Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

02/07 -10 21:39 Fraytus

Fraytus

3024 XP 1419 inlägg

Som vissa har sagt, att dra en kamm (Osäker om det stavas så ololo) över alla är dumt.

AKTA! HAJ
Och så är det bara Zlatan som simmar på rygg. ;PpP

06/07 -10 19:39 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

ramo skrev:

Du ville ha svar på en speciell fråga som mest rör mig.

Hur vet de att de har blivit utsatt för rasism? Häver folk ut rasistiska uttalande i det offentliga?

Tack för den fina bevisningen.

Seriös, det där är inget bra sätt att fortsätta en diskussion. Du kom fram med flera konstiga påstående så som;

- Människor, jag antar svenskar?, som är kaxiga mot dig vilket ledder till att du vill spöa upp dem. Du nämnde en person som du slog sönder två gånger och visade upp ett konstigt sida av dig när du påstod att man är feg och patetisk om man ringer till polisen. Varför är man feg?

- Kan du stödja din teori om att alla svenskar är rasister? Hur kommer det sig att främlingsfientliga partier knappt få 1 procent av alla röster? Kan du förklara det? Din teori är helt makalös och hängarlös. Snarare dina fördomar om svenskar, eller? I och med att du bor i ett område som endast av ungefär 10% svenskar, iaf enligt dina mallar.

Det är skillnad på "upplevd rasism" och "verklig rasism".


Du vet mycket väl svaret på detta: ''Du nämnde en person som du slog sönder två gånger och visade upp ett konstigt sida av dig när du påstod att man är feg och patetisk om man ringer till polisen. Varför är man feg?''

- För när jag skrev detta sa jag ju också att han retade upp mig, och visste att om jag slog han så kunde han vända sig till polisen direkt, antagligen för att jag var invadrare i hans ögon. Det står ju för i helvete direkt under, men det är som du säger att du vill fortsätta en diskussion, men det är så jävla störnade när du skriver något utan att ta med nästa rad. Det är så jävla typiskt Fuskisar asså, o fyfan.

O jag umgås med svenskar mer än invandrare, tänk på skolan, men ja du kanske är tvungen att umgås bara med svenskar.. fråga mig inte varför, men jag tror det så med dig. Du är störd om du verkligen citerar just denna raden. Det är bara något konstigt jag tror..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

07/07 -10 15:49 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Det finns väldigt många som (som Ramo sa) hatar invandrare men säger ingenting framför dom, men istället går in på Flashback och skapar trådar där dem skriver att invandrare gör det och det. Varför vågar dom inte säga det framför en då? Nej, för dom vet att det blir bråk och det vill dom undvika. Så hälften av alla som var emot invandrarna vågar inte ens öppna munnen och säga hej till dom i verkligheten för dom är rädda att få sina mjölktänder och bl.a hela käken bruten om dom säger något rasistiskt. Men här, bakom skärmen leker dom Internet-Rambo och säger vad dom tycker för dom känner sig säkra.
Tro mig jag är själv halvt invandrare, vet inte vad man ska kalla det om man är född i Sverige och är 16 men jag vet dock att mina invandrarkompisar ofta råkar ut för rasimsm och går och plockar ut tänder på folk. Troligen för att 1 invandrare gjort något fel mot den svensken och gett svensken ett minne som lyder såhär ''Alla invandrare försöker förstöra, om du ser någon bemöt denna person med 0% respekt'' och då hatar han plötsligt alla invandrare.

Jag har varit med om allt som ni beskriver här. Då menar jag knivattacker, misshandel och sånt. Inte för att jag varit offret, utan Rasisten .

För att de som är så pass radikala känner till att de kommer bli hotade eller misshandlade om de säger sina åsikter offentligt.

7 år på fuska.nu

08/07 -10 18:28 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Tyvärr, syftar du på mina vänner så kan jag säga att det kommer inga hot. Utan 3 varningar, ALLTID. Vi har kommit överens om det nu, på grund av alla fights vi hamnat i. I dom 3 varningarna kommer det inte 1 ända litet hot i, utan vi säger stick här ifrån medans du kan? Det är väl inget?
Men efter dom 3 varningarna så har man sån tur om man kommer undan just då.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

08/07 -10 22:36 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Kan man inte vara mer sofistikerade, okej någon retar upp en. Men behöver man slå ner honom för det? Kan man inte bara gå därifrån?
Våld löser aldrig något!

08/07 -10 23:29 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Tillräckligt mycket gör tydligen det har jag märkt, och det räcker inte med att gå där ifrån. Personen fortsätter såklart. Lite våld skapar mer problem, tillräckligt mycket tar slut på problemet direkt..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

10/07 -10 19:27 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jaså, polisen blandas in men löses problemet då? då fortsätter han/hon ju bara mer!

10/07 -10 21:36 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 01:11 JUN_92

JUN_92

410 XP 5 inlägg

de e inget fel på negrar alla borde ha en

卐 卐 卐

11/07 -10 04:01 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra.


Gillar du att din förort ser ut som den gör, att det är ett laglöst kaos, eller varför tycker du att det borde vara mer rån?
För det är det som blir effekten när folk skräms bort från att vittna, det kommer bara att öka.
Eller tycker du att vissa förtjänar att få råna folk?
Förklara hur du resonerar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

11/07 -10 04:09 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P


Ojoj, här var man väldigt stor i munnen. Det är ju exakt dessa åsikter och attityder vissa invandrare har och tror att det ger dem rätten att bete sig som idioter. Detta blåses upp i media och folk tror att alla invandrare är dumma i huvudet och borde utvisas omedelbart. Detta leder sedan i sin tur till att korkade partier såsom SD växer. Men det är säkert värt det hela om man med sitt tuffa gäng sätter en "kaxig svensk" på plats. Way to go, chap!

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

11/07 -10 10:57 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

GoldenMew skrev:

Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra.


Gillar du att din förort ser ut som den gör, att det är ett laglöst kaos, eller varför tycker du att det borde vara mer rån?
För det är det som blir effekten när folk skräms bort från att vittna, det kommer bara att öka.
Eller tycker du att vissa förtjänar att få råna folk?
Förklara hur du resonerar.


Det är ingen som vittnar ändå, och vi är vana det gör inget -.-

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 11:05 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Majora skrev:
UnlimitedDri skrev:
Jag bryr mig inte ett piss om aynaziz. Det som stör mig ännu mer är att folk går och vittnar till rån och sånt när dom inte har ett skit med saken att göra. Dom lägger näsan i blöt och vissa dör för att dom snitchat. Samma sak med folk som går runt och ser saker och springer till läraren och säger vart ändå litet ord när personen inte har ett skit med saken att göra. Det är också ett bra exempel på varför mina homiez ständigt hamnar i fights med folk.

Men som sagt .. We don't forget, We don't forgive don't fuck with us and we will let you live, and dont think u can hide cuz we arrive in front of your house and make sure you dont survive :P


Ojoj, här var man väldigt stor i munnen. Det är ju exakt dessa åsikter och attityder vissa invandrare har och tror att det ger dem rätten att bete sig som idioter. Detta blåses upp i media och folk tror att alla invandrare är dumma i huvudet och borde utvisas omedelbart. Detta leder sedan i sin tur till att korkade partier såsom SD växer. Men det är säkert värt det hela om man med sitt tuffa gäng sätter en "kaxig svensk" på plats. Way to go, chap!


Gäng blir det bara man är några stycken ihop. Så ''tuffa'' behöver jag inte. Du tror mig inte, okej läs min citering där jag tog med alla rån, mord, gängkrig, skottlossningar och allt med i  1 sommar!! Och du tror inte att vi kan slå skiten ur kaxiga idioter? Vi är inte mesar och säger: MEN HALLÅ, HALLÅ SLUTA! DU SÅRAR MINA KÄNSLOR HALLÅ!! Det är så jävla fegt, och vi gör slut på fienden genom att slå sönder dom som är kaxiga. Resten rör vi inte, det är inte så många som är kaxiga eller störande nuförtiden.

''Sätta en kaxig svensk på plats'', Lmao. Det är inget speciellt med dom som oftast brukar vara offer. Invandrare fattar, det är svenskarna som säger saker till mina vänner som får dom att slå sönder dom. Sen att dom ibland säger saker till mig är för att dom tror att jag alltid är som dom och eftersom jag halvt ser ut som dem.

Som avslut säger jag att vi går inte på utan anledning, men när det finns någon så låter vi den inte spillas. Det är det, och att vi slår kaxiga idioter gör oss inte till invandrare de heller, om du nu också är rasist som inte vågar säga något IRL utan bara ''rasisterar'' här.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/07 -10 11:20 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

UnlimitedDri säger att hälften av alla svenskar är rasister, det är en fördöm du har, en rasistisk fördom. Det är inte bara svenskar som kan vara rasister, så du vet. Ta inte det här personligt, men måste klämma in lite fakta.



Jag tycker att det är bra i Sverige som det är nu.

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

11/07 -10 12:44 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Det är inte i hela Sverige dumma idiot. Jag snackar om i mitt område ifall du syftar på ovanstående inlägg.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar