LucasArts, Obsidian
    230
    -

8.8 9.1

Speltest av VReXuS

Inskickad av VReXuS den 05/09 -05 08:07

I Star Wars Knights Of The Old Republic 2: the Sith Lords Kan Man Välja Vapen armor ( skydd ) och man kan Göra Vad man vill ( också välja Quest ) men vissa quests måste man göra innan man kan välja... ditt updrag e att Du Ska Klara Alla Quests och döda olika bossar på vägen men vissa bossar kan vara svåra att klara.. sen kan man också välja Dark Side eller light side dark side e ondas sida och dom har onda attacker så om du gillar dom onda välj dom ( eller man ska prata dumt och döda folk som e t.ex oskyldiga på nått ) men om du e light side ska du prata snällt och vara trevlig och hjälpa mycket folk och ( kvittar vikken sida man väljer ) så får man olika attacker till varje sida och lvl ( level ) man e i på sin sida..

Jag Tycker Spelet Är Mycket Bra Men ibland kan det vara lite svårt på vissa ställen för Att det e svåra frågor och så om ni ska köpa det tycker jag att 1 . ni måste kunna bra engelska! 2.Ni Måste ( eller helst ) ha spelat star wars knights of the old republik ( ettan ) för det kommer hjälpa er mycket på vägen när ni håller på att spela detta FANTASTISKA spel..men vissa saker e fördelar och nackdelar med detta spel man kan inte attackera själv men allt annat kan man göra ( asså man kan välja vem och vad man ska attackera ) men den ( gubben ) slår automatiskt... så att om du vill köpa detta så tänk på att man kan ju också välja vicken spell ( magi ) sak man ska använda på Gubbarna..

jag tycker att grafiken är kanon för att man ser gubbarna tydligt och man ser vad dom har på sig ( t.ex ) sin jedi dräkt om man vill ha mask som Darth Vader ser man det <jätte Bra!! Spelkänslan ör mycket bra men den tappar 1 poäng p.ga att man inte kan styra hur man ska attackera ( visst man kan välja spell och så men ) jag tycker att den får -1 för de :( Ljudet är perfekt ( MÄSTERKLASS ) och de e för man hör rösterna hur tydligt som helst och dom pratar tydlig engelska ( utom vissa monster ) :D :D hållbarheten på spelet är också sådär men har tappat skivan JÄTTE MÅNGa gånger och den har inte fått 1 enda repa lr damm på den den funkar perfekt!

Totalbetyg: 9.8 Ljud: 10 Grafik: 10 Hållbarhet: 10 Spelkänsla: 9