Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Personen ovanför mig..

11/12 -10 20:24 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Lespooo skrev:
pom vill inte att folk ska tro att han inte kan stava

Jag kan stava sluta annars anmäler jag detta till en moderator!!!!!

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

11/12 -10 20:25 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

pom kan inte stava ;P

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:27 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Lespooo skrev:
pom kan inte stava ;P

Nu har jag fått nog anmäler detta.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

11/12 -10 20:33 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

pom tror tydligen att moderatorerna kommer bry sig ;P

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:34 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Lespooo skrev:
pom tror tydligen att moderatorerna kommer bry sig ;P

Följande regler gäller i Fuska.nus forum
Trådrubriker ska vara tydliga och ge konkreta bilder av vad respektive trådar handlar om.

Skriv din tråd i rätt forum. Om tråden inte passar i något annat forum så går det att posta den i underforumet "Annat" i Allmänt snack.

Håll dig till trådarnas huvudsakliga ämnen.

Missbruk av citatfunktionen är inte tillåtet. Detta innefattar att citera falskt (ändra på texten man citerar) samt att citera onödigt långa inlägg.

Du får inte avslöja viktiga moment i spel utan att varna först. Täck gärna över din text med [spoiler].

Det är förbjudet att skriva i gamla trådar som det inte skrivits i på månader och som saknar någon form av relevans, om det inte finns någon bra anledning till det.

Skriv inte två inlägg i rad i samma tråd om det inte finns någon bra anledning till det.

Kolla alltid de klistrade trådarna i ett forum innan du postar, om det finns några det vill säga, då det ibland kan hända att vissa forum har speciella regler.

Diskutera inte moderatorers modereringsbeslut i tråden där det skedde, om du vill överklaga det så gör det via meddelande med moderatorn ifråga.

Be aldrig om modereringsbeslut för en tråd i själva tråden, anmäl eventuella regelbrytande inlägg, och/eller skicka ett meddelande till en moderator.

Kommentera inte medlemmars språkfel i forumet.

Det är förbjudet att korsposta (korspostning betyder att man postar samma tråd eller inlägg i olika forum eller trådar).

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

11/12 -10 20:36 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

so?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:37 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Näst längst ner, Kommentera inte medlemmars språkfel i forumet.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

11/12 -10 20:38 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

jag läste -.-'
men jag kommenterade aldrig språkfelet.

muahahha

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:42 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

huh?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:44 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Lespooo skrev:
huh?

Så du bara vet vill jag inte bråka, men jag har redan pratat med en moderator som kommer fixa detta snart.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

11/12 -10 20:45 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

hahaw du skrev att du inte skulle skriva mer i tråden ;P

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 20:47 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

okej varför frågade du inte direkt?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -10 21:05 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Plz, detta är inte någon bråk tråd. Det står också i reglerna att man inte ska bråka via forum dvs hoppa från trådens ämne. Bråk och annat får man ta via Meddelande. Så ni båda gör fel D:

Ontopic: Personen ovanför mig bråkar med personen ovanför sig.

~ Aye!

11/12 -10 22:53 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Detta är lite off men jagt det tycker att det värsta är att han tar till sig vad den andra säger till honom. Har han någon självrespekt struntar han i honom...

OnT: POM skrev Ontopic istället för OnT

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

12/12 -10 00:34 Elektricitet

Elektricitet

5290 XP 617 inlägg

Personen ovanför mig har fel, man tar inte skit.

Jag är inte rasist, utan pianist.
För jag trycker ner både svarta och vita. :D


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar