LucasArts, The Collective
    215
    -

8.6 7.5

Speltest av NolifeGames

Inskickad av NolifeGames den 02/09 -08 21:44

I det här spelet kan du vara två personer, Luke Skywalker och Obi Van Kenobi (det är olika med vilka som är, det beror på uppdragen). Med de här två personerna kommer du att försöka rädda "kanslisten" som första uppdraget ni får i det här spelet. Då ska ni först klara igenom "hangarn" och senare så ska du slåss mot The Dark Sith! I det här spelet får du så kallade XP som du kan uppgradera med olika saker. Det finns allt från hälsa till kraftuppgraderingar. Men på olika uppdrag så finns det också "kraftuppgraderingar". Med dem kan du få mer liv på mätaren och mer kraft på kraft mätaren. I det här spelet kan du gå online och spela mot andra. Då spelar du i små arenor, och där spelar ni en mot en. Du kan också utmana dig själv genom att också "gå i arenor" men då möter du "datorn". Detta spel är mycket roligt som ni kommer njuta av.

Spelet i sig själv är jättebra men det finns några detaljer som kunde finslipas. Nu vet jag ju inget om att göra om spel eller något sådant men jag skulle vilja att dem kunde göra om några detaljer som till exempel ljudet och grafiken. Annars är det ett jättebra spel som jag rekommenderar till alla som gillar äventyr, roliga figurer, rymden och spel. Mycket nöje att spela det här spelet.

Grafiken i det här spelet är inte så bra, när du kommer till sådana saker som att hoppa så blir det lite suddigt men det är ganska bra ändå. Därför blir det en 7.

Spelkänslan däremot är jättebra, Det ser suddigt ut när man hoppar men det känns som om du hoppar och det är jättebra, därför blir det en 10.

Ljudet är också jättebra men inte lika, du hör väldigt bra när fienderna skjuter och sånt men det är ändå något som fattas med ljudet. Därför blir det en 8.