Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

07/09 -07 23:09 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Ruffy du missade shaman "golden age" Då de kunde ta alla classer. De var hur många whines som helst att man skulle nerfa de. Då hände det. Nerf efter nerf. Nu e enchament ja suger. Kmr hända samma sak med warlock. Det har redan börjat typ:(

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

09/09 -07 17:25 Streamline

Streamline

1805 XP 311 inlägg

Enhancement suger ju nu. Elemental suger också. Best i PvP är ju fanimej Resto! Jag har kompisar som har svårt att ta Resto shamans, Warriors, rogues, etc.

Jag står för mitt inlägg!

Streamline - Medlem - Fuska.nu

09/09 -07 21:16 Ruffy

Ruffy

716 XP 7 inlägg

Resto är bäst i pvp ja... rogues har det inte enkelt men mages har det ganska enkelt om dom hittar counterspell knappen.. men när det kommer till healing är shamans sämst i raids och pvp >.<
paladins är bäst på långa vägar och det gör ont i mitt hjärta att veta det  :(

Hej
Rap=
Retards attempting poetry

15/09 -07 21:56 Gamerone

Gamerone

3276 XP 3 inlägg

Vet någon vad patchen heter där man får sitt porträtt att bli levande? Asså då att det rör sig. Ens ansikte är typ filmat från sidan. Såg på en film på Youtube då någon hade det...

Uhm...

17/09 -07 21:42 norules

norules

151 XP 1 inlägg

Lol Orka Betala Jag Spelar RWOW.COM Är En Gratis Private Server Men Man Måste Ha Ytorrent Eller En Annan Sak Minns Inte Vad Den Hette Men Föredrar Ytorrent Ni Borde Bli Medlem På RWOW Och Ladda Ner På Pirate Bay Bara Att Söka På RWOW På Pirate Bay :D

19/09 -07 15:28 Tell140

Tell140

315 XP 5 inlägg

Hej ja ska köpa WoW  och ska vara Night elf Druid. Vilken server är bäst om man ska träffa många andra spelare som man kan sloss mot å raida me???

19/09 -07 15:33 Tell140

Tell140

315 XP 5 inlägg

eller ska jag vara blood elf
     

20/09 -07 19:21 Qroelle

Qroelle

1076 XP 26 inlägg

du vet att du ska köpa både burning crusade och det första va och sen ett kort.....
de blir mycket pengar

Köp destroy all humans....
Upplev ett riktigt äventyr...
Genom att spränga människors huvuden....

20/09 -07 20:37 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

700-800 kr.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

23/09 -07 14:18 Ruffy

Ruffy

716 XP 7 inlägg

typ 700 kr är inte så mkt >.<. sen finns det inte en specifik server man ska gå in på. men det finns många svenskar på servern shattered hand eller ragnaros sen var det nån mer som jag inte minns namnet på :P. men lira horde för att det finns mer nybörjare på alliance sidan >=) så en bra start är att vara horde  .

Hej
Rap=
Retards attempting poetry

23/09 -07 15:31 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

Ragnaros .. ja det är sant en riktig bra server där spelar alla mina kompisar kusiner m.m. många svenska guilder och spelare ;D

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)

23/09 -07 22:37 WaterDemon

WaterDemon

13534 XP 97 inlägg

Deathwish skrev:
nej zoroz du blir mogen 15-16 plus vissa under åldern kan ju vara bra spela men inte ofta mer ser sånna. sett en 13 årig snubbe på dh som var med en guild förut som farma kelthuzad.


Det där uttalandet klassifiserade dig just som Ej mogen. Jag menar, wtf, åldern har fan inget med hur mogen man är att göra -.- Det är olika från person till person, inte sant? Sedan, vilka åldersgrupper som är horde eller ally varierar självklart även från server till server (alt. Battlegroup till Battlegroup).

Jag spelar ally (på mainen då) av EN anledning: Stormwind city.
Hordes har bättre racial skills, JA.
Hordes har snyggare races, JA.
Hordes har jävligt fulare och äckligare städer, AMEN!

Stormwind i mitt hjärta. Låt mig besjunga dig nu!!!11111ettettt

*****HEAD******
**»----(x_x)--->**
*****SHOT******

24/09 -07 18:30 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Nej, Horde har bättre racial skills i PvP, Alliance har bättre i PvE.


Hur kan du säga att Silvermoon City är ful?
Och Exodar är den fulaste staden i spelet....

Orgimmar har en mäktig känsla av styrka och makt.

24/09 -07 19:46 GRODON

GRODON

604 XP 1 inlägg

är 40 toll rogue och 25 blood elf mage(ska bli 29 twink) och 10 undead warrior (ska bli 19 eller 29 twink)  och 11 troll shaman (19 twink) alla hittar du på serven jag splar på då (kan inte namnet)

<<<>>> THC-WoW <<< >>>
Joina här www.versagamers.com
Va horde och adda Newhades och Tetwix

24/09 -07 21:24 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

Grodon har du pengar till at twinka så mkt?!Iaf WaterDemon hur kan du säga så om horde ?Jag tolererar inte att du kan smutskast hordes städer!Silvermoon city har ju magiska kvastar som sopar på golven!

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar