Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

Svara
03/03 -10 17:56 season

season

1866 XP 216 inlägg

Tycker ni att det är rätt att sverige tar imot invandrare?
Hörde ett lite kul citat en gång, det löd såhär;"När ska sveriges regering växa upp och förstå att X antal invandrare inte kan leva på socialbidrag, de ruinerar sverige".

Diskutera!



1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r3411y n33d 70 g37 14!d.

03/03 -10 18:19 oblivionluve

oblivionluve

3274 XP 440 inlägg

Jag tycker att vi kan ta in invandrare, så länge det inte blir för mycket, dom som endast är här och försöker sätta eld på bilar, kan dra hem istället. Oj oj oj, AFTONBLADET EXTRA: Invandrare blev kallat neger!!
Så sjukt löjligt, skulle det bli samma sak om någon kallade en svensk svennejävel eller liknande?, Ne, skulle inte tro det. Tar upp våra lägenheter så nyexaminerade ungdomar får leta 6-12 månader för en. Folk gör feta debatter om att Svenskar är nazister och Rasister, Ni vet vad resten av världen kallar oss?: Islam nation.



Ne, slut på löjligheterna.

Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330 Case

04/03 -10 20:46 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Nahkzul skrev:
Deras attityder kan dom lämna i sina gamla länder. Här ska de för fan anpassa sig efter våra regler och lagar.


+1

------------------------------

Visst har rätt till tro men tycker nog allt att man inte ska bygga några fler religiösa byggnader. I sådana fall får de som vill ha hosta upp pengar till de

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

04/03 -10 21:37 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

oblivionluve skrev:
Jag tycker att vi kan ta in invandrare, så länge det inte blir för mycket, dom som endast är här och försöker sätta eld på bilar, kan dra hem istället. Oj oj oj, AFTONBLADET EXTRA: Invandrare blev kallat neger!!
Så sjukt löjligt, skulle det bli samma sak om någon kallade en svensk svennejävel eller liknande?, Ne, skulle inte tro det. Tar upp våra lägenheter så nyexaminerade ungdomar får leta 6-12 månader för en. Folk gör feta debatter om att Svenskar är nazister och Rasister, Ni vet vad resten av världen kallar oss?: Islam nation.



Ne, slut på löjligheterna.

kunde inte ha skrivit det bättre själv

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

05/03 -10 19:41 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Troll eller dum i huvudet?

Sorligt i såfall att han skämmer ut sig själv och undrar varför folk har emot en

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

05/03 -10 21:03 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Personangrepp och rasism bortrensat.
Var dessutom snälla och håll er till topic.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

05/03 -10 22:19 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


btw runt 90% av alla svenskar har något icke-svenskt blod i sig

Om man nu ska lämna gårdagens vetenskap så vet man nuförtiden att blod inte ärvs vidare.

Dessutom har det skett åtskilliga mutationer som har präglat vårt lands befolkning, en mindre evolution som inte sker på en fjortondagars illegal människosmugglings-färja. Dessutom har vi en inhemsk kultur som har förändrats ända sen vi bosatte oss på den skandinaviska halvön, som de flesta ickeskandinaviska invandrare, vare sig de ville eller inte, har svårt att ta till sig.

Vad jag tycker om dem och deras dominanta gener tillsammans med deras blondin-craving hör nog tyvärr inte hit. Men det finns politiska anledningar till att jag inte gillar invandringen också, tro mig.

Have I ever told you the definition of insanity?

06/03 -10 12:23 season

season

1866 XP 216 inlägg

henjan skrev:
EXODUS skrev:
Sverige tar in för mycket medan Finland för lite, vilket är bättre tycker du?

Tycker Finland släpper in för mycket invandrare . vill först säga att jag har inget emot riktiga europeer, europeer tycker jag det är okej att komma in i vissa mängder.
tycker man borde bygga en mur runt hela europa o låta vissa komma in(europeer) och skjuta ihjäl andra som försöker smita in.


Så kan man också göra.

1f y0u c4n r34d 7h15 y0u r3411y n33d 70 g37 14!d.

07/03 -10 17:57 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Med vilken rätt, min primitiva vän. Med vilken rätt har ni rätt att döda allt som ni inte finner något värde i? Varför denna äckliga syn på människor?

Tja, om det vore som han säger så skulle de bryta mot en internationell lag, och den lagen råkar leda till dödsstraff. Ser själv inget fel med det.

Vänta lite... är inte eran officiella ursäkt att de endast lever på Socialbidrag? Bestäm er nu. Och hur ska de annars försörja sig? Ni klagar ju i vilket fall oavsett hur de försörjer sig.

Mao, det är ju därför debatterar om (minskad) invandring.

Sen kan jag inte förmå mig att förstå varför iranier och sånt kryper fram som myror för att tillsammans protestera mot saker som t.ex. vem som vann ett val i deras hemland. För fasen, om de bryr er så mycket, flytta tillbaks? Ni bor i Sverige nu?

Sen skulle jag gärna vilja se en fullständig rapport om hur många brott som begås av vem eller vilka. Min uppfattning är ju trots allt att invandrare står för en större del av brotten än vad man vill erkänna. Det känns som att så fort jag öppnar tidningen vid frukostbordet hittar jag de största (vålds)brotten - Begådda av invandrare.

Have I ever told you the definition of insanity?

07/03 -10 19:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

henjan skrev:
EXODUS skrev:
Sverige tar in för mycket medan Finland för lite, vilket är bättre tycker du?

Tycker Finland släpper in för mycket invandrare . vill först säga att jag har inget emot riktiga europeer, europeer tycker jag det är okej att komma in i vissa mängder.
tycker man borde bygga en mur runt hela europa o låta vissa komma in(europeer) och skjuta ihjäl andra som försöker smita in.



Hoppas du inte blir Statsminister, för din skull. Du kommer vara poppis. Har inget emot de, men de har lite kostig attidyd, t.ex jjag var hos en polare och då var det två barn i 5-årsåldern ute (invandrare) och bråkar, den ena kille råkar träffa den andra med handen, då kommer den träffade killens mamma ut och det är inget "Oj, hur gick det?" eller "Nu får du faktiskt be om ursäkt!" ne de va; "Va står du där och är ledsen för!?!?!?!?!? Han slog dig så nu ska du gå och slå han!" Lite konstigt....

07/03 -10 20:49 RyoBakura

RyoBakura

2252 XP 479 inlägg

Självklart tycker jag att människor är viktigare än denna fåniga nationalism och smygrasism. Några frågor?

Moderator? Om möjligt, ta bort detta konto.

07/03 -10 20:54 TCP

TCP

2241 XP 40 inlägg

Danne_00 skrev:

Med vilken rätt, min primitiva vän. Med vilken rätt har ni rätt att döda allt som ni inte finner något värde i? Varför denna äckliga syn på människor?

Tja, om det vore som han säger så skulle de bryta mot en internationell lag, och den lagen råkar leda till dödsstraff. Ser själv inget fel med det.

Vänta lite... är inte eran officiella ursäkt att de endast lever på Socialbidrag? Bestäm er nu. Och hur ska de annars försörja sig? Ni klagar ju i vilket fall oavsett hur de försörjer sig.

Mao, det är ju därför debatterar om (minskad) invandring.

Sen kan jag inte förmå mig att förstå varför iranier och sånt kryper fram som myror för att tillsammans protestera mot saker som t.ex. vem som vann ett val i deras hemland. För fasen, om de bryr er så mycket, flytta tillbaks? Ni bor i Sverige nu?

Sen skulle jag gärna vilja se en fullständig rapport om hur många brott som begås av vem eller vilka. Min uppfattning är ju trots allt att invandrare står för en större del av brotten än vad man vill erkänna. Det känns som att så fort jag öppnar tidningen vid frukostbordet hittar jag de största (vålds)brotten - Begådda av invandrare.


De är många som bor här för de har inget annat val. De flesta har också släkt och familj kvar de landet de kom från.

Känns? Tidningen? En känsel och tidningar är urusel att använda som statisk då de bara skriver om några av 1 399 096 brott som blir anmälda i Sverige.

PC: Powercolor 6970, Gigabyte 6990, Intel I7 3820 @4,3Ghz, Intel 520 250GB, Asrock extreme 7, Silverstone tj-11, Vattenkyling med 120+480 rad.

07/03 -10 21:16 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

TCP skrev:
Danne_00 skrev:

Med vilken rätt, min primitiva vän. Med vilken rätt har ni rätt att döda allt som ni inte finner något värde i? Varför denna äckliga syn på människor?

Tja, om det vore som han säger så skulle de bryta mot en internationell lag, och den lagen råkar leda till dödsstraff. Ser själv inget fel med det.

Vänta lite... är inte eran officiella ursäkt att de endast lever på Socialbidrag? Bestäm er nu. Och hur ska de annars försörja sig? Ni klagar ju i vilket fall oavsett hur de försörjer sig.

Mao, det är ju därför debatterar om (minskad) invandring.

Sen kan jag inte förmå mig att förstå varför iranier och sånt kryper fram som myror för att tillsammans protestera mot saker som t.ex. vem som vann ett val i deras hemland. För fasen, om de bryr er så mycket, flytta tillbaks? Ni bor i Sverige nu?

Sen skulle jag gärna vilja se en fullständig rapport om hur många brott som begås av vem eller vilka. Min uppfattning är ju trots allt att invandrare står för en större del av brotten än vad man vill erkänna. Det känns som att så fort jag öppnar tidningen vid frukostbordet hittar jag de största (vålds)brotten - Begådda av invandrare.




Känns? Tidningen? En känsel och tidningar är urusel att använda som statisk då de bara skriver om några av 1 399 096 brott som blir anmälda i Sverige.


Kanske därför, han i början av inlägget skrev att han gärna skulle vilja se en fullständig rapport om hur många brott som begås av vem eller vilka.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

07/03 -10 22:44 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

En invandrare kastade godis på mig en gång, då blev jag sur, och har hänt flera gånger att invandrare sagt rasistiska saker till mig, vill de att jag ska hata dem?

Och tycker inte vi borde ta in så många som vi gör, ser ingen fördel i det för tillfället, någon kanske kan upplysa mig?

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

08/03 -10 00:05 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


En invandrare kastade godis på mig en gång, då blev jag sur, och har hänt flera gånger att invandrare sagt rasistiska saker till mig, vill de att jag ska hata dem?

Mjo, alltså, det är ju inte särskilt mycket brott som susar kring skallen på en, men de två enda brott som skett i min närhet (Folk jag känner/Min familj känner) har begåtts av invandrare. Ett var mordet i Linköping http://www.aftonbladet.se/nyheter/article525... och det andra var en av min pappas arbetskompisars dotter (Jämnårig med mig) som blev misshandlad och hotad till våldtäkt i Lidhult.

Det senare är dock ej dokumenterat för att det enligt polisen "anmäldes för sent", trots att det (Enligt pappas jobbarkompis) bara finns en enda invandrare i byn och att alla vet vem det är. Hon måste verkligen känna att polisen är till stor hjälp (Y)

Jag är medveten om att det kan vara tillfälligheter, men precis som anton antydde, det är inte mycket som händer mig, och ändå verkar allt innefatta invandrare eller invandrargäng.

vill de att jag ska hata dem?

Have I ever told you the definition of insanity?

08/03 -10 00:05 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg


En invandrare kastade godis på mig en gång, då blev jag sur, och har hänt flera gånger att invandrare sagt rasistiska saker till mig, vill de att jag ska hata dem?


Menar du helt seriöst att du tänker hata 1.2 miljoner människor pga att en snubbe kastade godis på dig en gång?
Visst har jag hört en hel del usla anledningar till rasism, men kom igen, det där är ju bara löjligt.
Jag hoppas att du skämtar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar