Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa spelet ni spelat??

12/03 -09 18:41 dduveterik

dduveterik

1022 XP 91 inlägg

GTAIV

CULL MUDD
OCH
CULLMUDD

12/03 -09 19:59 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

KoRnMaster skrev:
Jag fatta iaf att du ser och n00bar igen Gears of War och hörru du. Kampanjen e det enda roliga i spelet. Internet kunde man vara utan. Roligare att spela FPS online


Seriöst, lär dig läsa riktigt innan du börjar tjabba. hur dåligt är inte star wars TFU då? seriöst. GoW multiplayer är grymt, bara du som inte verkar ha någon skill ju och jag förstår varför det är tråkigt för dig, du har ju inga vänner att köra det med!  Lol att jag inte tänkte på det innan. Idiot.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

13/03 -09 13:36 Kike_Man97

Kike_Man97

4944 XP 270 inlägg

GTA IV ´så klart

13/03 -09 21:11 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
Jag fatta iaf att du ser och n00bar igen Gears of War och hörru du. Kampanjen e det enda roliga i spelet. Internet kunde man vara utan. Roligare att spela FPS online


Seriöst, lär dig läsa riktigt innan du börjar tjabba. hur dåligt är inte star wars TFU då? seriöst. GoW multiplayer är grymt, bara du som inte verkar ha någon skill ju och jag förstår varför det är tråkigt för dig, du har ju inga vänner att köra det med!  Lol att jag inte tänkte på det innan. Idiot.


GoW multiplayer kul? CoD är mycket roligare och jag fattar varför playstation spelare och PC spelare inte vill ha GoW. 1an på PC sög ju. Och varför man ska köpa 360 är inte(För att GoW finns på 360) och jag har max på min live. Du kan ju försöka adda mig. Förresten vem vill ha en n00b som vän. Och jag har många vänner i verkligheten. Inget man måste bevisa för personer som är inne här 24 7 precis. Person without life. Många av mina vänner har live. Jag kan invita dig med sex av mina vänner i ett live party. Idioten i detta fallet är du. GOW kan ju PC spelare och playstation spelare vara utan och man fatta lätt varför. Det suger=/ Inse det någon jävla gång
:

PC´s version var dåligt gjort ja men det var inte epic games som gjorde den. Vi kan mötas i GoW om du vill gamertaget är Faceless Anton. Vad har det här med vänenr att göra, är ganska säker på att jag har fler vänner än dig.

Du har otroligt dålig svenska, är du invandrare eller?

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

13/03 -09 22:18 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
Jag fatta iaf att du ser och n00bar igen Gears of War och hörru du. Kampanjen e det enda roliga i spelet. Internet kunde man vara utan. Roligare att spela FPS online


Seriöst, lär dig läsa riktigt innan du börjar tjabba. hur dåligt är inte star wars TFU då? seriöst. GoW multiplayer är grymt, bara du som inte verkar ha någon skill ju och jag förstår varför det är tråkigt för dig, du har ju inga vänner att köra det med!  Lol att jag inte tänkte på det innan. Idiot.


GoW multiplayer kul? CoD är mycket roligare och jag fattar varför playstation spelare och PC spelare inte vill ha GoW. 1an på PC sög ju. Och varför man ska köpa 360 är inte(För att GoW finns på 360) och jag har max på min live. Du kan ju försöka adda mig. Förresten vem vill ha en n00b som vän. Och jag har många vänner i verkligheten. Inget man måste bevisa för personer som är inne här 24 7 precis. Person without life. Många av mina vänner har live. Jag kan invita dig med sex av mina vänner i ett live party. Idioten i detta fallet är du. GOW kan ju PC spelare och playstation spelare vara utan och man fatta lätt varför. Det suger=/ Inse det någon jävla gång
:


Grr... arg pojke på internet. >_>

~ A winner is you!

13/03 -09 22:37 Unknowned

Unknowned

2978 XP 182 inlägg

Vad gulliga ni är när ni bråkar ^^

Våga satsa på dig själv. runka i motvind.

13/03 -09 23:03 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Shoryuken skrev:

Grr... arg pojke på internet. >_>


De är samsam eller vad han nu hette

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

14/03 -09 01:12 F3n1x

F3n1x

1322 XP 29 inlägg

[b]CoD: WaW <333

Yung Lean<3

14/03 -09 01:39 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

Mak_Elite skrev:
Shoryuken skrev:

Grr... arg pojke på internet. >_>


De är samsam eller vad han nu hette


I rest my case. =D

~ A winner is you!

14/03 -09 10:28 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

F3n1x skrev:
[b]CoD: WaW <333

När man börjar sätta hjärtan efter ett spel, då är det illa...

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

14/03 -09 18:14 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

Sooorrrow skrev:
Det bästa spelet är ju lätt Worms. :'D


Worms: World Party > Alla worms spel som någonsin gjorts. Alla dessa 3D Worms kan aldrig jämföra sig med de gamla klassikerna. =D

~ A winner is you!

15/03 -09 09:44 atm

atm

88 XP 2 inlägg

gta san andreas och gta iv :D

17/03 -09 15:30 thaioxen

thaioxen

194 XP 2 inlägg

de bästa spelen jag har spelat är: saints row, saints row 2, gtaIV ocg CoD4

17/03 -09 16:16 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
Jag fatta iaf att du ser och n00bar igen Gears of War och hörru du. Kampanjen e det enda roliga i spelet. Internet kunde man vara utan. Roligare att spela FPS online


Seriöst, lär dig läsa riktigt innan du börjar tjabba. hur dåligt är inte star wars TFU då? seriöst. GoW multiplayer är grymt, bara du som inte verkar ha någon skill ju och jag förstår varför det är tråkigt för dig, du har ju inga vänner att köra det med!  Lol att jag inte tänkte på det innan. Idiot.


GoW multiplayer kul? CoD är mycket roligare och jag fattar varför playstation spelare och PC spelare inte vill ha GoW. 1an på PC sög ju. Och varför man ska köpa 360 är inte(För att GoW finns på 360) och jag har max på min live. Du kan ju försöka adda mig. Förresten vem vill ha en n00b som vän. Och jag har många vänner i verkligheten. Inget man måste bevisa för personer som är inne här 24 7 precis. Person without life. Många av mina vänner har live. Jag kan invita dig med sex av mina vänner i ett live party. Idioten i detta fallet är du. GOW kan ju PC spelare och playstation spelare vara utan och man fatta lätt varför. Det suger=/ Inse det någon jävla gång
:

PC´s version var dåligt gjort ja men det var inte epic games som gjorde den. Vi kan mötas i GoW om du vill gamertaget är Faceless Anton. Vad har det här med vänenr att göra, är ganska säker på att jag har fler vänner än dig.

Du har otroligt dålig svenska, är du invandrare eller?


Du har otroligt dålig svenska ehO.o. Nej nu till frågan. varför i helvete skulle jag spela GoW? Jag hade lånat det av en kompis i skolan för du förstår att GoW är inget spel man betalar för. Riktiga bra spel betalar man för. Man ska ju inte gyna dåliga spel utvecklare. och en sak till vad fan spelar det för roll hur många vänner man har?


Det var ju du som började med att ta upp snacket om vänner, idiot.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

31/03 -09 16:21 mpmp

mpmp

44 XP 1 inlägg

left 4 dead :D


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar