Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

22/01 -11 21:34 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

nej nej, men jag menar bara att det stämde in i vår klass då.... men nu är det nog inte så bara det att vi killar inte orkar svara på frågor lärarna ställer till klassen fast vi kan :P

22/01 -11 21:35 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Mario1000fb skrev:
nej nej, men jag menar bara att det stämde in i vår klass då.... men nu är det nog inte så bara det att vi killar inte orkar svara på frågor lärarna ställer till klassen fast vi kan :P

Haha, i min klass vågar inte tjejerna svara på frågor så det blir vi killar som får göra det.

7 år på fuska.nu

23/01 -11 13:19 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Vår NO-lärare, ändrar sidor på proven två dagar innan, sedan får man tillbaka proven efter åtta månader då tydligen jag som skrivit mest i klassen har "skrivit för lite".

23/01 -11 18:55 Gullig

Gullig

618 XP 205 inlägg

Våran NO-lärare, hon kastar pennor på elever som inte är tysta.

Who do you think you are?
Running around leaving scars.
MANGE KOM IGEN NU!

23/01 -11 19:46 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Gullig skrev:
Våran NO-lärare, hon kastar pennor på elever som inte är tysta.

Kasta tillbaka?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

23/01 -11 19:50 GomuGomuNo

GomuGomuNo

2996 XP 468 inlägg

Gullig skrev:
Våran NO-lärare, hon kastar pennor på elever som inte är tysta.


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
?

Jag kan äta O´boy men inte fucking mjölk.

Och älgkött, det kastar man INTE!

23/01 -11 20:40 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Träslöjd läraren och Bild läraren fast bara lite... Gillar att teckna och skissa, så hon har hjälpt mig lite med mina Sonic skisser och teckningar ^^,

~ Aye!

18/05 -11 09:33 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

AoC skrev:
Min So lärare är sämst.Han har tråkiga lektion så som man somnar nästan.


Menar du inte? Jag HAR somnat på flera lektioner.

Korkad och blond har inget med varandra att göra

18/05 -11 09:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Min förra NO lärare.

''Ja har ni hört när fåglarna para sig ute i skogen nån gång, Eller kanske när älgarna parar sig. Underbara ljud.''

Riktigt konstig. Vi fick läxor varje dag. och hade vi fel på bara ett av dom bliev det IG tills man rättat det.

18/05 -11 09:41 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Jag har ingen ELAK lärare, men en sämsta lärare har jag. Min spanska lärare. Hon lovar t.ex. att vi ska se film nästa lektion. Sen när vi frågar det nästa gång säger hon bara "Va? Neej, vi ska inte se film, vi ska jobba." All blir skitsura på henne, för hon håller aldrig vad hon lovar.
Sen kan hon helt plötsligt säga i början på en lektion "Nu ska vi ha prov!" Och alla bara "VAAAA?" och protesterar.
Vi hade inte ens skrivit det i agendan ju -_-
Alla i min spanskagrupp mobbar henne lite för att hon inte kan uttala "kul" rätt(hon är spansk). Och dessutom blivit mobbad för att hon säger "I förra kapitel lärde vi oss..."
Också finns det en i min grupp som heter Jim, men hon säger Jimmy hela tiden till honom. o_O

Jag får jämt IG på mina matteprov för man ska typ ha 13 av 17 rätt för G på min mattelärares prov lol wut

En gång när vi hade hemkunskap och stekte fläsk råkade jag steka den fel och min lärare säger högt så alla hör: "Nej, nej, nej! Du gör fel!" alla som hörde står och garvar -_-
Fast min hemkunskapslärare lät inte arg, utan mer förvånad. Hon bad sedan om ursäkt för att hon hade pratat så högt. Hon är egentligen en bra lärare, och jag har respekt för henne.
Asglad för att jag inte fick den andra Hk-läraren (det finns två). Min brorsa hade henne.
Han sa att hon kunde skrika i hela salen om man lagt ett dunkslag i diskmaskinen och säga: "Vem har lagt den här?! VA?!" I detta fall var det faktiskt brorsan som hade gjort det, men det sa han inte.^^
Kommer sluta åttan snart så jag kommer aldrig att kunna ha henne som lärare. Tack och lov. =)

Okej, man kan tolka dålig lärare som två saker: Dålig i sitt arbete eller elak. I mitt fall både och.

Korkad och blond har inget med varandra att göra

22/05 -11 09:51 frida1000

frida1000

114 XP 6 inlägg

Nu har jag bytt skola men, min förra fröken skrek alltid åt mig, blandannatt för att jag inte har gjort den läxan osm jag inte fick.. :/

24/05 -11 17:22 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

stepson skrev:
idrotts läraren;
tjejer kan skolka från idrott 24/7 men är med på bad och visar sig i badkläder han blir så klart kåt och ger dem mvg.



Pedofil?

Korkad och blond har inget med varandra att göra

01/06 -11 21:09 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Mjo, Det är min förra franska lärare:
''Idag ska vi lära oss färger (börjar skriva, Röd, blå grön, gul lilla) En i min klass sa: Lilla? vadå lilla? hon sa, lila, kan du inte läsa?
Det stavas med ett l, Mariah. NEJ! JAG ÄR LÄRARE OCH JAG VET JÄVLA IDIOTHELVETE!!! Mens?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

13/12 -11 22:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

little_man skrev:
Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.

Ungefär som våran lärare!

13/12 -11 22:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

mygeneration skrev:
little_man skrev:
Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.

Ungefär som våran lärare!


Slår ju inte min första träslöjds lärare.
En kompis till mig gjorde en gigantisk penna i trä och så blev det något tjafs emellan dem. När min kompis vänder sig om för att lämna salen tar läraren pennan och kastar den men en bra kraft så att den träffar eleven i ryggen. NOTE: Vi gick i 4:an så vi var inte speciellt gamla.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar