker, misshandel och sånt. Inte för att jag varit offret, utan Rasisten .


istället lägger man sin röst på Folkfronten o ser hur asen försvinner :D

卐 卐 卐

11/07 -10 14:43 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Jaja, gitta härifrån om du tänkt leka rolig.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 14:56 JUN_92

JUN_92

410 XP 5 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Jaja, gitta härifrån om du tänkt leka rolig.


jag tänker iaf inte leka 50 cent som vissa andra :D

sen vore de ju fint om du snacka svenska så man förstår va du säger

卐 卐 卐

11/07 -10 15:03 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Majora skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P


Ojoj, här var man väldigt stor i munnen. Det är ju exakt dessa åsikter och attityder vissa invandrare har och tror att det ger dem rätten att bete sig som idioter. Detta blåses upp i media och folk tror att alla invandrare är dumma i huvudet och borde utvisas omedelbart. Detta leder sedan i sin tur till att korkade partier såsom SD växer. Men det är säkert värt det hela om man med sitt tuffa gäng sätter en "kaxig svensk" på plats. Way to go, chap!


Gäng blir det bara man är några stycken ihop. Så ''tuffa'' behöver jag inte. Du tror mig inte, okej läs min citering där jag tog med alla rån, mord, gängkrig, skottlossningar och allt med i  1 sommar!! Och du tror inte att vi kan slå skiten ur kaxiga idioter? Vi är inte mesar och säger: MEN HALLÅ, HALLÅ SLUTA! DU SÅRAR MINA KÄNSLOR HALLÅ!! Det är så jävla fegt, och vi gör slut på fienden genom att slå sönder dom som är kaxiga. Resten rör vi inte, det är inte så många som är kaxiga eller störande nuförtiden.

''Sätta en kaxig svensk på plats'', Lmao. Det är inget speciellt med dom som oftast brukar vara offer. Invandrare fattar, det är svenskarna som säger saker till mina vänner som får dom att slå sönder dom. Sen att dom ibland säger saker till mig är för att dom tror att jag alltid är som dom och eftersom jag halvt ser ut som dem.

Som avslut säger jag att vi går inte på utan anledning, men när det finns någon så låter vi den inte spillas. Det är det, och att vi slår kaxiga idioter gör oss inte till invandrare de heller, om du nu också är rasist som inte vågar säga något IRL utan bara ''rasisterar'' här.


Jag är inte rasist, det jag inte tål är idioter och idiotin ser ingen skillnad på hudfärg eller etnicitet. Givetvis finns det Svenskar som skulle behöva fundera över vad de håller på med, men nej, det ger ingen rätten att slå ner dem för att "lära dem ett läxa". Sådant sköter polisen. Fungerar inte polisen? Då får man lösa det problemet och inte skapa någon slags anarki där alla har rätt att ta lagen i egna händer.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

11/07 -10 16:38 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Okej, det var din sista utväg. Men alla bryter lagen någon gång. Det var säkert inte länge sen du gjorde nåt som man inte får göra. Så det är inga problem där.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 16:39 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Okej, det var din sista utväg. Men alla bryter lagen någon gång. Det var säkert inte länge sen du gjorde nåt som man inte får göra. Så det är inga problem där.


Va? Så man får bryta mot lagen bara för att "alla gör det någon gång"?

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

11/07 -10 17:21 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Majora skrev:
UnlimitedDri skrev:
Majora skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P


Ojoj, här var man väldigt stor i munnen. Det är ju exakt dessa åsikter och attityder vissa invandrare har och tror att det ger dem rätten att bete sig som idioter. Detta blåses upp i media och folk tror att alla invandrare är dumma i huvudet och borde utvisas omedelbart. Detta leder sedan i sin tur till att korkade partier såsom SD växer. Men det är säkert värt det hela om man med sitt tuffa gäng sätter en "kaxig svensk" på plats. Way to go, chap!


Gäng blir det bara man är några stycken ihop. Så ''tuffa'' behöver jag inte. Du tror mig inte, okej läs min citering där jag tog med alla rån, mord, gängkrig, skottlossningar och allt med i  1 sommar!! Och du tror inte att vi kan slå skiten ur kaxiga idioter? Vi är inte mesar och säger: MEN HALLÅ, HALLÅ SLUTA! DU SÅRAR MINA KÄNSLOR HALLÅ!! Det är så jävla fegt, och vi gör slut på fienden genom att slå sönder dom som är kaxiga. Resten rör vi inte, det är inte så många som är kaxiga eller störande nuförtiden.

''Sätta en kaxig svensk på plats'', Lmao. Det är inget speciellt med dom som oftast brukar vara offer. Invandrare fattar, det är svenskarna som säger saker till mina vänner som får dom att slå sönder dom. Sen att dom ibland säger saker till mig är för att dom tror att jag alltid är som dom och eftersom jag halvt ser ut som dem.

Som avslut säger jag att vi går inte på utan anledning, men när det finns någon så låter vi den inte spillas. Det är det, och att vi slår kaxiga idioter gör oss inte till invandrare de heller, om du nu också är rasist som inte vågar säga något IRL utan bara ''rasisterar'' här.


Jag är inte rasist, det jag inte tål är idioter och idiotin ser ingen skillnad på hudfärg eller etnicitet. Givetvis finns det Svenskar som skulle behöva fundera över vad de håller på med, men nej, det ger ingen rätten att slå ner dem för att "lära dem ett läxa". Sådant sköter polisen. Fungerar inte polisen? Då får man lösa det problemet och inte skapa någon slags anarki där alla har rätt att ta lagen i egna händer.

Ja som Majora redan uttalat så bara för nån är kaxig så ska man slå ner den?
Då blir ju bara området värre. Och det alla 4,5Miljoner svenskar är rasister är nog inte sant.

11/07 -10 17:44 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Okej, det var din sista utväg. Men alla bryter lagen någon gång. Det var säkert inte länge sen du gjorde nåt som man inte får göra. Så det är inga problem där.


Inte för att det har någon relevans men jag är en snäll gosse med fläckfritt register, och nej, bryter man mot lagen ska man bli straffad för det, på ett lagligt vis. Det svenska samhället har ett utomordentligt rättssystem som man bör följa istället för att slå in pannbenet på någon för att denne är "kaxig".

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

11/07 -10 18:04 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Nej. Men det är fortfarande väldigt vanligt även för dem som inte sysslar med sånt.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 18:08 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

ramo skrev:

JUN_92 a.k.a troll.

Snygg press. Speciellt Hitler-skämten etc. Du borde stanna kvar här på fuska. Inte för att jag tror att du får stanna kvar här så längre till. Sen vill jag gärna att du förbättrar din grammatik innan du ger dig på någon annan. Antingen det eller utvisas från Sverige.


Okej, det var din sista utväg. Men alla bryter lagen någon gång. Det var säkert inte länge sen du gjorde nåt som man inte får göra. Så det är inga problem där.

Skillnad på att sno godis eller ladda ner material som är skyddade än att misshandla folk.

Sen får du gärna tänka på varför det är så stora skillnaden mellan områden med gäng-mentaliteten samt med de som inte har någon.

Det är inte i hela Sverige dumma idiot. Jag snackar om i mitt område ifall du syftar på ovanstående inlägg.

Han påstod att Sverige har det bra som det är nu, när Sverige toppar i olika listor inom våldtäkter, bränder på privata samt offentliga ägodelar etc.

Du är idioten. Jag misstänker även JUN_92. (kanske en flashback soldat från I&I?)


Det är inte skillnad på något av dem 2 första. För båda bryter mot någon regel.

- Sen med misshandel, så sa jag att det sker då folk säger saker till oss som vi inte gillar. Jag nämde också att det inte sker så ofta, men när det sker så har personen antagligen gjort oss riktigt arga. Så vi slår inte utan anledning, så det finns alltid anledning.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 18:11 JUN_92

JUN_92

410 XP 5 inlägg

ramo skrev:

JUN_92 a.k.a troll.

Snygg press. Speciellt Hitler-skämten etc. Du borde stanna kvar här på fuska. Inte för att jag tror att du får stanna kvar här så längre till. Sen vill jag gärna att du förbättrar din grammatik innan du ger dig på någon annan. Antingen det eller utvisas från Sverige.


Okej, det var din sista utväg. Men alla bryter lagen någon gång. Det var säkert inte länge sen du gjorde nåt som man inte får göra. Så det är inga problem där.

Skillnad på att sno godis eller ladda ner material som är skyddade än att misshandla folk.

Sen får du gärna tänka på varför det är så stora skillnaden mellan områden med gäng-mentaliteten samt med de som inte har någon.

Det är inte i hela Sverige dumma idiot. Jag snackar om i mitt område ifall du syftar på ovanstående inlägg.

Han påstod att Sverige har det bra som det är nu, när Sverige toppar i olika listor inom våldtäkter, bränder på privata samt offentliga ägodelar etc.

Du är idioten. Jag misstänker även JUN_92. (kanske en flashback soldat från I&I?)


skämten är från flashback så det är mycket möjligt att vissa är felstavade.

är det några av inläggen som är felstavade eller innehåller gramatiska fel ber jag om ursäkt hoppas min åsikt gått fram ändå :D

utöver det tack för feedback ,ska kolla igenom min presentation finns säkert plats för förbättring

卐 卐 卐

11/07 -10 18:53 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

UnlimitedDri skrev:
GoldenMew skrev:

Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra.


Gillar du att din förort ser ut som den gör, att det är ett laglöst kaos, eller varför tycker du att det borde vara mer rån?
För det är det som blir effekten när folk skräms bort från att vittna, det kommer bara att öka.
Eller tycker du att vissa förtjänar att få råna folk?
Förklara hur du resonerar.


Det är ingen som vittnar ändå, och vi är vana det gör inget -.-


Det där svarade inte på min fråga.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

11/07 -10 19:08 FloodZ

FloodZ

429 XP 13 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P



Och du är så jävla cool! Don't hurt me, please.

11/07 -10 22:36 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Floodz, det va ba något jag kom på med hjälp av texten under min profil.

GoldenMew: Sorry, läste inte hela inlägget.. och rånen sker bara mot bussar som kommer in i området, så det finns ingenting jag kan svara mer på.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar