Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Din roligast Battlefield upplevelse!

Svara
19/04 -08 19:42 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Vilken är din?

För mig var det nog en gång när jag var USA. Vi var fyra Svennisar i en låst grupp och gick och tog flaggor hela tiden. Vi var alltid ihop och alla var medics. Efter en full 64 server hade vi totalt 128 kills och 15 deaths. Totalt cirka 300 poäng.

Fan vad grymma vi var då! Alla kallade oss cheaters hela tiden. Grym upplevelse!

En annan var när jag och Nicki_Kc var i en grupp och snacka lite så kommer värsta ryssen och kaxar upp mot Nicki, lite roliga svordomar och sånt. Rätt kul att lyssna på =D



Detta är en liten hälsning

19/04 -08 19:52 123456

123456

7047 XP 239 inlägg

Min bästa upplevelse var på Ghost Town, jag fick ca 220 poäng. Hade typ 74 kills utan fusk och alla andra hade kring 60 - 90 päng (:

Kaktusar e goda
<-------- bäst
:D:D:D

19/04 -08 21:41 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Deaths? ;P

Detta är en liten hälsning

20/04 -08 08:58 123456

123456

7047 XP 239 inlägg

17 typ (:

Kaktusar e goda
<-------- bäst
:D:D:D

22/04 -08 19:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Jinnya

123456 skrev:
Min bästa upplevelse var på Ghost Town, jag fick ca 220 poäng. Hade typ 74 kills utan fusk och alla andra hade kring 60 - 90 päng (:

23/04 -08 14:59 Nicki_

Nicki_

307 XP 6 inlägg

Haha. Det var Sannerligen en Trevlig Ryss!

Jag får väll säga att det roligaste minnet jag har från bf2, är när Stewen och jag spelade fordon 64 karkand..
Vi var USMC och hade vår taktik på att aggra direkt på Fabriken.. Vi tog en ägväg och fick fabriken-flaggen vit, Jag Sprang ut och minerade hela stället. Sen fick vi en Tank emot oss, vi blev slaktade. Vi sket i Fabriken och respawnade och lekte lite vid hotell. Vi avancerade och tog falgg efter flagg.. tillslut hade bara MEC Fabrik. Det var i slutet av Ronden.. Stewen och jag forsatte mot fabrik. När vi var på en öppen väg så Mötte vi en Fullpackad APC, en Fullpackad Bil och en Tank.. Vi Bunnyhoppade framför dom som aldrig förr.
Vi Lyckades Springa och gömma oss bakom ett föremål vid fabrik flaggen. Och då hade jag kommit på att jag hade lagt alla minor där i början av ronden
Fordona jagade oss.. Våra minor räddade oss Alla fordon körde på mina minor.. Jag fick 14kills i inomloppet utav 2sekunder!
Sedan snodde vi deras fordon och Baserapade Skiten ur dom på Fabriken..

Tror jag hade Statsen på 134- 14. Tider det! ; )

Jag säger inte att jag är bäst, men jag vet ingen
som är bättre.. ^^

23/04 -08 18:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Jinnya

hehe, snyggt

23/04 -08 19:06 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Nicki_ skrev:
Haha. Det var Sannerligen en Trevlig Ryss!

Jag får väll säga att det roligaste minnet jag har från bf2, är när Stewen och jag spelade fordon 64 karkand..
Vi var USMC och hade vår taktik på att aggra direkt på Fabriken.. Vi tog en ägväg och fick fabriken-flaggen vit, Jag Sprang ut och minerade hela stället. Sen fick vi en Tank emot oss, vi blev slaktade. Vi sket i Fabriken och respawnade och lekte lite vid hotell. Vi avancerade och tog falgg efter flagg.. tillslut hade bara MEC Fabrik. Det var i slutet av Ronden.. Stewen och jag forsatte mot fabrik. När vi var på en öppen väg så Mötte vi en Fullpackad APC, en Fullpackad Bil och en Tank.. Vi Bunnyhoppade framför dom som aldrig förr.
Vi Lyckades Springa och gömma oss bakom ett föremål vid fabrik flaggen. Och då hade jag kommit på att jag hade lagt alla minor där i början av ronden
Fordona jagade oss.. Våra minor räddade oss Alla fordon körde på mina minor.. Jag fick 14kills i inomloppet utav 2sekunder!
Sedan snodde vi deras fordon och Baserapade Skiten ur dom på Fabriken..

Tror jag hade Statsen på 134- 14. Tider det! ; )
Screen från den tiden? ;DDD

Hur fan kunde Garfield dissa att ta en tank då? :OOOO

Detta är en liten hälsning

25/04 -08 16:24 Nicki_

Nicki_

307 XP 6 inlägg

little_man skrev:


Screen från den tiden? ;DDD

Hur fan kunde Garfield dissa att ta en tank då? :OOOO



Ska se om jag kan skramla upp det. Har minst 100prints. ; )

Nej, Klart inte. Dom snodde den! Vad trodde du!? x)

Jag säger inte att jag är bäst, men jag vet ingen
som är bättre.. ^^

25/04 -08 17:26 Hyperzeck

Hyperzeck

618 XP 9 inlägg

Var nog när jag satt i en pansarvagn, alla kallade mig cheater den rundan. Ungefär hela tiden. xD

Seriös, ett ord spammare bör lära sig ^^

//HZ

08/05 -08 15:49 hlnerd

hlnerd

243 XP 7 inlägg

Min knasigaste upplevelse var när jag blev bombad av artilleri så jag flög rakt i huvet på en annan spelare så han trilla ner för en byggnad och dog

10/05 -08 17:15 DAMPATTAKI

DAMPATTAKI

19 XP 1 inlägg

det roligaste upplevelsen jag var med om var när jag flög flyggplan jag tänkte göra rätt ner i marken och dö men jag kom under vattnet och flög typ i en annan värld

10/05 -08 17:36 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Nej, skojjar du?         

Detta är en liten hälsning

18/06 -08 13:25 Koongo

Koongo

6197 XP 266 inlägg

Blev tvåa i DICE's officiella klantävling för BF:Vietnam

Läs Fuskabloggen och bidra gärna med artiklar!
---> http://fuskanu.blogg.se/
http://namninsamlingemotfnumoderatorer.webb.se/

18/06 -08 18:07 Emppu202

Emppu202

3537 XP 80 inlägg

Koongo skrev:
Blev tvåa i DICE's officiella klantävling för BF:Vietnam

Mätkigt...

Själv minns jag inga bra grejjer. Eller när jag hade statsen 0-98 är väl rätt bra.

Take a look, to the sky, just before you die

18/06 -08 19:12 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Skillz Koongo ;D
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Att köra race med polare och fakenicka vär jävligt kul. Särskillt när det var en full 64 server :D

Detta är en liten hälsning


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar